"Βρε ομορφιά, τι ήταν αυτό;"λέει ο Louis ενώ καθόμαστε σε ένα καναπέ στο μπαράκι.
"Άσε...νομίζει ότι τον θέλω! Φαντάσου που καταντήσαμε!"λέω προσπαθώντας να γελάσω,ώστε να φανώ πειστική.
"Έλα τώρα,οι δύο μας είμαστε. Τον θέλεις. Φαίνεται."λέει και με κοιτάει.
"Κοίτα Louis,Η αλήθεια είναι πως δεν μου είναι και εντελώς αδιάφορος όμως..."
"Όμως; Μην είσαι χαζή,αν τον θέλεις,κάνε το πρώτο βήμα."
"Δεν ξέρω... έμαθα πως βγαίνει κάθε βράδυ με άλλη κοπέλα και...δεν θέλω να γίνω και εγώ τέτοια."
"Μπορεί να αλλάξει. Να γίνει καλύτερος αν είναι μαζί σου! "Λέει χαμογελώντας.
"Εϊ! Προσπαθείς να με ξεφορτωθείς ή μου φαίνεται;"
"Ιδέα σου!"λέει γελώντας.
"Αχ,Αχ,Αχ!"λέω και του τσιμπάω το μάγουλο.
"Οπ. Καλώς τον!"λέει και κοιτάζει πίσω μου.
"Τι είναι;"λέω και τον κοιτάζω στα μάτια.
"Γύρνα και θα καταλάβεις."Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω τον Harry. Όμως αυτή την φορά δεν είναι μόνος του. Έχει μαζί του μια ξανθιά κοπέλα και το χειρότερο είναι ότι της κρατάει το χέρι. Γυρίζω ξανά προς το μέρος του Louis Και ξεφυσαω.
"Δεν ενδιαφέρομαι πλέον. Αλήθεια!"λέω αποφασιστικά.
"Μην απελπίζεσαι! Είμαι σίγουρος ότι το κάνει για να ζηλέψεις!"
"Το λες για να μου δώσεις θάρρος ε;"
"Και για αυτό. Αλλά κοίτα,αν θέλεις..."
"Τι;"λέω και τον κοιτώ.
"Μπορώ να σε βοηθήσω!"
"Με τι;"
"Μπορούμε να τον κάνουμε και αυτόν να ζηλέψει!"
"Πως θα το κάνουμε αυτό δηλαδή;"
"Εμ,τώρα..."
"Πες!"λέω ανυπόμονα.
"Η μόνη λύση είναι να παριστάνουμε το ζευγάρι."λέει και με κοιτάει.
"Ωραία,ας το κάνουμε!"λέω κατευθείαν.
"Είσαι σίγουρη;"
"Ναι. Γιατί όχι;"ρωτάω.
"Έτσι απλά. Ωραία,ας αρχίσουμε από τώρα."λέει και με φέρνει κοντά του.Με βάζει στην αγκαλιά του και συνεχίζουμε να μιλάμε. Μετά από λίγο βλέπουμε τον Harry να μας κοιτάζει και ο Louis βάζει το χέρι του στο μπούτι μου χαϊδεύοντας το απαλά. Τον κοιτάζω και αυτός μου κάνει μια φάτσα σαν να λέει "τα καταφέραμε".
"Πάμε να χορέψουμε;"λέω και σηκώνομαι.
"Πάμε!"λέει χαμογελώντας.Τον τραβάω από το χέρι και αυτός σηκώνεται. Βάζει το χέρι του στη μέση μου και εγώ τον πάω στην πίστα για να μας δει ο Harry. Αρχίζει το τραγούδι και εμείς αρχίζουμε να χορεύουμε. Ο Louis μου φιλάει τον λαιμό και εγώ τυλιγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τριβομαι πάνω του. Μετά από λίγο βλέπω με την άκρη του ματιού μου τον Harry να μας κοιτάει και να πίνει γρήγορα το ποτό του.
"Χευ! Πως και από εδώ;"λέω και πηγαίνω δίπλα του.
"Κάθε μέρα έρχομαι εδώ. Εσύ;"λέει κοιτώντας με.
"Μια βότκα."λέω στον μπάρμαν.
"Ορίστε;"ξαναλέω απευθυνόμενη στον Harry.
"Εσύ λέω,πως και από εδώ;"
"Αα,επέμενε ο Louis να έρθουμε!"λέω χαμογελώντας και παίρνω το ποτό μου.
"Ο Louis;Μαζί ήρθατε;"
"Α δεν τον είδες;"
"Όχι! Είναι και αυτός εδώ;Δεν το ηξερα!"λέει χαμογελώντας.
"Ναι,ήρθαμε μαζί!"λέω και εγώ καταλαβαίνοντας ότι με κοροϊδεύει εφόσον τον είδε.
"Θες να χορέψουμε;"μου λέει.
"Εμ..."
"Αγάπη μου;"ακούω την φωνή του Louis Από πίσω μου και μετά το χέρι του να τυλίγεται γύρω μου.
"Μωρό μου;"Τον φιλάω σχεδόν στο στόμα και χαμογελάω.
"Α Harry;Και εσύ εδώ;"ρωτάει μετά από λίγο ο Louis."
"Ναι. Και εγώ εδώ!"λέει τσατισμενος ο Harry.
"Ωραία,Ωραία! Εμ,Αγάπη μου,μπορείς να έρθεις λίγο;Θέλω να πάω στις τουαλέτες!"λέει με αισθησιακή φωνή ο Louis.
"Στις τουαλέτες;Και γιατί δεν πας μόνος σου;"λέει γρήγορα ο Harry.
"Εε, τώρα. Δεν ξέρεις;"
"Υπάρχουν και σπίτια ή έστω ξενοδοχεία!"λέει ο Harry,ο οποίος έχει γίνει κατακόκκινος.
"Δεν κρατιέμαι! Άλλωστε,μια χαρά θα είναι και στις τουαλέτες!"λέει ο Louis και με παίρνει αγκαλιά.
"Πάμε;"του λέω και αυτός συμφωνεί.
"Θα του πούμε αργότερα φίλε!"λέει ο Louis στον Harry Και αυτός χτυπάει το χέρι του στο πάγκο νευριασμένος.Μόλις πηγαίνουμε στις τουαλέτες,αρχίζουμε και οι δύο να γελάμε.
"Τον είδες πως έκανε;"λέει ο Louis.
"Λες να πιάσει;"ρωτάω.
"Δεν λέω,είμαι σίγουρος!"λέει και χαμογελάει.
"Πάμε τώρα;"λέω χαμογελώντας.
"Όχι,όχι! Σε λίγο,γιατί τώρα υποτίθεται πως..."κουνάει τα χέρια του για να καταλάβω.
"Ναι,Ναι! Κατάλαβα!"λέω και γελάω.
"Εντάξει! "Λέει χαμογελώντας.
"Λοιπόν,τι να κάνουμε για να περάσει λίγο η ώρα;"λέω και τον κοιτάζω.
"Μμ...Εγώ λέω πως δεν είναι καλό να λέμε ψέματα στους άλλους,γι'αυτό..."με κοιτάει και μετά με κολλαει στον τοίχο.
"Λέω να κάνουμε αυτό που του είπαμε."ξανά λέει και αρχίζει να με φιλάει από το στόμα μέχρι το στήθος και εγώ ανταποκρίνομαι.Harry's POV
Τι να κάνουν άραγε τόσην ώρα εκεί μέσα;Μα τόσο βλάκας είσαι Harry κάνουν αυτό που είπαν! Έρωτα! Η Kate με τον Louis Είναι μέσα στις τουαλέτες και κάνουν έρωτα. Αυτή η αθώα με αυτόν τον αλήτη. Μόνο που το σκέφτομαι μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Δεν το πιστεύω ότι θα του καθίσει τόσο εύκολα,ενώ σε εμένα όχι. Τι λιγότερο έχω εγώ από αυτόν;Μήπως εγώ δεν έχω λεφτά;Έχω και μάλιστα περισσότερα από αυτόν τον αλήτη. Μήπως δεν είμαι όμορφος;Αυτό αποκλείεται. Αχ Kate,Είσαι η μόνη που μπορεί να κάνει έναν άντρα να κλάψει και να πιεί για χάρη της.
Παίρνω το ποτό μου στο χέρι και το πίνω αμέσως. Μετά παραγγέλνω ένα ακόμα και χτυπάω το χέρι μου στον πάγκο τραντάζοντας ό,τι έχει πάνω του.
Το νέο μου εξώφυλλο! Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό αλλά και το κεφάλαιο! Φιλάκια 💚❤😍
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...