Part 21

1.8K 143 26
                                    

Harry's POV

Χθες το βράδυ γύρισα γρήγορα από το μπαρ. Ήθελα να κλείσω γρήγορα εισιτήρια για την Γερμανία. Βρήκα σε ένα site στο διαδίκτυο εισιτήρια και σήμερα κιόλας πετάω για Βερολίνο. Μου είπε ο Louis και την διεύθυνση του σπιτιού τους και έτσι θα της κάνω έκπληξη. Αφού πήγα το πρωί στα μαγαζιά και αγόρασα μερικά ροζ φορμάκια για την μικρή μας,πήγα στην εταιρία. Θα την αναλάβει ο Niall μέχρι να γυρίσω από την Γερμανία. Πηγαίνω στο αεροδρόμιο και παραδίδω τις βαλίτσες μου. Ο ελεγκτής ελέγχει τα εισιτήρια μου και μπαίνω στο αεροπλάνο. Μετά από λίγο και αφού έχουν ανέβει όλοι οι επιβάτες,το αεροπλάνο αρχίζει να απογειώνεται. Περνάει ένας αεροσυνοδός και μας δίνει το φαγητό μας. Τρώω σιγά σιγά και ανυπομονώ να φτάσω στην Γερμανία για να δω την Kate και την κοιλίτσα της. Φέρθηκα πολύ χάλια, αλλά θέλω να επανορθώσω και θα το κάνω. Αφού τελειώνω το φαγητό,πίνω λίγο από το αναψυκτικό που επίσης πήρα και βάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου. Ακούω το πρώτο τραγούδι που ακούσαμε μαζί. Το "Where do broken hearts go". Εκεί που πάω να κλείσω τα μάτια μου,το αεροπλάνο κάνει μια απότομη πτώση και σε δευτερόλεπτα ξανανεβαίνει. Ανοίγω τα μάτια μου τρομαγμένος και το αεροπλάνο ξανά κάνει το ίδιο πράγμα. Όχι θεέ μου,άσε με να δω τουλάχιστον μια φορά την Kate και την κόρη μας. Μην με πάρεις από τόσο νωρίς. Την αγαπώ.

Kate's POV

Είμαστε με τον Louis στο σινεμά. Ήρθαμε και είδαμε την ταινία "Love,Rosie". Μόλις τελείωσε, πήγαμε σε ένα μαγαζί που υπήρχε εκεί δίπλα,για να φάμε. Καθόμαστε στο τραπέζι και παραγγελνουμε ο καθένας από ένα χάμπουργκερ,πατάτες και μια κόκα κόλα. Μας τα φέρνουν και αρχίζουμε να τρώμε, ενώ ταυτόχρονα μιλάμε.

"Τι να έτρωγε άραγε η μικρή αν ήταν γεννημένη;"λέω και με το ένα μου χέρι κρατάω μια πατάτα και με το άλλο πιάνω την κοιλιά μου.
"Μμ...νομίζω γάλα."
"Γιατί γάλα;"
"Γιατί δεν θα είχε δόντια μήπως;"λέει ο Louis κοροϊδευτικά.
"Σου αρέσει να με πειράζεις,ε;"
"Πολύ."λέει γελώντας.
"Εμένα πάλι όχι."λέω δήθεν σοβαρά.
"Δεν είσαι καλή ηθοποιός."λέει ο Louis και εγώ τον κοιτάζω στα μάτια ειρωνικά.
"Νομίζεις..."λέω,αλλά ένας οξύς πόνος στην κοιλιά με εμποδίζει να συνεχίσω αυτό που ήθελα να πω.

Πιάνω την κοιλιά μου και με τα δύο μου χέρια και την πιέζω με σκοπό να σταματήσω τον πόνο. Αλλά αντί να σταματήσει,γίνετε ακόμα πιο έντονος και ανυπόφορος. Ο Louis με κοιτάει γελώντας.

"Σου είπα ότι δεν είσαι καλή ηθοποιός Kate."
"Louis,αλήθεια πονάω."
"Έλα Kate,δεν έπιασε. Βρες ένα καλύτερο αστείο την επόμενη φορά."λέει γελώντας και τρώει από το χάμπουργκερ του.
"Louis,Δεν θέλω να σε τρομοκρατήσω, αλλά νομίζω πως γεννάω..."λέω με δυσκολία.

Εκείνη τη στιγμή ο Louis πετάει το χάμπουργκερ του στο δίσκο του και έρχεται από πάνω μου. Πιάνει το χέρι μου και με βοηθάει να σηκωθώ. Αφήνει τα χρήματα στο τραπέζι και φεύγουμε γρήγορα από το μαγαζί. Μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο του και αρχίζει να οδηγάει προς το νοσοκομείο. Μετά από λίγη ώρα,φτάνουμε και με παίρνει σχεδόν αγκαλιά,για να με πάει μέσα. Εκεί με παίρνουν με ένα κρεβάτι και με πηγαίνουν στο μαιευτήριο. Ο Louis είναι δίπλα μου και προσπαθεί να με κάνει να χαλαρώσω, για να έχω πιο εύκολη γέννα.

"Louis,πονάωω..."φωνάζω και ο Louis μου πιάνει το χέρι.
"Μην ανησυχείς αγάπη,θα έρθει γρήγορα η κορούλα σου."λέει και χαμογελάει.
"Φοβάμαι.."παραδέχομαι.
"Είναι λογικό,αλλά δεν χρειάζεται να φοβάσαι για τίποτα μικρή. Θα είμαι δίπλα σου."
"Σε ευχαριστώ.."λέω παρά τον πόνο που νιώθω.
"Εγώ πάω λίγο έξω και έρχομαι."λέει.
"Εντάξει. Μην αργήσεις,δεν θέλω να είμαι μόνη μου."λέω και τον κοιτάζω ενώ αυτός γνέφει.

Ο Louis βγαίνει από το δωμάτιο και μια νοσοκόμα μπαίνει μέσα. Από πίσω της είναι άλλοι δύο γιατροί και τώρα αρχίζω να φοβάμαι ακόμα πιο πολύ.

Louis' POV

Βγήκα από το δωμάτιο,για να πάρω τηλέφωνο τον Harry. Κανονικά θα έπρεπε να είχε έρθει τώρα. Πρώτα πηγαίνω στον κάτω όροφο και αγοράζω ένα νεράκι από το κυλικείο του νοσοκομείου. Μετά ανεβαίνω πάνω και κάθομαι σε μια καρέκλα ου είναι ακριβώς έξω από το δωμάτιο που βρίσκεται η Kate για να γεννήσει. Πληκτρολογώ τον αριθμό του Harry στο κινητό μου. Μου είχε πει πως μόλις φτάσει θα με πάρει τηλέφωνο,αλλά ακόμα δεν πήρε. Περιμένω πολλή ώρα,αλλά δεν το σηκώνει. Όχι Harry. Σήκωσε το. Η κοπέλα σου γεννάει και εσύ ακόμα δεν είσαι εδώ. Έτσι του στέλνω ένα μήνυμα γράφοντας του ότι είμαστε στο νοσοκομείο γιατί η Kate γεννάει.Μετά από πολλές προσπάθειες και αφού δεν το έχει σηκώσει,μπαίνω ξανά μέσα στο δωμάτιο. Πλησιάζω την Kate και της πιάνω το χέρι.Αυτή με κοιτάζει τρομαγμένη και το μέτωπο της είναι ήδη ιδρωμένο. Μακάρι να γεννήσει με ευκολία και να είναι και οι δύο τους καλά.

"Ετοιμαστείτε. Αρχίζουμε."λέει μια νοσοκόμα.

Η γέννα άρχισε και η Kate φαίνεται πως πονάει πολύ. Άρχισε να κλαίει και εγώ της κρατάω το χέρι. Το μυαλό μου είναι όμως στον Harry. Περίεργο πράγμα που ακόμα δεν έχει φτάσει και ούτε με ειδοποίησε. Τέτοια ώρα έπρεπε να ήταν ήδη εδώ.

(My heart

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(My heart...💔)

My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now