"Έχω και εγώ να σου πω κάτι.."του λέω ενώ είμαστε αγκαλιά μπροστά από την θάλασσα.
"Μμ...τι;"ρωτάει και μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
"Η ομοιογένεια μας θα μεγαλώσει."του απαντάω.
"Kate;"με κοιτάζει στα μάτια.
"Ναι αγάπη μου,θα αποκτήσει αδερφάκι η μικρή μας!"λέω και αυτός ορμάει πάνω μου για να με φιλήσει.[...]
Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε αγκαλιά κάτω από το στέκι που είχε φτιάξει ο Harry δίπλα στην παραλία. Τον κοιτάω έτσι όπως κοιμάται. Το ελαφρά ανοιχτό στοματάκι και τα ελάχιστα σαλακια που τρέχουν από αυτό, του προσδίδουν πραγματικά μια μεγάλη δόση γοητείας. Γιατί να είναι όμορφος ακόμα και όταν κοιμάται; Βάζω το χέρι μου στην κοιλιά μου. Ανυπομονώ να μάθω τι είναι. Ο Harry γυρίζει προς το μέρος μου και με κοιτάζει με μισάνοιχτα μάτια. Τα ανοιγοκλείνει και μετά τα τρίβει. Αφού πλέον με βλέπει καθαρά, απλώνεται ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη του και αυτός τα ενώνει με τα δικά μου.
"Καλημέρα μανούλα."λέει και μου χαϊδεύει την κοιλιά.
"Καλημέρα μπαμπάκα."λέω και εγώ γελώντας.
"Άντε,σήκω να γυρίσουμε σπίτι. Η Darcy μας θα περιμένει."λέω και σηκώνομαι.
"Ανυπόμονη όπως πάντα."λέει και ξαναριχνει το κεφάλι του στο απαλό μαξιλαράκι.Φοράω τα εσώρουχα μου και μετά το φόρεμα, το οποίο μπορώ να πω πως για τώρα το πρωί, είναι πολύ επίσημο. Διορθώνω με το χέρι μου μια μικρή ατέλεια στο χθεσινό μου μακιγιάζ και κοιτάζω τον Harry.
"Λίγο ακόμα.."λέει και χώνει το κεφάλι του κάτω από το σεντόνι.
"Όχι,ήρθε ώρα να πας σχολείο."τον πειράζω.
"Θα μου το πληρώσεις μια μέρα αυτό..."
"Ίσως μια νύχτα μωρό μου."λέω πονηρά και περπατάω προς το τζιπ του.
"Θεέ μου,πονηρό θηλυκό."τον ακούω να λέει.
"Σε άκουσα Κύριε Styles."φωνάζω από το αυτονόητο.
"Έρχομαι κυρία Styles."μου απαντάει και εγώ χαμογελάω.[...]
Μόλις γυρίσαμε σπίτι. Περάσαμε αμέσως από το σπίτι των γονιών μου,για να πάρουμε την μικρή,η οποία εκείνη την ώρα έτρωγε τα δημητριακά της. Μπαίνουμε μέσα και η Darcy αμέσως αρχίζει τις ερωτήσεις.
"Που ήθαθταν;"λέει με την παιδική φωνούλα της.
"Πήγαμε να σου κάνουμε αδερφάκι."λέει ο Harry Και εγώ τον χτυπάω στο κεφάλι.
"Πόνεσε αυτό."λέει ψιθυριστά στο αυτί μου.
"Αυτό ήθελα."του λέω.
"Που είναι όμωθ;"ξαναρωτάει Η μικρή.
"Σε 9 μήνες σχεδόν,θα το έχουμε."
"Το παραγγείλατε;"ρωτάει και εγώ με τον Harry γελάμε.
"Πολλές ερωτήσεις κανείς προγκιπισσάκι μου."λέει ο Harry Και την παίρνει αγκαλιά ,ενώ την γαργαλαει.
"Μπαμπά"φωνάζει αυτή γελώντας.
"Εγώ πάω να κάνω ένα ντουζ και μετά έρχομαι!"λέω στον Harry δείχνοντας του την εμφάνιση μου.
"Εντάξει μωρό μου."απαντάει και εγώ περπατάω προς το μπάνιο.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...