Part 20

1.8K 155 25
                                    

Καθόμαστε με τον Louis στον καναπέ και κοιτάμε τηλεόραση. Καθ'όλη τη διάρκεια της ταινίας μου χαϊδεύει την κοιλιά και εγώ έχω ακουμπισμένο το κεφάλι μου στο στήθος του.

"Louis;"
"Ναι;"
"Να σου ρωτήσω κάτι;"
"Φυσικά μικρή."
"Θέλεις να πάμε σήμερα για φαγητό;"
"Καλή ιδέα. Ας πάμε,δεν έχω πρόβλημα."
"Ωραία,άρα πρέπει να ετοιμαστώ."
"Σιγά εσύ, σέξυ μανούλα."
"Εϊ,δεν θα προλάβω αλλιώς σέξυ θείε!"λέω και γελάμε.
"Καλά,Καλά. Τότε μπορείς να πας να ετοιμαστείς!"λέει χαμογελώντας.
"Ωραία. Βοηθά να σηκωθούμε."
"Α,εγώ δεν χρειάζομαι βοήθεια να σηκωθώ."
"Εννοώ εγώ και η μικρή."λέω και δείχνω την κοιλιά μου.

Γελάει και με πιάνει από την μέση. Με το ένα του χέρι πιάνει το δικό μου και με το άλλο του πιάνει την κοιλιά μου. Σηκώνομαι σιγά σιγά και πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Βγάζω από την ντουλάπα ένα απλό τζιν και μια άσπρη μπλούζα. Θα έβαζα φόρεμα,αλλά η κοιλιά μου είναι αρκετά μεγάλη για αυτό. Μακάρι να ήταν εδώ ο Harry να έβλεπε πως μεγαλώνει η κορούλα του. Αλλά,αν δεν το θέλει τότε εγώ δεν μπορώ να τον πιέσω. Τέλος πάντων,παίρνω τα ρούχα και κλείνω την πόρτα. Αρχίζω να ντύνομαι και μετά ισιώνω τα καφέ μακριά μαλλιά μου. Βάζω ένα απαλό ροζ κραγιόν και τονίζω μόνο τα μάτια μου με την μαύρη μου μάσκαρα. Βγαίνω από το υπνοδωμάτιο μου και χτυπάω την πόρτα του Louis.

"Μπες μικρή."ακούω την φωνή του.
"Αν με ξαναπείς μικρή δεν ξέρω τι θα γίνει."λέω μόλις μπαίνω.
"Μμ...τι θα γίνει;"λέει πειραζοντας με.
"Ο κακός χαμός Κύριε Tomlinson."λέω και εγώ κοροϊδευτικά.
"Και αν θέλω να γίνει ο κακός χαμός;"
"Πολλά λες. Άντε Ποια μπλούζα θα βάλεις;"
"Γιατί έχω βάλει παντελόνι;"λέει γελώντας.

Τότε τον κοιτάζω και συνειδητοποιώ ότι είναι μόνο με το μποξεράκι. Γελάω και κουνάω το κεφάλι μου. Πηγαίνω μπροστά από την ντουλάπα και βγάζω από μέσα ένα τζιν και μια άσπρη μπλούζα.Του τα δίνω και τον κοιτάζω.

"Τώρα είμαστε soulmates."λέω γελώντας.
"Αφού φοράμε τα ίδια ρούχα,είμαστε."λέει και ντύνεται.
"Εντάξει;Έτοιμος;"
"Ναι. Τώρα πάμε στην κουζίνα."λέει και με πιάνει από το χέρι σπρώχνοντας με προς την κουζίνα.
"Γιατί;Άντε παιδάκι μου,πάμε να φύγουμε."
"Όχι. Όχι αν δεν πιεις τον χυμό που θα σου κάνω."λέει και αφού παίρνει δύο πορτοκάλια, τα στίβει και τα βάζει σε ένα ποτήρι.
"Louis,Είσαι χειρότερος και από έναν χαζομπαμπά."λέω γελώντας.
"Θα πιεις τον φυσικό χυμό για την μικρούλα μας και μετά θα σας πάει ο θείος για φαγητό."
"Ουφ,καλά τότε."λέω κι το παίρνω.

My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now