"Έλα βρε μωρό μου. Δεν θα γίνει κάτι."επιμένει ο Harry.
"Όχι είπα."λέω αποφασιστικά.
"Ζωή μου,θα είναι ωραία."επαναλαμβάνει.
"Πφφ Harry,σου είπα ότι θα ζαλιστω."
"Θα σε έχω στην αγκαλιά μου μωράκι μου. Τι λες;"
"Άντε καλά. Αλλά να ξέρεις,το κάνω μόνο και μόνο επειδή επιμένεις."λέω ηττημένη.
"Αφού το ήξερα ότι έχω το πιο γλυκό γατάκι του κόσμου."λέει και μου δίνει ένα ρουφηχτο φιλί στο στόμα.Αφού πήγαμε με τον Harry για ψώνια στο εμπορικό και φάγαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο,αποφασίσαμε να έρθουμε στο Luna Park.Δηλαδή,ο Harry ήθελε,αλλά και εγώ δεν ήθελα να του χαλάσω το χατίρι.Πλησιάζουμε το Ταμείο που δίνει τις μάρκες και ο Harry αγοράζει δύο,για να μπορέσουμε να μπούμε στη ρόδα. Η εξυπηρετική κοπέλα στο ταμείο,μας τις δίνει και εμείς μπαίνουμε στην μια θήκη της ροδας (ελπίζω να καταβάλετε, εννοώ τη μια βαρκούλα της ροδας). Το μηχάνημα αρχίζει να δουλεύει και η ρόδα αρχίζει να γυρίζει. Ο Harry τυλίγει τα χέρια του γύρω από το σώμα μου και με φέρνει πάνω του,κλείνοντας με στην αγκαλιά του.
"Δεν πρέπει να μου κάνεις όλα τα χατίρια."λέει ενώ μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
"Μμ..και γιατί αυτό;"
"Γιατί έτσι θα κανείς πράγματα που ίσως να μη θέλεις."
"Όπως για παράδειγμα το να ανεβώ στη ρόδα."λέω και σηκώνω το φρύδι μου.
"Έλα μάτια μου,Αφού σου αρέσει. Δεν σου αρέσει έτσι που είμαστε αγκαλίτσα;"λέει και μου φιλάει το μέτωπο.
"Μου αρέσει, αν και θα προτιμούσα να είμαστε αγκαλιά στο κρεβάτι σου."λέω με παράπονο.
"Θα γίνει και αυτό μόλις κατέβουμε από εδώ."λέει με την πονηρή φωνή του.
"Αμάν πια πονηρουλη!"λέω πειραζοντας τον.----
Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο του Harry και αυτός έκλεισε την πόρτα πίσω μας. Άφησα την τσάντα μου σε μια πολυθρόνα και αφού έβγαλα τα παπούτσια μου,τα άφησα σε μια άκρη.
"Σου άρεσε το δείπνο;"ρωτάει ο Harry.
"Το λάτρεψα."λέω χαμογελώντας.
"Έλα εδώ."λέει και με τραβάει από Η μέση ενώ με φέρνει κοντά του.
"Με αγαπάς Kate;"ρωτάει κοιτώντας με βαθιά στα μάτια.
"Φυσικά σε αγαπώ Hazza."
"Τότε απόδειξε το μου."
"Τι εννοείς;"λέω κοιτώντας τον με περιέργεια.*(Dirty)*
Χωρίς να ξοδέψει ούτε μισό δευτερόλεπτο περισσότερο,με φιλάει στα χείλη με τόσο πάθος που δεν μπορούσα πια να του αντισταθώ. Τώρα πλέον ήξερα πως ήθελε να του το αποδείξω. Σιγά σιγά κατευθύνθηκε προς το λαιμό μου και άφησε υγρά φιλιά. Άρχισε να ακουμπάει το δέρμα μου με την γλώσσα του και να ψιθυρίζει γλυκόλογα στο αυτί μου. Άφησε ένα τελευταίο φιλί στο στόμα μου και με κοίταξε στο πρόσωπο χαμογελώντας μου. Ενώ δεν χάσαμε ποτέ την οπτική επαφή μας,άνοιξε τον κότσο που είχα κάνει στα μαλλιά μου.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...