"Λοιπόν,πως ήξερες ότι ήρθε ο Harry;"του ρωτάω μόλις κλείνω την πόρτα.
"Δεν το ήξερα!Το διεσθάνθηκα και είπα να σε επισκεφτώ!"χαμογελάει.
"Έλα κάθισε!"λέω και του δείχνω τον καναπέ.
"Α,να σου πω!Ισχύει αυτό που λέγαμε για το δείπνο,έτσι;"
"Ναι,αν και εγώ έπρεπε κανονικά να σου ετοιμάσω δείπνο!"λέω χαμογελώντας και κάθομαι στην αγκαλιά του.
"Θα γίνει και αυτό μικρή μου!"λέει χαμογελώντας και μου δίνει ένα απαλό φιλί στο μάγουλο.
"Louis,να σου πω κάτι;"του ρωτάω.
"Πες μου ό,τι θέλεις!"λέει γλυκά ενώ με έχει στην αγκαλιά του.
"Σε έχω σαν αδερφό μου!Σαν τον αδερφό που δεν είχα ποτέ!"λέω γλυκά.
"Και εγώ μικρή!Σε αγαπώ πολύ!"μου λέει.
"Και εγώ μεγάλε!"λέω γελώντας και χώνομαι ακόμα πιο πολύ στην ζεστή αγκαλίτσα του.
~~~~~~~~
Είναι ήδη 8.Σε λίγο θα πάμε με τον Louis στο εστιατόριο Plaza!Πρέπει επομένως να αρχίσω να ετοιμάζομαι.Ξεντύνομαι και κατευθύνομαι προς το μπάνιο.Μπαίνω μέσα στην μπανιέρα,ανοίγω τη βρύση και αφήνω το καυτό-σχεδόν-νερό να διώξει κάθε αρνητική μου ενέργεια και σκέψη.Νιώθω ένα περίεργο συναίσθημα!Κάτι κακό θα γίνει σήμερα,αν και ξέρω τι είναι αυτό.Δηλαδή,σχεδόν ξέρω.Μετά από αρκετή ώρα,βγαίνω από το μπάνιο και τυλίγω μια λευκή πετσέτα γύρω από το εντελώς γυμνό μου σώμα.Πηγαίνω γρήγορα στο δωμάτιό μου και ανοίγω την ντουλάπα.Βγάζω από την ντουλάπα μου ένα όμορφο φόρεμα.Το φοράω και κοιτάζομαι στον καθρέφτη.Είναι ένα μαύρο μακρύ φόρεμα,με πολύ ανοιχτό ντεκολτέ.Βάζω έντονο κόκκινο κραγιόν,αλλά βάφω το υπόλοιπο πρόσωπό μου σχετικά απαλά.Κάνω τα μαλλιά μου ανάλαφρες μπούκλες που φτάνουν μέχρι τον ώμο μου και λίγο πιο κάτω.Φοράω κάποια ασημένια όμορφα και γυαλιστερά δαχτυλίδια και είμαι έτοιμη!
Κατεβαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ τις σκάλες,αφού η κόρνα του αυτοκινήτου του Louis ακούγεται.Παίρνω το κινητό μου και το βάζω στην άσπρη μου μικρή τσάντα,φοράω τις μαύρες ψηλές μου γόβες και βγαίνω από το σπίτι.Κλειδώνω και πηγαίνω προς το μέρος του Louis.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...