Σήμερα φεύγουμε για Αγγλία. Ετοιμάσαμε όλα τα πράγματα μας και θα γυρίσουμε ξανά στην χώρα και στο σπίτι μας.Για την ακρίβεια,μόνο στην χώρα μας,γιατί ο Harry είπε ότι θα έχουμε δικό μας σπίτι πλέον. Είμαστε μέσα στο αεροπλάνο. Ο Harry,εγώ και η μικρή καθόμαστε στα κολλητά τριπλά καθίσματα και ο Louis κάθεται στα αλλά ακριβώς δίπλα μας.Στη μέση περίπου της διαδρομής,η μικρή πείνασε και εγώ έβγαλα το γαλατάκι της από την τσάντα μου,μιας και δεν μπορώ να την θηλάσω εδώ μέσα.Φυσικά και ήθελε να την ταΐσει ο Harry και έτσι έγινε...Έβγαλα το κινητό μου για να τους τραβήξω μια φωτογραφία.Πολλή τρυφερή στιγμή αυτή του να ταΐζει ένας πατέρας την 2 μηνών κορούλα του.
~~~~~~~~~~
"Άντε βρε Harry,ετοίμαζε το τραπέζι γρήγορα,γιατί σε λίγο έρχονται."
"Βρε ζωή μου,και η μικρή;"
"Harry,η μικρή κοιμάται!Δεν χρειάζεται να την προσέχεις!"
"Και αν ξυπνήσει;"
"Αν ξυπνήσει,θα ακούσουμε τα κλάματα της και θα πάμε στο δωμάτιο της!"λέω αγανακτισμένη.
"Και αν δεν κλάψει;"λέει κοιτώντας με στα μάτια με φόβο.
"Harry μου,αυτό ξεπερνάει κάθε όριο χαζομπαμπά!"
"Είμαι απλά υπερπροστατευτικός!"
"Προστατευτικός το λες που πριν λίγες μέρες,όταν ήρθε η Jane με τον μικρό της ανιψιό,εσύ δεν άφησες καθόλου να την δει!"
"Μα είναι αγόρι!"λέει απλά λες και είναι κάτι φυσιολογικό.
"Ναι,αλλά είναι μόνο 2 χρονών και η Darcy είναι πιο μικρή!"
"Σε λίγο γίνετε όμως 2 και η διαφορά θα μικρύνει...Το πιστεύεις πως θα γίνει 2 χρονών;Το αγγελούδι μας πριν λίγους μήνες ήταν μωράκι και τώρα θα σβήσει τα δεύτερα της κεράκια.."λέει και με παίρνει στην αγκαλιά του.
"Ναι..Θυμάσαι όταν την γέννησα;Πόσο μικρούλα ήταν..."
"Σαν μικρό φασολάκι!"λέει και εγώ γελώ με την ανοησία του.
"Όπως ακριβώς και το μυαλό σου μωρό μου.."λέω και την ίδια στιγμή το μετανιώνω.
"Έιι άσε με!"φωνάζω και εκείνος με γαργαλάει με τα χείλη του στο λαιμό μου.
"Τι χάρη θα μου κάνεις αν σε αφήσω;"λέει κοιτώντας με στα μάτια απαιτητικά.
"Μμ..αν θέλεις κάτι θα σου δείξω το βράδυ.."του λέω ναζιάρικα.
"Νομίζω πως θα σε αφήσω!"λέει και σταματάει.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...