Part 19

2K 158 28
                                    

Είμαι μέσα στο αεροπλάνο.Πετάω για Βερολίνο.Πήγα στο σπίτι μου και μάζεψα κάποια ρούχα μου.Τα πήρα μαζί μου και ήρθα στο αεροδρόμιο.Πήρα το πρώτο αεροπλάνο που ήταν διαθέσιμο για να φύγω μακριά.Φυσικά και θα το κρατήσω το μωρό.Δεν φταίει σε τίποτα που δεν ήμασταν προσεκτικοί.Άραγε τι να είναι;Κοριτσάκι ή αγοράκι;Πιάνω την κοιλιά μου και την χαϊδεύω απαλά.Μακάρι ο Harry να ήταν πιο ήρεμος όταν του είπα για την εγκυμοσύνη μου.Αφού τον αγαπάω...Αλλά Kate,πρέπει να ξεχάσεις τον Harry τώρα.Προτεραιότητα έχει το παιδάκι σου.Όταν φτάσω στο Βερολίνο,θα κλείσω ραντεβού σε κάποια γυναικολόγο.Θέλω να μάθω το φύλλο του μωρού μου άμεσα.Θα ετοιμάσω το δωματιάκι του...Ίσως όχι στη Γερμανία,αλλά σίγουρα στην Αγγλία.

"Mrs Smith,τι θα θέλατε να φάτε;"

Μια ευγενική αεροσυνοδός είναι μπροστά μου με το φορητό καρότσι που έχει πάνω τα φαγητά.Σκέφτομαι λίγο και αφού αποφασίζω τι θα πάρω,παίρνω μια ανάσα και το λέω.

"Ένα κρύο σάντουιτς."χαμογελάω.
"Ορίστε."λέει και μου το δίνω.

Την ευχαριστώ και αυτή φεύγει για να εξυπηρετήσει και τους υπόλοιπους επιβάτες.Ξαφνικά νιώθω κάποιον να κάθεται στην διπλανή από εμένα θέση και γυρνάω το κεφάλι μου για να τον δω.Το πρόσωπο που αντικρίζω,με κάνει να χαμογελάσω χαρούμενη.

"Louis,εσύ;"
"Ναι μικρή μου!"λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο,ενώ η ίδια κοπέλα τού δίνει την coca-cola του.
"Πως ήξερες ότι είμαι εδώ;"
"Όποιος νοιάζεται,μαθαίνει."
"Έλα,πες μου."
"Καλά λοιπόν.Ρώτησα την μητέρα σου."
"Την ξέρεις;"
"Θυμάσαι που μου είχες δώσει το τηλέφωνό της;"
"Έχεις δίκιο."λέω χαμογελώντας.
"Το ξέρω."λέει και γελάει.
"Σου είπε η μαμά μου;Ξέρεις..σχετικά με.."
"Όχι,δεν μιλήσαμε καθόλου.Απλά μου είπε πως θα πας στο Βερολίνο."
"Λοιπόν,άρα εγώ έχω αυτό το δύσκολο κομμάτι του να σου πω τι έγινε."
"Μάλλον!"λέει και με κοιτάζει.
"Άκου...εγώ,σε λίγους μήνες και συγκεκριμένα σε 9-8 μήνες,θα έχω παιδί."
"Παρακαλώ;Ποιος ήρθε;"
"Θαγίνω μαμά."
"Εσύ;Από ποιον;"
"Από τον Harry.."απαντάω.
"Αχα..Νόμιζα από εμένα..Ξέρεις,τότε που το κάναμε.."
"Ναι,ξέρω.Είναι από τον Harry.Μην ανησυχείς."λέω γελώντας.
"Τι έγινε και φεύγεις;Αφού εσύ και ο Harry είστε ζευγάρι!"
"Λοιπόν,άκου.."

Και έτσι άρχισα να του λέω τι ακριβώς έγινε και γιατί αποφάσισα να εγκατασταθώ στο Βερολίνο.Η ώρα πέρασε και βγήκαμε από το αεροπλάνο.Πήγαμε και νοικιάσαμε ένα σπίτι.Αποφασίσαμε ότι θα μείνουμε μαζί,αφού και ο Louis ήθελε να μείνει μαζί μου.Πήραμε ένα μικρό σπίτι με δύο δωμάτια.Αν γεννήσω εδώ και μένουμε ακόμα με τον Louis,θα μετακομίσουμε σε ένα πιο μεγάλο σπίτι,έτσι ώστε να έχει και το μωρό μου δωμάτιο.

My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now