Οι πρωινές ακτίνες του ήλιου,μου υπενθυμίζουν ότι ξημέρωσε και πως πρέπει να σηκωθώ από το κρεβάτι μου.Χωρίς να σηκώσω το σώμα μου από το κρεβάτι,κοιτάω έξω από το παράθυρο.Τέλεια!Βρέχει..Αυτός ο καιρός με κάνει να θέλω να κοιμηθώ ακόμα πιο πολύ.Τελικά αποφασίζω να σηκωθώ,βγάζοντας τον εαυτό μου από τα ζεστά,κόκκινα παπλώματα μου.Μόλις πατάω τα πόδια μου στο πάτωμα,η πόρτα ανοίγει και εγώ πετάγομαι ξανά στο κρεβάτι μου.
"Μικρή!"ακούγεται η φωνή του Louis.
"Εσύ είσαι βρε μεγάλε;"λέω ανακουφισμένη.
"Εγώ είμαι ο άτιμος.Ξέρω,ήθελες κάποιον άλλον,αλλά εκείνον θα τον έχεις αργότερα!"λέει γελώντας και εγώ τον χτυπάω ελαφρά στον ώμο.
"Επ,επ!Δεν θα μου ασκείς βία εμένα!"λέει κοιτώντας με.
"Μμ..σώπα,τι θα μου κάνεις;"λέω ειρωνικά.
"Αυτό.."λέει και αρχίζει να με γαργαλάει.
"Εε..σταμάτα...Louis"φωνάζω μέσα από τα γέλια μου.
"Μόνο αν πεις ότι είμαι θεός!"λέει συνεχίζοντας να με γαργαλάει.
"Με εκμεταλλεύεσαι!"λέω κοιτώντας τον στα μάτια.
"Καλά,αφού δεν θες!"λέει και πάει να με γαργαλήσει.
"Καλά,καλά..Είσαι θεός Louis μου,και συγγνώμη που το αμφισβητούσα τόσο καιρό!"λέω ξεφυσώντας.
"Έτσι μπράβο το κορίτσι μου!"λέει και με αφήνει.
"Ξέρεις κάτι;"μου λέει.
"Πείνασα!"λέει ξανά.
"Ξέρεις κάτι;"του λέω εγώ.
"Πείνασα και εγώ."λέω και γελάει.
"Πάμε Starbucks για καφέ;"μου προτείνει.
"Και δεν πάμε;"
"Ωραία.Ετοιμάσου και κατέβα!"λέει και αφού μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο,βγαίνει από το δωμάτιο.
Σηκώνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο.Ρίχνω μια χούφτα νερό στο πρόσωπο μου,για να διώξω την νύστα που μου έχει απομείνει και μετά βγαίνω.Φοράω ένα άσπρο τζιν με σκισίματα στα γόνατα και μια μαύρη κοντή μπλούζα από πάνω.Αφήνω κάτω τα μαλλιά μου,τα οποία είναι ελαφρές μπούκλες και βάζω μια άσπρη κορδέλα.Ευτυχώς δεν έγινε κάτι μεταξύ μας χθες το βράδυ.Σταματήσαμε και οι δύο,θεωρώντας πως θα ήταν λάθος.Κατεβαίνω κάτω και ο Louis χαμογελάει.
"Έλα,πάμε!"λέει και ανοίγει την πόρτα.
"Να σου πω κάτι;"του λέω καθώς μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο.
"Μμ..τι;"
"Τελικά είχαμε δίκιο που σταματήσαμε χθες.."
"Όντως!Ίσως να το μετανιώναμε και οι δύο μετά!"χαμογελάει.
"Αδερφούλα μου!"προσθέτει.
"Αδερφούλη μου!"λέω και εγώ.
~~~~~~~~~~~
Είναι βράδυ.Κάθομαι μπροστά από την τηλεόραση,με ένα μπολ δημητριακά στο χέρι και παρακολουθώ το The Fault in Our Stars.Δίπλα μου έχω τρία πακέτα χαρτομάντιλα και πραγματικά σε κάθε φράση των ηθοποιών,χρησιμοποιώ από ένα.Ξαφνικά,το κινητό μου χτυπάει και εγώ τεντώνω το σώμα μου για να το πιάσω.Το παίρνω και το ανοίγω.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...