Part 16

2.3K 158 17
                                    

Harry's POV

Ανοίγω τα μάτια μου και οι ακτίνες το ήλιου μπαίνουν μέσα στα μάτια μου. Τα ανοιγοκλείνω και τα τριβω. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω την Kate μου. Χαμογελάω καθώς σκέφτομαι τι κάναμε χθες το βράδυ. Τις χαϊδεύω τα μαλλιά απαλά και την φιλάω το κεφάλι τρυφερά και σιγά έτσι ώστε να μην την ξυπνήσω. Αργά Αργά ανοίγει τα πανέμορφα ματάκια της και με κοιτάζει. Μου χαρίζει ένα γλυκό χαμόγελο και με φιλάει απαλά στη μύτη.

"Καλημέρα πριγκίπισσα μου,πως κοιμήθηκες;"
"Γίνετε να μην κοιμηθώ υπέροχα,αφού ήμουν στην ζέστη σου αγκαλίτσα;"
"Καρδούλα μου.."την φιλάω απαλά στο στόμα.
"Μμ..τι λες να συνεχίσουμε για τον δεύτερο γύρο;"της λέω και αυτή γελάει.
"Καλή ιδέα..."λέει και ανεβαίνει από πάνω μου.

Είμαστε ακόμα γυμνοί από χθες και η Kate με φιλάει κατά μήκος της κοιλίας μου. Με φιλάει αισθησιακά στο λαιμό και μου τον πιπιλίζει. Μου χαμογελάει καθώς με κοιτάει στα μάτια,αλλά πριν προλάβει να κάνει κάτι άλλο,χτυπάει η πόρτα του δωματίου μου.

"Harry;"με κοιτάζει με γουρλωμένα τα ματα.
"Στην ντουλάπα μωρό μου."λέω γρήγορα.

Σηκώνεται βιαστικά από πάνω μου και τρέχει προς την ντουλάπα. Την ανοίγει και την βοηθάω να μπει. Την κλείνω και πάω να ανοίξω,άλλα συνειδητοποιώ ότι είμαι γυμνός. Φοράω το μποξεράκι μου,ένα απλό σορτσάκι και πάω ξανά να ανοίξω,όμως βλέπω τα ρούχα και τα εσώρουχα της Kate κάτω στο πάτωμα. Τα παίρνω γρήγορα και τα βάζω και αυτά στην ντουλάπα,ενώ της δίνω ένα ακόμα φιλί. Η πόρτα ξαναχτυπαει.

"Έρχομαι, έρχομαι!"φωνάζω και πάω να ανοίξω την πόρτα.
"Έλα ρε φίλε,τι κανείς τόσην ώρα;"ρωτάει ο Niall Και μπαίνει μέσα.
"Ντηνομουν ρε μαλακα."απαντάω γρήγορα.
"Α,γι αυτό ήρθα και εγώ. Θέλω να μου δώσεις ένα ωραίο ρούχο από τα δικά σου,γιατί έχω ραντεβού απόψε."λέει και κατευθύνεται προς την ντουλάπα.
"Όχι. Μη-"Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου και ανοίγει το φύλλο της ντουλάπας.
"Kate;"λέει ο Niall με τα γαλάζια μάτια του γουρλωμένα.
"Καλημέρα Niall."λέει η Kate Και βγαίνει απο την ντουλάπα.

Ευτυχώς ντύθηκε θεέ μου. Σκέφτομαι από μέσα μου. Φαντάσου να την έβλεπε γυμνή. Θα τον εσφαζα.

"Εσείς οι δύο..;"μας κοιτάζει κουνώντας τα χέρια του ανάμεσα μας.
"Ναι...εμείς το κάναμε..."λέω και κοιτάζω την Kate η οποία είναι δίπλα μου.
"Παιδιά,γιατί δεν μου το είπατε;"λέει χαρούμενος ο Niall και ένα βάρος φεύγει από πάνω μου.
"Συγγνώμη φίλε,ήταν αργά και είπαμε να μην σε ξυπνήσουμε."λέω και γελάει.
"Δεν πιστεύω να σας πείραξε που το έμαθα,έτσι;"ρωτάω και μας κοιτάζει.
"Όχι,όχι."λέει η Kate.
"Όχι φυσικά."απαντάω και εγώ.
"Ωραία. Εγώ πρέπει να φύγω."
"Εντάξει. Τα λέμε μετά."λέει η Kate.
"Α Niall,τα ρούχα που ήθελες!"λέω και του δίνω ένα κοστούμι και ένα επίσημο παντελόνι.
"Ευχαριστώ φίλε. Θα στο χρωστάω!" Λέει και με χτυπάει απαλά στην πλάτη,ενώ παίρνει τα ρούχα.
"Δεν χρειάζεται,θα μου τα επιστρέψεις και όλα μια χαρά!" Λέω και γελάει.
"Θα το προσπαθήσω κολλητέ!"λέει και βγαίνει από το δωμάτιο.

My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now