Ανεβαίνω τις σκάλες χαρούμενη και φτάνω στον όροφο όπου είναι τα δωμάτια μας. Πλησιάζω την πόρτα του δωματίου του Harry και χτυπάω απαλά. Μετά από λίγο ανοίγει και χωρίς να προλάβω να πω κάτι,με αρπάζει από την μέση και με κολλαει στον τοίχο. Κλείνει την πόρτα και αρχίζει να με φιλάει με πάθος.
"Απόψε είσαι όλη δική μου.."λέει μέσα από τα φιλιά μας.
"Εμ... Harry? Σχετικά με αυτό,ήθελα να σου πω ότι σήμερα θα βγω για φαγητό με τον Jeremy.."λέω περιμένοντας την αντίδραση του.
"Παρακαλώ;"λέει και σταματάει να με φιλάει.
"Ναι...ένα απλό γεύμα θα είναι."Λέω και του χαμογελάω για να τον ηρεμήσω.
"Ορίστε;Ένα απλό γεύμα;Oh really?"με κοιτάει μέσα στα μάτια.
"Έλα τώρα Hazza,μην κάνεις σαν μικρό παιδί. Ένα γεύμα είναι. Θα φάμε και θα έρθω!"λέω και του χαϊδεύω το μάγουλο.
"Άσε με Kate..."τραβιέται και απομακρύνεται από εμένα.Ανοίγει την μπαλκονόπορτα και βγαίνει έξω στο μπαλκόνι. Ξεφυσαω και πηγαίνω από πίσω του. Βάζω τα χέρια μου στην πλάτη του και τον χαϊδεύω απαλά. Κουνάει τους ώμους του με σκοπό να μην τον ακουμπάω άλλο,αλλά εγώ μπαίνω μπροστά του. Κάθομαι στα γόνατα του και του χαϊδεύω το μάγουλο. Τον φιλάω απαλά στα χείλη,για να ησυχάσει και μετά αρχίζω να του μιλάω.
"Καρδιά μου,ξέρεις ότι εγώ είμαι ερωτευμένη με εσένα."λέω γλυκά.
"Και o Jeremy;"ρωτάει κοιτώντας με στα μάτια.
"Ο Jeremy είναι ο συνάδελφος μου. Αυτό είναι όλο."
"Σε θέλω μόνο δική μου γαμωτο."λέει μετά από λίγο.
"Είσαι πολύ κτητικός."λέω σαρκαστικά.
"Δεν είμαι κτητικός. Είμαι απλά ερωτευμένος Γαμωτο."λέει και βάζει το κεφάλι μου ανάμεσα από τις παλάμες του.
"Είμαι ένας μαλακας ερωτευμένος."λέει ξανά και μου δίνει ένα φιλί στα χείλη.
"Θα πάω;"ρωτάω.
"Θα πας,αν και έχω ακόμα αντιρρήσεις."
"Ωραία! Λοιπόν,δεν θα άργησα εξάλλου. "Λέω και σηκώνομαι από πάνω του,αλλά με τραβάει με αποτέλεσμα να ξανά κάτσω στα γόνατα του.Με αγκαλιάζει και εγώ βάζω το κεφάλι μου στο στήθος του,το οποίο μυρίζει υπέροχα. Έχει μια υπέροχη αίσθηση μέντας. Τόσο υπέροχος από την κορφή έως τα νύχια. Σηκώνεται και σηκώνομαι και εγώ μαζί του.
"Που πας;"του λέω,καθώς αυτό μπαίνει μέσα.
"Δυστυχώς Όσο και να θέλω να το κάνω αυτό σε δημόσιο χώρο,δεν μπορώ."γυρίζει και με κοιτάζει.
"Τι εννοείς;"
"Να σε-"
"Οκ,κατάλαβα. Δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση."λέω και αυτός γελάει.
"Λοιπόν,τι λες;Πάμε μέσα;"ρωτάει και εγώ γνεφω.Τείνει το χέρι του προς εμένα και εγώ το πιάνω. Με τραβάει απαλά και μπαίνουμε μέσα. Κλείνει την μπαλκονόπορτα και τραβάει τις κουρτίνες ώστε να μην φαίνεται το δωμάτιο από έξω. Με κοιτάζει με ένα πονηρό βλέμμα και μετά με κολλαει πάνω του. Στην κυριολεξία με κολλαει πάνω του. Αρχίζει να αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμό μου και εγώ βγάζω έναν απαλό αναστεναγμό από τα χείλη μου. Βάζει τα χέρια του μέσα από την μπλούζα μου και το σώμα μου ανατριχιάζει. Με χαϊδεύει τρυφερά και προσεκτικά,ενώ εγώ έχω το χέρι μου στα μαλλιά του.
"Σταματά.."λέω μετά από λίγο.
"Τι έγινε;Έκανα κάτι λάθος;"λέει με αγωνία και με κοιτάει στα μάτια ανήσυχος.
"Όχι,απλά...πρέπει να ετοιμαστώ."λέω κι τον κοιτώ.
"Κατάλαβα... πάνε να ετοιμαστείς!"λέει και κάθεται στο κρεβάτι του.Ξαπλώνει εντελώς στο κρεβάτι και εγώ τον κοιτάζω. Πηγαίνω από πάνω του και του πιάνω το χέρι. Του το χαϊδεύω και αυτός κοιτάει το ταβάνι,προσπαθώντας να αποφύγει το βλέμμα μου.
"Κοίτα με.."του λέω και αυτός γυρίζει τ κεφάλι του.
"Τι θες;"λέει σχεδόν αδιάφορα.
"Όταν γυρίσω,θα κάνουμε ό,τι θέλεις. Σύμφωνοι;"λέω λες και προσπαθώ να πείσω ένα μωρό.
"Αν είναι έτσι,μπορείς να πηγαίνεις."λέει και ένα μικρό,αλλά παρόλα αυτά πονηρό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη του.
"Ήμουν σίγουρη!"λέω και γελάω.
"Άντε,όσο πιο γρήγορα φύγεις,τόσο πιο γρήγορα θα γυρίσεις."λέει ο Harry προτρέποντας με να φύγω.
"Εντάξει. Σε αγαπώ."λέω και του δίνω ένα γλυκό φιλί.
"Σε αγαπώ μωρό μου."λέει γλυκά.Χαμογελάω και σηκώνομαι από πάνω του,αφήνοντας το χέρι του. Βγαίνω από το δωμάτιο και αφού του ρίχνω μια τελευταία ματιά, κλείνω την πόρτα πίσω μου. Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και αρχίζω να ετοιμάζομαι. Κάνω πρώτα ένα γρήγορο μπάνιο και όταν βγαίνω,στεγνώνω τα μαλλιά μου με το σεσουάρ. Βγάζω από την ντουλάπα μου ένα άσπρο μακρύ φόρεμα και ντύνομαι. Βάζω ένα κόκκινο κραγιόν και κόκκινες γόβες. Παίρνω την άσπρη μου τσάντα και βγαίνω από το δωμάτιο. Προσπερναω την πόρτα του Harry Και κατεβαίνω κάτω. Εκεί με περιμένει ο Jeremy. Φοράει επίσημα ρούχα και μπορώ να παραδεχτώ ότι είναι εμφανίσημος. Βγαίνουμε από το ξενοδοχείο και πλησιάζουμε το αυτοκίνητο του. Ανοίγει την πόρτα και μου προσφέρει το χέρι του για να μπω. Του το πιάνω(το χέρι ;ρ) και όπως πάω να μπω,βλέπω με την άκρη του ματιού μου,τον Harry να μας κοιτάζει,ενώ κάθεται έξω στο μπαλκόνι του. Μπαίνω μέσα προσπαθώντας να τον αποφύγω.
"Που θα πάμε;"λέω χαμογελώντας,ενώ αυτός οδηγάει.
"Σε ένα εστιατόριο λίγο πιο κάτω."μου απαντάει.
"Jeremy... Θέλω να σου πω πως..αυτό το δείπνο είναι απόλυτα φιλικό."λέω και τον κοιτάζω.
"Εντάξει. Δεν υπάρχει πρόβλημα."χαμογελάει.
"Ωραία τότε."λέω και κοιτάζω έξω.Είπα να σας βάλω ένα ακόμα μικρούλι για σήμερα.❤
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...