Καθόμαστε με τον Louis στο εστιατόριο της εταιρείας και συζητάμε για διάφορα πράγματα, ώστε να γνωριστούμε καλύτερα.
"Θα βγούμε σήμερα;"με ρωτάει.
"Εμ..υποθέτω πως ναι!"
"Τι ώρα;"ξαναρωτάει.
"Κατά τις 9,για να προλάβω να τελειώσω και τις καταστάσεις των πελατών."λέω χαμογελώντας.
"Εντάξει. Άρα 9 έξω από το σπίτι σου."
"Ναι! Πάμε;"λέω και σηκώνομαι.
"Μμμ..πάμε! "Λέει και κάνει και αυτός το ίδιο.Παίρνω την τσάντα μου και κοιτάζω το περιεχόμενο της για να σιγουρευτώ ότι τα έχω όλα. Όμως συνειδητοποιώ πως έχω ξεχάσει να πάρω τις καταστάσεις των πελατών από το γραφείο του διευθυντή.
"Louis,έρχομαι αμέσως! Πρέπει να πάρω κάτι από το γραφείο μου!"λέω βιαστικά.
"Εντάξει! Θα σε περιμένω έξω."λέει και χαμογελάει.Ανεβαίνω βιαστικά από τις σκάλες και περπατάω μέχρι το γραφείο του διευθυντή. Μόλις φτάνω χτυπάω την πόρτα, αλλά αφού δεν παίρνω απάντηση,ανοίγω χωρίς να ρωτήσω και εκείνη τη στιγμή μένω με ανοιχτό το στόμα και με γουρλωμένα μάτια. Ο Harry φιλιέται με μια γραμματέα της Jane και μόλις αντιλαμβάνεται την παρουσία μου,την πετάει σχεδόν αμέσως από πάνω του και με κοιτάει.
"Kate;"λέει με έκπληξη.
"Συγγνώμη. Μάλλον δεν ήρθα σε κατάλληλη στιγμή! Βλέπω ότι έχετε δουλειά."λέω και βήχω προσπαθώντας να διώξω την βραχνάδα από τη φωνή μου.
"Όχι. Εμ,Mandy Εμείς θα τα πούμε αργότερα!"λέει στην κοπέλα και αυτή φεύγει.Βάζω το χέρι μου στο χερούλι της πόρτας και πάω να φυγω,όμως ένα χέρι με σταματάει και ξέρω ποιανού είναι. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω τον Harry να με κοιτάζει. Κουνάω το χέρι μου με σκοπό να φύγω από το άγγιγμα του,όμως δεν μπορώ και αυτός σφίγγει το χέρι του γύρω από το δικό μου ακόμα πιο πολύ,κάνοντας με να πονέσω.
"Αφήστε με,με πονάτε."λέω κλαψουρίζοντας.
"Γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι;"
"Τι;Εγώ;"ρωτάω έκπληκτη με την αγένεια του.
"Ναι. Γιατί έμεινες όταν είδες ότι φιλουσα την άλλην;"
"Γιατί πολύ απλά δεν ήξερα ότι τα γκομενάκια σας τα φέρνετε και στο γραφείο που δουλεύετε."λέω θυμωμένα.
"Δεν είναι γκομενάκι."
"Αχα, λοιπόν το κορίτσι σας τότε!"
"Δεν είναι τίποτα γαμωτο! Και σταματά να μου μιλάς στον ενικό. Είμαι μόνο 1 χρόνο μεγαλύτερος σου!"λέει και με κοιτάει στα μάτια.
"Ναι,αλλά ταυτόχρονα και το αφεντικό μου."
"Πφφ, δεν χρειάζεται! Παρτο ως διαταγή μου. Δεν σου επιτρέπω να μου μιλάς στον ενικό."λέει κοιτώντας με ακόμα στα μάτια.
"Μα γιατί;"λέω ξεφυσώντας.Με κοιτάει για λίγο στα μάτια και σιγά σιγά πλησιάζει το κεφάλι του σε εμένα. Όχι,δεν θα τον αφήσω. Δεν θα γίνω και εγώ σαν αυτές. Απομακρυνομαι και ασυνείδητα το χέρι μου προσγειώνεται στο μάγουλο του. Βάζει το χέρι του στο μάγουλο του και τρίβει το σημείο που χτύπησα.
"Δεν θα γίνω και εγώ σαν τις άλλες. Δεν θα είμαι μια από αυτές. Δεν θέλω να είμαι στην ομάδα των κοριτσιών που φιλάς και μετά την επόμενη μέρα πας με άλλη. Δεν θέλω να είμαι μια από αυτές που βάζεις στο κρεβάτι σου μόνο για μια νύχτα και μετά τις μαχαιρωνεις πισώπλατα. Εσύ αλλάζεις τις κοπέλες σαν τα πουκάμισα και δε θέλω να είμαι εγώ ένα απλό κομμάτι ύφασμα που θα το μεταχειρίζεται ένας άντρας."λέω γρήγορα και φωνάζω.
O Harry ανοίγει το στόμα του για να μιλήσει, όμως η πόρτα τον διακόπτει για μια ακόμα φορά. Ανοίγει και μπαίνει μέσα ο Louis. Μόλις τον βλέπω τρέχω κοντά του και αυτός με βάζει στην αγκαλιά του κοιτάζοντας τον Harry με ένα περίεργο βλέμμα και εκείνος με ένα δολοφονικό.
"Louis. Πως ήξερες ότι είμαι εδώ;"
"Ήρθα στο γραφείο σου και μια κοπέλα με ειδοποίησε πως είσαι εδώ."
"Και;Ποιο είναι το θέμα;"πετάγεται ο Harry.
"Ήρθα να την πάρω."λέει απότομα ο Louis.
"Ηρεμήστε!"φωνάζω.Με κοιτάζουν και οι δύο και μετά ξεφυσαω. Πλησιάζω τον Harry Και τον κοιτώ στα μάτια.
"Αν ήσουν έξυπνος,θα ήμουν και εγώ μια από αυτές που ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου."λέω κοιτώντας τον και μετά πιάνω το χέρι του Louis Και κλείνω την πόρτα μόλις βγαίνουμε από το δωμάτιο.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...