Part 18

1.8K 146 32
                                    

"Harry..."
"Μωρό μου. Δεν άργησα,έτσι;"με αγκαλιάζει χαμογελώντας.
"Όχι... δεν άργησες."λέω και προσπαθώ να κρύψω το τεστ εγκυμοσύνης.
"Τι έπαθες;"λέει και με κοιτάει.
"Εμ..Harry. Έχω να σου πω κάτι."λέω και φέρνω μπροστά το τεστ εγκυμοσύνης δείχνοντας του το.
"Kate,Τι είναι αυτό;"λέει κοιτώντας με στα μάτια.
"Στυλό."λέω σαρκαστικά.
"Έλα Kate,Δεν είναι αστείο."
""Ε Ναι βρε μωρό μου,εσένα σαν τι σου μοιάζει;"
"Τεστ εγκυμοσύνης;"
"Μπράβο,ο δείκτης νοημοσύνης σου είναι πολύ υψηλός."λέω κοροϊδευτικά.
"Τι το θέλεις εσύ αυτό;"
"Harry. Κατάλαβε το,είμαι έγκυος."λέω γρήγορα.
"Χα,έλα τώρα αγάπη μου. Αφού...πρόσεχα."λέει μη μπορώντας να το πιστέψει.
"Harry είμαι έγκυος και το παιδί είναι δικό σου."του ξαναλέω.
"Αποκλείεται."λέει και κάθεται στον καναπέ.

Κάθομαι δίπλα του και του πιάνω το χέρι. Τον χαϊδεύω και βάζω το τεστ εγκυμοσύνης στο χέρι του. Το κοιτάζει και μετά κοιτάζει εμένα.

"Ώστε λες αλήθεια,ε;"με ρωτάει.
"Ναι αγάπη μου. Θα γίνουμε γονείς. Για πρώτη φορά."λέω χαμογελώντας.
"Εσύ θα γίνεις μαμά. Εγώ Όχι."
"Harry,Τι είναι αυτά που λες;"λέω τρομαγμένη.
"Με ποιον το έκανες;"
"Ορίστε;"
"Με ποιον πηδηχτηκες;"(σορρυ)
"Είσαι καλά;Τι λες τώρα;"
"Γαμωτο εγώ πρόσεχα."λέει θυμωμένος.
"Ούτε μια φορά δεν χρησιμοποίησες προφύλαξη Harry. Ούτε μια φορά. Άρα δεν ευθύνομαι μόνο εγώ για αυτό."λέω και εγώ πλέον εξαγριωμένη για τις κατηγορίες του προς εμένα.
"Δεν είναι δικό μου,είμαι σίγουρος."συνεχίζει.

Σηκώνομαι από τον καναπέ και αρπάζω το τεστ εγκυμοσύνης από το χέρι του. Τρέχω πάνω στην κρεβατοκάμαρα και βγάζω την βαλίτσα μου από την ντουλάπα. Βάζω μέσα όλα τα ρούχα που είχα εδώ πέρα και ρίχνω μέσα και το τεστ. Κατεβαίνω κάτω και χωρίς να πω τίποτα,φοράω τα παπούτσια μου και την ζακέτα μου. Ο Harry σηκώνεται από τον καναπέ και με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια.

"Που πας;"
"Κάπου μακριά από τον πατέρα του παιδιού ΜΟΥ."λέω και ανοίγω την πόρτα.
"Στάσου.."
"Λυπάμαι Harry...Είχες την ευκαιρία σου!"λέω και βγαίνω από το σπίτι.

Τρέχω προς τον δρόμο και εκείνη την ώρα περνάει ένα ταξί. Το σταματώ και μπαίνω μέσα. Λέω την οδό του σπιτιού των γονέων μου και αυτός αρχίζει. Μετά από λίγο είμαι έξω από το σπίτι τους. Βγαίνω από το ταξί και αφού δίνω τα χρήματα στον οδηγό,πηγαίνω προς την πόρτα. Χτυπάω και μετά από λίγο ανοίγει. Αμέσως αφήνω κάτω την βαλίτσα μου και αγκαλιάζω σφιχτά την μαμά μου.

"Kate μου."με κοιτάζει.
"Μαμά..."
"Περνά μέσα."

Παίρνει την τσάντα μου και την βάζει μέσα. Κλείνει την πόρτα και εγώ κάθομαι στον καναπέ. Κάθεται δίπλα μου και με αγκαλιάζει. Εκείνη την ώρα αφήνω τα δάκρυα να κυλήσουν από τα μάτια μου και με πιάνει ένα δυνατό κλάμα. Η μητέρα μου χαϊδεύει τα μαλλιά μου και με κοιτάζει λυπημένη.

"Ο Harry φταίει,έτσι;"ρωτάει.
"Ναι..."λέω και στο άκουσμα του ονόματος του με πιάνουν πάλι τα κλάματα.

Έχω πει στη μαμά μου ότι είμαστε με τον Harry εδώ και λίγο καιρό και το έχει πάρει πολύ καλά. Το ίδιο και ο μπαμπάς μου. Είναι και οι δύο τους πολύ χαρούμενοι που έχω μια σταθερή σχέση και είμαι ευτυχισμένη.

"Πρέπει να σου πω κάτι..."λέω προσπαθώντας να ηρεμήσω λίγο.
"Πες μου."λέει και μου πιάνει το χέρι.
"Είμαι έγκυος."λέω βιαστικά και κλείνω τα μάτια μου για να μην δω την αντίδραση της.
"Αλήθεια;Μα αυτό είναι πολύ καλό. Εντάξει,το ξέρω ότι δεν το περιμένατε και ότι ήταν απότομα,αλλά είναι ένα πολύ χαρούμενο γεγονός. Όμως,γιατί κλαις;Έγινε κάτι;Σου είπε κάτι ο Harry;"
"Ισχυρίστηκε ότι δεν είναι δικό του το παιδί."
"Μπορεί να φέρθηκε επιπόλαια επειδή του φάνηκε απότομο."
"Συγγνώμη μαμά,αλλά τον δικαιολογείς;"
"Όχι κόρη μου... σου είπα φέρθηκε επιπόλαια."
"Δεν θα ανέχομαι εγώ την επιπόλαια συμπεριφορά του Harry."λέω κι σκουπίζω τα δάκρυα από τα μάτια μου.
"Τώρα τι θα κάνεις;"
"Το μωρό δεν φταίει σε τίποτα. Θα το κρατήσω. Απλά...δεν ξέρω που θα πάω να μείνω. Σκέφτομαι να πάω στη Γερμανία."
"Τόσο μακριά; Γιατί δεν μένεις εδώ;"
"Είναι εύκολο να με βρει αν είμαι στην ίδια χώρα."
"Αγαπιόσαστε κορίτσι μου;"με ρωτάει και εγώ τον κοιτάζω στα μάτια.
"Αγαπιεστε;"συνεχίζει.
"Ναι..."απαντάω.
"Τότε θα σου δώσω μια συμβουλή. Μην αφήσεις έναν έρωτα να πάει χαμένος. Ειδικά τώρα που είσαι και έγκυος."λέει και μου χαϊδεύει την κοιλιά.
"Εντάξει μαμά. Θα δω τι θα κάνω!"λέω και την φιλώ στο μάγουλο.

Σηκώνομαι και παίρνω στα χέρια μου την τσάντα μου.

"Φεύγω."λέω.
"Πρόσεχε Kate μου. Πρόσεχε."λέει και με αγκαλιάζει.
"Δώσε φιλάκια και στον μπαμπά. Δεν πρόλαβα να τον δω. Αν θες πες του και τα...ευχάριστα."λέω και χαμογελώ.
"Να είσαι σίγουρη ότι θα του το πω."λέει και εγώ φεύγω.

"λέει και εγώ φεύγω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now