Ahoj. Chtěla bych vám vyprávět svůj příběh. Příběh o tom, jak jsem se stala fanynkou Justina Biebera. Jak jsem se stala Belieberkou. A jak se mi splnil můj sen. Sen vidět ho. A dokonce víc, než jsem si kdy jen mohla přát. Tak ale napřed bych se mohla asi představit, aby jste věděli ským, že máte vůbec tu čest. :D
Jmenuji se Andrea. Je mi 16 let, mám dlouhé hnědé až černé vlasy s patkou, mordé oči, dlouhé řasy a podle mých přátel, neodolatelný,zářivý úsměv. Úsměv, na který dostanu každého kluka. Tedy tohle řekla má nejlepší kamarádka, Kathy. Vlastně, tenhle příběh bude také hodně o ní. Kathy je též šestnáct let, má po ramena dlouhé plavé vlasy, zelené oči a je to ta nejveselejší a nejlepší osoba kterou znám.To právě díky ní, jsem poznala Justina, a právě díky ní, jsem se stala belieberkou. S Kathy se známe už od školky a v první nebo druhé třídě, jsme se začaly považvat za nejlepší kamarádky. Takové BFF. Od páté třídy to bylo ještě lepší. Teď už sice nejsme na základce, ale šly jsme na stejnou školu a tak naše dlouholeté přátelství, stále udržujeme. Přiznávám, hádky probíhaly docela často, avšak teď už to tak častné není. Co jsme vyšly základku, změnilo se toho hodně. A Kathy jsem nekonečně vděčná za to, že mi řekla o Justinovi. Nebo takhle. Já o něm samozřemně věděla. Všude o něm mlely. Nevěděla jsem co je na něm tak úžasného, a předvším, kdo to vůbec je. Justin Bieber. To jméno jsem všude slyšela ale nijak jsem ho nekomentovala. Nevyhledávala jsem ho. Nezajímal mě. Ale jen do té doby, než mi milá Kathy ukázala jedno z jeho dřívějších videí. Videoklip Love me. Zaujalo mě to. Zaujal mě jeho hlas. On sám. Něco se ve mě pohnulo. A změnilo mi to život. Ale pojďme od začátku. Úplného začátku, kdy mě ještě nezajímal.
,,Andy!" volala na mě má nejleší kamarádka Kathy. Zastavila jsem se a počkala až mě doběhne. Minula nás dvojce holek. A nebavily se o ničem jiném, oprava, o nikom jiném, než o Justinovi Biebrovi. Pod jeho jménem se mi nepředstaví nic. Nevím kdo to je. A popravdě mě to nijak nezajímá. Je to prý, strašně známý zpěvák, podle téměř třetiny holek v naší škole i ten nejkrásnější.Jenže mě to prostě nic neříkalo. ,,Nechceš jít dnes po škole k nám? Chtěla bych ti něco ukázat." řekla a prohrábla si vlasy. ,,No, klidně" souhlasila jsem. Před námi byla poslední hodina v téhle zatracené škole, a potom oběd. To bude zas hnus jako obvykle. Vešly jsme do třídy na děják a posadily každá do své lavice. Předemnou seděla Elis, celkem fajn holka, s hnědýma hodně krátkýma vlasama. Viděla jsem jak si něco píše na kus papíru. A víte co tam bylo napsáno? ' Miluji JBho, celým svým srdcem. Jednou se sním uvidím, na živo, ať to stojí co to stojí' Nemusela jsem být génius, abys zjistila, že text je o Biebrovi. Protočila jsem panenky a připravila jsem si učení na hodinu. Zazvonilo a do třídy vešla naše učitelka na dějepis. Kromě toho nás měla taky na hudebku. A když se na začátek hodiny, jen tak mimohodem ze světa hudby, zmínila o současném popovém princi, Justinu Biebrovi, složila jsem nešťastně hlavu do dlaní.
Po škole jsem vyrazily ke Kathy domů. Hned za vraty nás přivítal její pes, Bígl Sammy. Skákal na nás, štěkal jak blázen a olizoval nám ruce. Kathy mu se smíchem hodila gumovou kost a Sammy se za ní nadšeně rozběhl. Vešly jsem do domu. Pozdravila jsem Kathyinu mámu Ritu. Rita je fajn člověk. Mám jí hodně ráda. A dobře si rozumíme. Kéžbych tohle mohla říct o mojí máme. ,,Ahoj, Andreo. Jak se má Laura?" Mluvila o mojí máme. ,,Má se dobře" řekla jsem bezvýrazně. Možná se divíte proč. S mojí mámou moc dobrý vztah nemám. S tátou se rozvedli před dvěma lety a vůbec nemysleli na následky. Nemysleli na mě a na mého mladšího čtrnáctiletého bráchu Bryana. Táta si našel přítelkyni, jakousi Haley a Bryana chtěl do své péče. To se mu splnilo. Bryan to jemu ani mámě nikdy neodpustil. Chudák. Určitě se tam trápí. S tátou a Haley. Navíc, co jsem slyšela, Haley čeká dítě. Má to být holčička a Haley jí chce pojmenovat Serena! Když jsem to uslyšela poprvé, měla jsem co dělat, abych nevybuchla smíchy. Mamka mě však probodla pohledem a tak jsem se radši uklidila do svého pokoje. Vydupaly jsme nahoru do patra a zapluly do Kathyna pokoje. Sedla jsem si na její měkkou postel, zatímco Kathy zapínala počítač. Přemýšlela jsem, co mi chce asi ukázat. Trvalo to jen pár minut. Kathy najela na internet, následně na youtube. Popadla jsem její židly od stolu a přisedla vedle ní. Zježili se mi chloupky na krku, když jsem viděla, jak do vyhledávajícího okénka píše 'Justin Bieber - Love me'. Polkla jsme. Proč mi chce sakra ukazovat video od toho Biebera? Mě nezajímá! Klikla a na obrazovce se rozjel videoklip. A mé srdce v tu chvíli, udělalo obří přemet.
ČTEŠ
Story Belieber
FanfictionAndrea. Šestnáctiletá dívka, vypráví o tom, jak se stala Belieberkou. Z holky, kterou Justin Bieber nezajímal, holkou, která k němu chová vřelé city, obdivuje ho a touží ho spatřit. Jít na jeho koncert. To se jí splní. A stane se toho mnohem víc, ne...