,,Andreo! Vztávej!" Rozlézly se dveře mého pokoje.
,,Co je? Zaspala jsem?!" začala jsem panikařit a prudce jsem se posadila.
,,Ne, ale volám tu na tebe už asi deset minut." Odpověděla mi máma.
Při pohledu na mobil, jsem zjistila, že je sedm hodin. Uf, mám hodinu čas.
Vztala jsem z postele a šla se umýt a převléknout. Zabralo mi patnáct minut. Sešla jsem po schodech dolů, do kuchyně a posadila jsem se ke stolu.
Měla jsem hrozný hlad. Ale bohůžel jsem byla taky hodně nervózní. Nemohla jsem do sebe dostat jediný kousek, chleba se šunkou a sýrem. Ztěžka jsem se napila čaje a hleděla na chleba.
,,Andreo, jez. Musíš něco sníst." řekla a otevřela můj kufr, který jsem snesla dolů.
,,Proč mi tam dáváš plavky?" podivila jsem se.
,,Proč? Ty to vážně nevíš? Proboha, jak jsi ze zeměpisu mohla dostat jedničku?" zvolala máma.
,,Pokud jsi nevěděla L.A leží v Kalifornii, na pobřeží Tichého oceánu. Věříš si hodně, že se tam s Kathy nebudete koupat?" povytáhla oboči.
Zrudla jsem. Tohle mi teda nějak uniklo. Zakousla jsem se do chleba a najednou jsem mohla zas normálně jíst. Těšila jsem se ještě víc, když jsem zjistila,že se tam budeme moc koupat v moři.
Páni, tohle budou nejlepší prázdniny v mém životě. Dovolená na měsíc, s nejlepší kamarádkou, navíc do Kalifornie do Los Angeles, s plusem zvané přístupné moře na koupání, a především i koncert Justina Biebera. Co může být lepšího? Nic!
L.A není od Las Vegas zas tak daleko. Zjistila jsem, že pojedeme autobusem ještě s dalšími lidmi.
Kousek od Los Angeles je San Diego. Musí tam být taky krásně. A o nějaký kus dál, s druhé strany L.A je San Francisco. I tam to musí být nádherné.
Hrozně jsem se těšila.
Třičtřvrtě na osm. Naposledy jsem si zkotrolovala, zda mám všechny věci.
Nechala jsem je v chodbě a vyšla ven, před barák. Rozhlédla jsem se. Na měsíc to tu opouštím. Překvapilo mě, že jsem se přistihla, že se mi asi bude trochu stýskat. To jsem popravdě moc nečekala.
Ale bude to úžasné. S Kathy v Kalifornii, v Los Angeles. Koupačka, opalovačka, párty hard, koncert JayBeeho a spousta dalších činností.
Těšila jsem se až poznám Susan. Pravděpodobně si budeme dobře rozumět. Bože, nemůžu se dočkat.
Za pět minut osm, zjistila jsem při pohledu na mobil. Vešla jsem zpět do domu, kde už byla máma a brala jednu mou tašku. Vzala jsem svůj zeločerný kufr na kolečkách. Čekaly jsme před domem.
Kathy sem přijede s rodiči, naloží mne a odvezou nás s Kathy na autobusovou zastávku, z které vyjíždí bus do Kalifornie, do L.A.
Vyšli jsme ven před dům, a čekaly na rodinu Helsing.
Za chvíli se po cestě blížilo červené Volvo xc60. Kathy si nežije moc špatně.
Zastavili a Kathy a Rita vyskočily ven.
,,Ahoj!" pozdravila nás vesele a energicky Rita. Vzájemně sme se pozdravily a pak Rita vzala mé zavazadla a dala je do kufru s Kathyným věcem.
,,Měj se tam hezky a užij si to" objala mne máma. Pořád nemohu uvěřit tomu, že můj vztah s mámou se takhle pěkně změnil. Ale byla jsem za to ráda.
ČTEŠ
Story Belieber
FanfictionAndrea. Šestnáctiletá dívka, vypráví o tom, jak se stala Belieberkou. Z holky, kterou Justin Bieber nezajímal, holkou, která k němu chová vřelé city, obdivuje ho a touží ho spatřit. Jít na jeho koncert. To se jí splní. A stane se toho mnohem víc, ne...