Vzbudila jsem se kolem deváte hodiny a oblékla se. Černé kraťásky, bílé uplé tílko a chlupaté pantofle. Vlasy jsem dala do vysokého culíku a na řasy jsem nanesla slabou vrstvu řasenky.
Vyčistila jsem si zuby a vzbudila Kathy.
,,Hej vzbuď se ty spáči!" zasmála jsem se a skočila na ni.
,,Aaah, Andy!" zalapala po dechu, když jsem jí skočila na záda.
,,Vztávat" zasmála jsem se a začala ji lochtat. Zapištěla a snažila se mě schodit. Já se však držela pevně a tak to po chvíli vzdala.
,,Notak! Dneska je důležitý den" připomenula jsem ji a seskočila jsem opět na zem. Stáhla jsem z ní deku a potěšeně se dívala, jak se snažila nahmatat konec deky, jelikož jí asi byla zima.
Tu deku jsem měla ale ve své moci já, proto jsem se usmívala jseště víc.
Byla jsem už druhý den bez Justina, proto jsem toho musela nějak využít. Samozřejmě mi chyběl ale když už tady nebyl, tak si musím i tak nějak užívat ne? Jistě, že tím nemyslím divoké párty a spaní s deseti klukama. Ale koneckonců jsem tu s nejlepší kamarádkou. Musím se jí taky věnovat a ne být jen se svým novým boyfriendem.
Mohla by si myslet, že u mě strácí hodnotu a já dávám přednost klukovi, kterýho sotva znám a navíc jsem o něm napřed prohlašovala hnusené věci a neměla ho ráda, před kamarádkou, kterou znám od mala.
Kathy konečně otevřela oči a posadila se. Promnula si je a podbala se ve světlých krátkých vlasech.
,,Musím si umýt hlavu" zamrmrala a stoupla si. Spala v delším šedém třičku s černým nápisem Bitch. Odporoučela se do koupelny, z které se zachvíli ozval zvuk tekoucí vody a já hodila její deku zpět na postel.
S úsměven na tváři jsem otevřela balkónový dveře a podruhý za tento náš pobyt tady, jsem na něj vyšla.
Byla škoda, že tu není vidět přímo na pláž ale nevadí. Poprvý jsme tu s Kathy stály, v den našeho příjezdu a sledovaly západ slunce.
Dívala jsem se přímo na dům, stojící vedle. Hleděla jsem přímo do obrovského okna.
Něco mi nesedělo..
U okna stál veliký dalekohled, namířený přímo na náš dům. Dále se tam nacházel krb, dvě křesla a malý stolek, koberec a něco jako knihovnička.
Na beranovém koberci před krbem stál muž, v černém ohozu s černých slunečních brýlí, se sklenou červeného vína v ruce, a hleděl přímo na mě.
Co to je zač?
Dostala jsem celkem strach a zatoužila jsem, aby tu už byl Justin a já se u něj v náručí mohla schovat, před celým světem.
Pro jistotu jsem zašla zpět dovnitř. V ten moment vyšla z koupelny Kathy. S ručnínem obmotaným kolem těla a jeden měla i na hlavě.
Když mě uviděla zatvářila se dost divně.
,,Co se stalo?" zeptala se mě.
Popadla jsem si za ruku a vytáhla ji na balkon.
,,Ten dům, ten dalekohled a ten chlap" informovala jsem ji.
Ona jen vytřeštila oči.
,,Dívá se sem. A já tu jsem jen v ručníku!" vyšilovala.
,,No jo ale nepřijde ti to celý nějký divný?" rozhodila jsem rukama.
Kathy tomu chlapovi věnovala jeden ze svých nenávistných pohledů a vběhla dovnitř. Zašla jsem za ní a zavřela dveře.
Už na sebe navlékala spodní prádlo.
,,jo je to divný" řekla.
,,Uvědomuješ si, že ten chlap nás nejspíš celou dobu pozoroval? V pohodě sem, do našeho pokoje viděl, protože tu nejsou žádné dmavé závěsy, žaluzie už vůbec ne. Co když to je nějaký úchyl?!" Kathy se oblíkla do džínových kraťasů a modrého třička.
To byla pravda, mě však jako první v mysli vytanulo, zda to nějak nesouvisí se Sally.
,,Řekneme to potom Susan, ale teď už by jsme měly jít dolů. Kdy že má přijít ten Jeremy?" vyrušila mě Kathy z úvah.
Jeremy dorazil po obědě a působil nervózně. No, kdo by ani nebyl. Nevlastní dceru vaší bývalé manželky unesou a vy teď jdete někam, aby jste se přesvědčil, zda je to ona.
Přivítal se se Susan a něco si chvíli říkali. Potom přišli do obýváku a já se s Jeremym pozdravila.
Sally seděla u stolu na verandě a něco si kreslila. U nou jí ležel Usher s vyplazeným jazykem.
,,Sally?" promluvila Susan stojící po boku Jeremyho. Všichni jsme se niní nacházeli na verandě.
,,Někdo se za tebou přišel podívat" dodala.
Sally vzhlédla od výkresu a upřela pohled na Jeremyho. Usher se též díval na Jeremyho a vrčel.
,,Přestaň Ushere!" okřikla ho Susan.
S Kathy jsme si vyměnily pohledy.
,,Asi vás tu necháme o samotě.." promluvila Susan a zavolala psa k sobě.
Sally se pořád dívala mlčky na Jeremyho a on na ni.
,,Ahoj Jazmyn" prolomil to ticho konečně Jeremy.
ČTEŠ
Story Belieber
FanfictionAndrea. Šestnáctiletá dívka, vypráví o tom, jak se stala Belieberkou. Z holky, kterou Justin Bieber nezajímal, holkou, která k němu chová vřelé city, obdivuje ho a touží ho spatřit. Jít na jeho koncert. To se jí splní. A stane se toho mnohem víc, ne...