Dvacet čtyři

678 28 0
                                    

Zvířecí, přírodní rezervaci jsme opustili o dvacet minut později. Chvíli jsme poseděli v nažloutlé trávě, u rybníka a jeden koloušek se odvážil přijít do naší blízkosti. Kdybych natáhla ruku, možná bych se ho i mohla dotknout. Jeho matka, srna, však vycítila možné nebezpečí a odehnala své mládě v čas. Snad se bála, že bychom jejímu mláděti něco udělali. Kouloušek byl roztomilý.

Naposledy jsem je zahlédla na druhé sraně louky, mizící mezi stromy.  Opřela jsem se o Justina a ten mě objal kolem ramen.

Už jsme se seděli zpět v jeho autě a vyjížděli zpět na silnici. 

Justin zapl rádio a v něm se ozval hlas Rihanny. Zpívala jsem s ní, její text k písni Umbrella a Justin mě s úsměvem pozoroval.

,,Máš ráda Rihannu?" zeptal se mě.

,,No jako nevadí mi" opověděla jsem.

,,A jaké jsou tvé oblíbené zpěvačky?" položil mi další otázku a odbočil do nějaké ulice.

,,Tak třeba Miley. Tu mám moc ráda. Jedna z nejoblíbenějších zpěvaček.  A taky dost žeru Cher Lloyd a Carly Rae Jepsen" řekla jsem a usmála se.

,,Vážně?" podivil se Justin.

,,S Carly jsme dobří kámoši. Můžu tě s ní někdy představit" mrkl na mě.

,,Oh vážně?!" vypískla jsem a na sedadle poskočila.

,,Jasně" kývl Juss a soustředil se na řízení.

,,No to je bomba" vzdychla jsem a opřela se o studené okénko.

Splní se mi sen? Vždycky jsem toužila seznámit se s Carly. Chtěla jsem s ní fotku. Když jsem chtěla jít na její koncert, moje matka mi to zakázala. Byla jsem z toho špatná ještě týden po tom.

,,A s Miley vlastně taky. Už jsem se s ní ale dost dlouho neviděl. Co vím tak právě má několik koncertů v Austrálii, takže tam bude do konce tohoto měsíce. A potom chtěla vyrazit do Itálie nebo Španělska." řekl zamyšleně Justin.

,,No to nevadí.." řekla jsem.

,,Vážně by jsi mě seznámil s Carly?" řekla jsem nadšeně.

,,Pro tebe cokoliv" usmál se a propletl si semnou prsty na jedné ruce. Řízení ovládal v pohodě jednou.

                                                                         ***

Zastavil u jedné pěkné restaurace. Když jsme vešli dovnitř, všichni najednou ztichli. 

,,Pane Bieber" hnal se k nám jeden číšník.

,,Rádi vás vidíme" zastavil se před náma a vysekl malou poklonu. Docela jsem zírala. K Justinovi se tu chovají jak k hraběti.

,,Díky Ronalde" řekl Justin mírně odměřeně a chystal se projít kolem něj.

,,Máte nějaké zvláštní přání?" číšník "Ronald" byl tedy pěkně dotěrný.

,,Ne..Nebo vlasně ano. Chovejte se k nám,jako ke všem jiným hostům. Díky" dalo by se říci, že ho mírně odstrčil, mě pevně uchopil za ruku a táhl mě za sebou do nitra restaurace.

Usadili jsme se k jednomu ze zadnějších stolu, kde jsme nebyli tak nápadně vidět.

,,Ach..Nekdy si říkám, že být slavnou celebritou je tak namáhavé. Všude kam přijdeš se k tobě chovají, jak k bohovi. Najednou si mezi těmi normálními lidmi, přijdeš tak divě" Justi se protáhl a vzal nabítku jídel, kterou jemu i mě, podával Ronald.

,,Chcete něco k pití?" zeptal se.

,,Já bych prosila džus. Multivitamín" obědnala jsem si.

,,A já kolu. Dík" řekl své přání i Justin.

,,Ty, celebrita, si dává i obyčejnou kolu, jako jiní smrtelníci, obyčejní lidé?" zažertovala jsem.

,,Ano" uculil se.

Téměř hned, ná přinesli naše pití. 

,,Jé, ty jsi Justin Bieber" vyhrkla jedna mála, asi sedmiletá, holčiča.

,,Mamíí! tady je Džastin Bííbrr" volala na svou matku, která se po své dceři, pátravě rozhlížela.

,,Thereso! Koho to tam zase obtěžuješ." dívčina matka se k nám blížila.

,,Tady je Džastííín" opakovala holčička, tedy Theresa.

,,o můj bože" vyhrkla její matka, když nás spatřila. Teda když spíš spatřila Justina.

,,Omlouvám se, že ruším. Ale nemohl by jsi si s Theresou vyfotit a dát jí podpis? Prosím. Vím, že je to celkem nevhodně, když jsi na obědě se svojí přítelkyní..Ale.." 

Polichoceně jsem se usmála. Být veřejností označena jako 'Justinova přítelkyně' bylo moc příjemné.

,,Ale jistě. Rád. Neodmítnu žádnou možnost zvěčnit se na fotce s nějakou mou Belieberkou" usmál se a už zvedak Theresu ze země. Posadil si jí na nohy a jednou rukou jí objal kolem pasu.

Mimoděk jsem si vzpoměla na ten koncert. Tenkrát jsem takhle seděla já a na sobě měla Sally.  A Justin nám zpíval. 

Vyfotil se se svojí belieberkou a dal jí podpis, jak na papír, tak i na jeden plakát z tvrdého papíru.

Přeštastná Theresa i její matka, znovu omlouvajícíse za vyrušení, odešli a my se zas mohli věnovat sami sobě. 

Obědnali jsme si jídlo a povídali si. 

Po půl hodině jsme se konečně vydali k odchodu. Justin zaplatil a my zas nastoupili do vozu.

,,A teď, směr zábavný park!" zvolal Justin a vyjel takovou rychlosti, až mu zadní kola auta pojdela, hrábla do prázdna, auto udělalo menší smyk a všude byl zvířený prach a Justinovo auto s kvílením brzd uhánělo po silnici, pryč z města.

No prosím. Typický elegantní odjezd Justina Biebera. 

Další kapitola:) 

Napište nějaký komet na potěšení, nebo vyjádřete svůj názor na tuto povídku. A vote samozřejmě nesmí chybět :DDDD

:-*

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat