,,Vy jste Jeremy Bieber, táta Justina, že?" polkla jsem.
Překvapeně se na mě podíval.
,,No ano. Proč se ptáš."
,,Trochu mě zarazilo, že vidím tátu slavného zpěváka, pomáhat, nejspíš brigádně pracovat, v malém obchůdku u pláže.." řekla jsem zaraženě.
,,Ach tak.. Jo asi to je divné. Ale paní Strochmanová už není nejmladší a pomoc se jí hodí.." přejel si dlaní po neoholené tváři.
,,S penězi to nemá nic společného" dodal.
,,Ach tak..." skousla jsem spodní ret.
,,A ty se znáš s mým synem? S Justinem?" zeptal se.
,,Umm...No ano. Víte.. Chodíme spolu" vypadlo ze mne.
Jeremy vykulil oči. Pravděpodobně ho tohle zjištění šokovalo. Odkašlal si a znovu se na mne podíval.
,,Aha. Tak v tom případě, tě velice rád poznávám. Mohl se zmínit, že má holku. Divné je, že ještě nejsi v novinách" řekl si víceméně pro sebe.
,,Proč v novinách?" podivila jsem.
,,Protože každý Justinův objev je prodrbán novináři. Nedají mu pokoj. Určitě už jste byli mezi lidmi. Nechápu jak se mu to povedlo, že vás žádní paparazzi neviděli" vysvětlil.
,,Aha".
,,No každopádně jsem tě rád poznal." Natáhl ke mě ruku, ,,jsem Jeremy" usmál se.
,,Andrea" stiskla jsem mu ji.
,,Takže Andreo..Co tě sem přivádí?"
,,Na tohle není čas. Když už jsem vás tady tak náhodně potkala, musím s vámi mluvit o něčem moc důležitém.." přerušila jsem ho.
,,Vážně a o čem? Mohli by jsme se sejít, třeba odpoledne" navrhl.
,,To nemůžu. Už něco mám. Musíme to vyřešit teď, hned."
,,Aha. Tak počkej chvilku. Dovybalím tyhle dvě krabice a přijdu za tebou. Před tímhle obchůdkem je lavička. S krásným výhledem na moře. Počkej tam na mě a já tak za chvilku jsem" řekl a sehl se pro jednu z krabic.
,,Dobře. Ale rychle" souhlasila jsem a vyšla z obchodu.
Čekal jsem tam deset minut.
,,Promiň, že jsi musela tak čekat" svalil se Jeremy na lavičku vedle mě.
,,V pohodě" řekla jsem.
,,Takže.. O čem jsi to chtěla mluvit?" zeptal se.
,,No..Asi znáte Jaxona a Jazzy, že?" podívala jsem se na něj.
,,Ale jistě. Pattie, moje bývalá žena, matka Justina, si je adoptovala." přikývl.
,,Jo.. A asi víte, že se Jazzy už nejakou dobu pohřešuje..."
Jeremy sklopil hlavu.
,,Jo vím.." zašeptal.
,,Víte.. Je tu jedna teorie... S mojí kamarádkou Kathy jsme sem přijely nedávno. Chtěli jsme sem jít na Justinův koncert. Kathy tu má tetu. Susan. Jmenuje se Susan Helsing. Tu asi neznáte, takže to je jedno. Ale.. Ještě před tím koncertem, jsme si vyrazily do města. A tam jsme našli malou, asi šestiletou holčičku. Tvrdila, že jí je devět a že jse jmenuje Sally. Měla tmavě hnědé vlasy a hnědé oči. Stratila se. Nahlásily jsme to na policii. Nic s tím nedělají. Je u nás už nejakou dobu. Jenže jsme zjistily, že se jí omívá barva. Nemá tmavě hnědé vlasy.. Někdo jí je obarvil. Její přírodní barva, je pravděpodobně světle hnědá. A měla čočky. Dvoje. Pod těma hnědýma měla modré a pod nima ty svoje..Hnědé.. Mělo nás to zmást. To všechno. Taky jí nemůže být devět. Je o dost mladší. Pak mi Justin řekl to o jeho sestřičce Jazzy. Na to jsem našla v novynách měsíc starý článek o tom, o Jazzy. A dneska ráno o tom mluvili v televizi. Ve zprávách. Znovu se to otevírá..Víte začínám mít pocit, že naše Sally, je ve skutečnosti Jazzy. Všechno mi to nějak zapadá do sebe. Nechápu proč a jak to někdo všechno mohl udělat, ale je fakt, že to je celé nějaké divné. A pokaždé když se viděla s Justinem, on stuhl ona též, vzájemně se na sebe dívali. Je to celé tak divné! A já nevím co s tím dělat." vychrlila jsem to všechno na zaraženého Jeremyho.
Chvíli mlčel.
,,Bude nejlepší když jí uvidím. Budu moct tak potvrdit tvoji teorii. Jazmyn mě zná. Poznám ji. Zítra bych se mohl stavit. Dej mi adresu" Jeremy se zvedl. Vypadal jak kdyby vystoupil z nějakého namáhavehé snu.
Přikývla jsem na souhlas a řekla mu, kde se nachází Susanin dům.
,,Dobře. Zítra mě očekávejte. A díky Andreo, že jsi mi to řekla. Všechno nejspíš dopadne dobře. Pattie je z toho celá mimo. Pokud je vaše Sally opravdu naše Jazzy, tak ani nevím jak vám poděkovat." řekl, rozloučil se a zmizel v obchůdku.
Vydala jsem se na zpáteční cestu.
Když jsem byla zpět řekla jsem to všechno Susan a Kathy.
,,Páni, povídala jsis s tátou Justina Biebera. Bože Andy, máš štěstí" nezapoměla to takto okomentovat Kathy.
Susan se vším souhlasila a tak jsme se mohly v klidu najíst.
Po obědě jsme s Kathy odešly. S holkama jsme se sešly a vyrazily do centra.
Cestou jsem jim řekla, co se mi dopoledne přihodilo.
,,Začíná se to zas dávat do pohybu" pokývala hlavou Zoe.
Vicky se usmála a položila mi ruku na rameno.
,,Všechno nakonec dopadne dobře" řekla.
Mě v mysli vztanula všechny pocity. 'Všechno nakonec dopadne dobře..'
Doufala jsem, že to platí i pro mě a Justina.
Další kapitola. Omlouvám se. Včera jsem to nestihla napsat.
Komentujte a zanechte vote. Moc mě to potěší.
ČTEŠ
Story Belieber
FanfictionAndrea. Šestnáctiletá dívka, vypráví o tom, jak se stala Belieberkou. Z holky, kterou Justin Bieber nezajímal, holkou, která k němu chová vřelé city, obdivuje ho a touží ho spatřit. Jít na jeho koncert. To se jí splní. A stane se toho mnohem víc, ne...