Sedmnáct

747 32 6
                                    

,,Koho?" vydechla jsem. Tohle je divné..

,,Mou sestřičku" věnoval mi jeho krásný pohled. Všimla jsem si, že se jeho hnědé oči lesknou. 

,,Tvou sestru?" podivila jsem se.

,,Ano. Několik týdnů je nezvěstná. Nikdo neví co s ní je."

,,Ale Sally je devet! Je malá" nechápala jsem.

,,Ano. Mojí sestřičce je nějakých šest let. Jmenu se Jazzy." vzdychl.

,,A co se s ní stalo?!" zděsila jsem se.

,,Jak říkám..Už několik týdnů je nezvěstná. Nikdo o ní nic neví.. Jednoho dne zmizela a od té doby, jí nikdo neviděl."

,,To je hrozné! Jak..Co..Přesně se stalo?"

,,Nevím jistě..Ale někdo jí pravděpodobně unesl. Jenou si hrála na zahradě.. Máme opravdu velikou zahradu. Pravděpodobně si hrála až někde vzadu. Nevím co tam dělala. Vždy se držela jen kolem domu. Dozadu není od domu moc vidět. A za plotem je normální ulice. Někdo se tam musel dostat a unést jí. Jiné řešení nevím"

Justin vypadal neštastně. Chtěla jsem mu pomoct. Zmizení jeho malé sestřičky ho viditelně vzalo.

Teď už na lavičce neseděl jako pán, ale seděl shrbeně. Hleděl do země. A popravdě vypadal, že to už nezvládá.

Něžně a konejšivě jsem ho objala kolem ramen. Potlačila jsem výkřik, že právě obímám Justina Biebera, jelikož tohle byla vážná situace a moje reakce na tohle by byla nevhodná.

,,Bude to dobré. Ona se najde" usmála jsem se na něho povzbudivě.

Vděčně se na mě usmál.

,,Děkuju Andy.. Moc to pro mě znamená" s těmi to slovy se ke mě nahnul a políbil mě na tvář.

Zčervenala jsem a snažila se neomdlít. Ale jak jsem se snažila sebevíc, Justin stejně poznal co to semnou udělalo. Jen se uchechtl. 

,,Nechtěla by jsi se projít" zeptal se.

Přikývla jsem na souhlas. 

                                                                                 ***

*Andy, ty jsi tak tupá! Kdy ti docvakne to, že tady něco nesedí? Proč to asi souvisí se Sally? Hm? Změna barvy očí, obarvené vlasy, to proč jí nikdo nehledá i když se to ohlásilo na policii?:..*

                                                                                 ***

Vydali jsme se do cukrárny. Justin byl pořád smutný ale očividně mu už bylo lépe.

,,Jsem rád, že jsem tu s tebou" usmál se na mne, když jsme se usadili do volného boxu v cukrárně.

Objednala jsem si čokoládový koktejl a Justin si dal alkoholický drink Sex on the Beach.  Zjistila jsem, že v tom je vodka,broskvový likér,pomerančový džus a brusinkový džus.

Drobná blondýnka s jmenovkou "Alice" s úsměvem přikývla a zapsala si naše objednávky. Potom se otočila a vydala se udělat naše nápoje.

Seděli jsme naproti sobě a Justin si mě s úsměvem prohlížel. Byla jsem s toho celá nesvá.

Potom svraštil obočí a s vážností ve tváři se na mne podíval.

,,Co je Sally zač?" vypadlo z něj.

,,Nevím. Našli jsme ji v centru. Byly jsme s Kathy a Susan v Starbuksu a já si jí všimla za sklem. Plakala, byla špinavá a víc než jistě sama. Jediný co jsme z ní dostaly, bylo jméno a věk. Od té doby neřekla ani slovo." vypověděla jsem mu ustaraně.

,,Aha..Takže se stratila. A byly jste s tím na policii?"

,,Jo. Nevím zda s nima mluvila, u toho jsme nebyly. Oni nám řekli, že když se někdo ozve nebo něco zjistí, dají nám vědět. Jenže to už je několikátý den a pořád nic. Jako kdyby jí ani nikdo nepostrádal. Nehledal.." pocítila jsem smutek.

,,Hm..Je to divné" zamumlal Justin.

Vyrušila nás servírka, Alice. Přinesla naše nápoje. S širokým úsměvem nás obsloužila a vrhla toužebný pohled na Justina. Žeby tajná obdivovatelka? 

Zamračila jsem se na ní,abych jí dala jasně najevo ať si dá odchod a Justina nechá napokoji.

Odešla a Justin se zasmál.

,,Snad by jsi nežárlila na svou rodinu?" věnoval mi zářivý úsměv.

Vyplázla jsem na něj jazyk. (ano,vím, jak dětinské)

Usmál se a ochopil mě za ruku. Překvapeně jsem na něj pohlédla a trochu zalapala po dechu. Vypadal tak nádherně!

,,Moc jsem si tě oblíbil. A jsem moc rád, že jsem tě poznal." řekl a pohladil mě po hřbetu ruce.

Úsměv jsem mu opětovala a pak se radši napila čoko koktejlu. Byla jsem červená až za ušima a Justin se jen pořád, tak přiblble usmíval.

                                                                               ***

Seděli jsme tam přes půl hodiny a v Justinovi začal trochu působit alkohol z drinku.

Rozhodli jsme se zaplatit a Justin trval na tom, že mě půjde doprovodit. 

Byla jsem pryč přes dvě a půl hodiny, ale neřešila jsem to. S Justinem sme si povídali jak dobří přátelé.

Jak jsme šli vedle sebe, občas sme o sebe otřeli ruce. Pokáždé mnou projel eletrický šok.

Došli jsme k Susaninu domu. Zastavili jsme a stáli proti sobě.

,,Děkuji za dnešek. Že jsi přišla, vyslechla jsi mě..A za to posezení v cukrárně. Bylo to moc hezký." Usmál se na mě.

,,Jojo,nemáš zač. I já ti děkuju za dnešek. Bylo to fajn" začervenala jsem se.

,,Ale Shawty..Proč se červenáš" řekl něžně a zničeho nic mě pohladil po tváři.

Ztuhla jsem, zrudla jsem. 

Justin se zasmál a pak se s vážným pohledem ke mě naklonil. 

A políbil mě...

Omlouvám se, že přidávám až takhle pozdě. Chtěla jsem přidat odpledne ale nějak to nevyšlo. :/

Doufám, že se líbí.. Pište svoje názory na tuto povídku. Rozepište se :))

A vote samozřejmně potěší :D

Děkuji, ahoj. :D

                                                             

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat