Třicet pět

486 25 0
                                    

Vzbudilo mě zapípání mobilu, na znak toho, že mi přišla esemeska. Po slepu jsem šátrala rukou v šeru, který v našem pokoji panoval.

Konečně. Popadla jsem mobil a svalila se na záda. Přitáhla jsem si deku více k tělu a odemkla mobil. Do očí mě udeřilo ostré světlo. Přivřela jsem je. Po chvíli jsem si přivykla a zase je v pohodě otevřela.

Klikla jsem na příchozí zprávu. Mimoto, jsem si všimla, že je něco málo po páté hodině. Kdo mi píše takhle brzo?

'AHOJ LASKO. JAK PAK SE MAS? VCERA DORAZILA MOJE MAMKA S JAXONEM. KDYZ SME JELI Z LETISTE, V RADIU MLUVILI O JAZZYNE PRIPADU. MAMKA SE SESYPALA. NORMALNE MI VYSKOCILA S JEDOUCIHO AUTA. ALE JE V PORADKU. PROMIN ZE SEM SE TI NEOZVAL DRIV. VZHLEDEM K MOMENTALNI SITUACI JE TO DOST NEMOZNE. TAKY SE OMLOUVAM, ZE PISU TAKHLE BRZI. NEZLOB SE, ZE JSEM TE VZBUDIL. ALE POTREBOVAL JSEM TI NAPSAT. MOC TE MILUJI, VIS TO? S LÁSKOU A PUSU POSILAJICI JUSTIN. '

Na tváři se mi objevil široký úsměv. Miluji ho. 

Rozhodla jsem se mu odepsat.

'AHOJKY MILACKU. MAM SE CELKEM FAJN, ALE CHYBIS MI TU.  COZE?! CHUDAK PATTIE :( JE MI JI LITO, MUSI TO BYT PRO NI, ALE I PRO VAS OSTATNI TEZKE. :( CHTELA BYCH JI OBEJMOUT. A TEBE SAMOZREJMNE TAKE. JISTE, JA CHAPU. MAS TED SPOUSTU STAROSTI A O TOHO JESTE KONCERTY. NEMUSIS SE TIM TRAPIT. TESIM SE AZ SE MI VRATIS, PAC MI TU HROZNE SCHAZIS. MILUJI TE, PA. ANDY <3

Klikla jsem na odeslat a sledovala jak se otáčející kolečko dotočilo. To značilo, že zpráva je odeslána. S úsměvem jsem mobil zamkla a položila ho vedle sebe na postel. Pokoušela jsem se znovu usnout.

Když se mi to o patnáct minut konečně podařilo, do mého snu se připletl Justin. Nebyl tam však sám. Byla tam Kathy, Sally (Jazzy), Susan, moje matka, ten chlap z domu, ve kterem jsme byly, holky co jsme potkali na Justinovem koncertu (Amber, Vicky aspol.) , Pattie, Jeremy, Jaxon a pár dalších lidí.

Nevím o co tam přesně šlo, ale bylo to velice divné.

Probudila jsem se na ohlušující ránu, přicházející z naší společné koupelny.

Zbrkle jsem se na posteli posadila a mnula si oči. Při pohledu na Kathynu postel jsem zjistila, že se v ní má drahá kamarádka nenachází. Tu ránu tedy nejspíš zavinila ona. Zvedla jsem se a doplazila se do koupelny. Rozrazila jsem dveře a s rozcuchanými vlasy, v pyžamu a s zmačkaným ksichtem, jsem tam stála se slovy: ,, Kathy? Co tu proboha vyvádíš?!"

Kathy se s úlekem na mě podívala.

,,Andy! Já..já.. já ti to všechno vysvětlím. Byla to nehoda!" koktala.

Divně jsem na ni zírala. Totálně jsem jí nechápala. Chtěla jsem něco říct, ale v ten moment mi pohled sklouzl na její třesoucí se ruce..

A v nich držela.... 

Moji milovanou žehličku na vlasy! Rozbitou!

,,Kathy Helsing,co jsi to  právě provedla!!!" zařvala jsem přes celý dům, až to bylo slyšet ven. To vím proto, protože Usher venku na zahradě hluboce zaštěkal.

,,Andy! To bylo omylem!" vykřikla Kathy. Já jsem nic neříkala a vrhla se na ni. 

Nechala žehličku, žehličkou a prchla pryč z koupelny. A já za ní.

,,Andreo, nee!" křičela a vyřítila se na chodbu. Já za ni.

,,Stůj Kathy! Mě neutečeš!" křičela jsem. Kathy se řítila ze schodů dolů, div si nerozbila 'tvářičku' a já se jak odjistěná střela řítila za ní. Prohnaly jsme se obývacím pokojem, kde jsme schodily stojan na časopisy a ten s hlasitým chrastěním skácel k zemi. To jsme ale momentálně neřešily. Vrátily jsme se zpět do chodby kde Kathy odbočila do Susaniný posilovny a já za ní. 

Málem jsem se přerazila o modrý, veliký cvičební, gumový míč a shodila jsem jednu težkou posilovací činku z poličky. Ozvala se příšerná rána a na to hned další, když Kathy spadla do dalších kovových předmětů, sloužící na cvičení.Ležela tam na zemi, vedle stroje představující běžící pás a držela si ruku.

,,Co to je proboha za spoušť!"

Obě jsme stočily pohled ke dveřím. V nich stála naštvaná Susan.

,,Co to má znamenat? V obýváku převržený stojan na časopisy a tady hotová katastrofa! Lítáte tu po domě a řvete! Jste normální?!"

Takhle naštvanou jsem ji ještě neviděla. A myslím, že Kathy také ne.

,,Promiň!" vyhrkla Kathy a stále si držela ruku.

,,Promiň?! To si děláš srandu? Málem mi tu zboříte dům a pak si řekneš jen promiň? Takle ne. Vy  to tu uklidíte  a dáte do původního stavu a já vám jdu hledat brigádu"

,,Počkej! To nemusíš. Jsme tu už jen necelé dva týdny. Bylo by to zbytečné" snažila jsem se ji zastavit.

,,No to teda nebylo!" řekla ostře a práskla dveřmy.

,,Asi jsem si pohmoždila zápestí.." zasténala Kathy.

Trvalo nám ani ne dve hodiny, než jsme veškerou spoušť uklidily a vše bylo v původním stavu.

Před obědem nám Susan sdělila, že pro nás našla dvoutýdenní brigádu.

,,Je to v jedné restauraci a baru v jednom. Tam vás přejdou tyhle blbosti" 

Na Susan bylo vidět, že je ještě pořád naštvaná.

Odpoledne jsme se tam všichni vydali. 

,,Tak tady to je"  řekla Susan.

,,Kathy? Andy? Co vy tu děláte? Ještě řekněte, že vy dvě jste naše dvě nové brigádnice"

Obě jsme se otočily.

,,Ryane?" vyvalila jsem oči.

,,My budeme pracovat s tebou?"

Omlouvám se, že je tak krátká. A taky je o ničem. o.O

Jinak.. Je pátek a to už začínají Vánoční prázdniny :)) Yaiii :D

Těšíte se na Vánoce? :3

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat