Dvacet jedna

718 33 2
                                    

,,Tak tenhle den byl zaručeně libovej" Kathy spadla na postel. Právě jsme přišly k Susan, která však se Sally ještě nebyla doma. S holkama jsme se rozloučily na jedné křižovatce.

,,To jo" zaculila jsem se.

,,Moc se nesměj. A nečervenej se" zasmála se Kathy s pohledem upřeným na mou tvář.

Zrudla jsem ještě víc a obličej zabořila do polštáře. Dobrých deset minut jsme nehnutě ležely na svých postelích.

,,Hele!" Kathy se posadila a popadla svůj mobil. ,,Susan mi poslala zrpávu.

Ahoj Kathy. Se Sally chceme jít na večeři do jednoho podniku. Udělejte si s Andy co chcete. Do deseti jsme doma. Pa.

,,Hustý" zakřenila jsem se.

,,To jo. Tak co bude k večeři? Veliký šéfkuchaři?" zasmála se Kathy.

,,Jasně. Já a vaření. Vzpomínáš jak to dopadlo minule?" připoměla jsem jí. 

,,A jo..Máš pravdu. Celou kuchyň jsme pak vlastně museli vymalovat" přikývla Kathy.

,Objednáme si pizzu" navhla jsem se smíchem.

,,Fájn. Jdu tam zavolat" zvedla se Kathy a zamířila dolů k telefonu. Do pěti minut byla zpět.

,,Do patnácti minut nám jí přivezou." oznámila a popadla svůj iPhon.

Seběhly jsme dolů a v obývacím pokoji pustili óčko. Zrovna začínala písnička Beauty and a beat od Justinka a my jak dva blázni začaly tancovat. Přeslechly jsme tak znovek u dveří.

Když jsem ho konečně zaslechla tanečnímy poskoky se dotancovala až ke dveřím. Vůbec mi to nemyslelo. Písnička byla v půlce a vyřvávala přes celý dům, takže byla jistě slyšet až ven. Zprudka jsem rozrazila domovní dveře a zatančila ještě pár kroků. Osoba za dveřmy měla i krásný pohled na Kathy v obýváku za mnou,jak právě udělala otočku a vyskočila.

,,Ahoj Andy" ozval se vysmátý hlas a já strnula. Hudba byla opravdu slyšet až ven. Podívala jsem na toho člověka.

,,Panebože Ryane!" zalapala jsem po dechu. Ryan s vysmátým obličejem stál před dveřmi s pizzou v ruce. 

,,Dodávka pizzi" zasmál se Ryan.

Zevnitř se ozvala nějaká rána. Hned na to jsem zjistila, že Kathy sporozovala Ryana, stratila rovnováhu v nějakém tempu a spadla na skleněný stoleček, který převrhla. Rozbila přitom talíř, to jí ale momentálně bylo jedno.

V mžiku stála Kathy vedle mě, ve dveřích.

,,Jé, ahoj Ryane." Usmívala se sladce.

,,Ahoj" opětoval jí úsměv a mě cpal dvě krabice pizzi. Podala jsem mu peníze, když v tom me zarazila Kathy.

,,Nechceš jít dál?" Zeptala se ho, obličej jí při tom jasně zářil.

,,Promiň, ale nemůžu. Musím rozvést snad ještě deset obědnávek. Jidny" odpověděl.

,,Jak se má Justin?" zeptala jsem se jen tak mimochodem.

Ryan se usmál a věnoval mi uličnický pohled.

,,Přestaň" Napomenula jsem ho.

,,Juss se má v pohodě" odpověděl konečně.

,,Včera skoro pořád, mluvil o tobě" ušklíbl se.

,,Jé, vážně" rozplívala jsem se.

,,Jo vážně" zasmál se Ryan a otočil se k odchodu.

,,Tak až ho uvidíš, tak ho pozdravuj. A ahoj" houkla jsem na něj.

,,Jasný, čau a mějte se" zavolal od cesty nazpátek. Nasedl do bílé dodávky a ujížděl pryč.

Zabouchly jsme s Kathy dveře a ignorovaly neznámou písničku od Ushera.

Udělaly jsme si pohodlí na zemi před krbem a každá měla v hlavě určitou osobu.

Já Justina a Kathy Ryana. Chudák Vicki.

                                                                            ***

Ládovaly jsme se pizzou, když Kathy zazvonil mobil. Volala Susan. Když to Kat položla tvářila se nadšeně.

,,Co Chtěla Susan?" zeptala jsem se. Při pohledu na hodiny jsme zjistila, že za půl hodiny by měly se Sally dorazit.

,,Na večeři potkaly nějakou její kamarádku. Má asi o rok mladší dceru Jessicu. Susan říkala, že je její kámoška Lauren pozvala k nim. A přespí tam. Takže přijdou až zítra dopoledne"

,,Wow. Máme po celou noc dům samy pro sebe. Ví Susan co jí čeká?" zažertovala jsem.

,,Nevím. Každopádně volím horrorovou noc" prohlásila Kathy nadšeně.

,,Aha.." vydechla jsem nejistě. U horrorů se vždy trochu bojím. Zato Kathy se v nich vyžívá a miluje je.

,,Bude to bezva večer. Kdybych to věděla dýl, mohli jsme tu uspořádat nějakou párty" zazubila se.

,,Jo.To jo" souhlasila jsem s myšlenkou na Justina. 

,,Užijeme si to" řekla Kathy a přinesla štos dévédéček s tématem horory. 

,,Teším se" zamumla jsem kapku ironicky.

Tak po hoodně dlouhé době, další kapitola. Omlouvám se nebyl čas, nebo nálada a chuť.://

Pokusím se přidávat častěji, ale nevím mno.. :D

Vote a komentář potěší, pokud se líbilo.;D

Ahoj.

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat