Čtyřicet jedna

537 28 0
                                    

,,Takže..Kdo nás odveze?" zeptala se mě Kathy následující den, ráno. Nebylo ani devět hodin ráno a my už se chystali ven. Musely jsme nutně najít někoho, kdo nás odveze, až budeme k večeru sledovat, toho chlapa. 

,,Nemám nejmenší tušení" pokrčila jsem zoufale rameny. Justina jsem odmítla. Nechtěla jsem ho do toho zatahovat. 

Sice protestoval, ale já vytrvala.

,,Pojď se projít. Můžeme si zaskočit do obchodu a něco koupit." navrhla jsem.
,,Okey, dobrý nápad" souhlasila Kathy.

Vzaly jsme peníze a oblékly se. Vzala jsem si mini džínové kraťasy, černé tílko a vlasy jsem si nechala rozpuštěné.
Kathy si vzala maskáčové kraťásky a bílé tílko. Vlasy si též nechala rozpuštěné.

Vešly jsme do obchodu. Napřed jsme si to chtěly namířit do oddělení s pitím. Zrovna jsem se protahovala mezi paní s nákupním košíkem a regálem s kartonama minerálek, když jsem na sekudnu spatřila světlé dredy v culíku. Myslela jsem, že se mi to zdálo. Pak jsem do těch "dredů" vrazila.

,,Pozor!" vykřikl hlas co mi byl neskutečně povědomý.

Vzhlédla jsem na toho, do koho jsem vrazila a kdo mě následně zachytil.

,,Kevine?!!" vyjekla jsem.
,,Andrey?" vypadal též překvapeně.
,,Andy co to tady vyvádíš?" pozadu se k nám blížila Kathy, co se snažila vymotat s toaletního papíru. Nezatěžovala jsem se zjištováním, jak se do něj zamotala. 

,,A hele.. naše sexy blondýnka, co na pařbách přitahuje tucet kluků" zasmál se Kevin a mimoděk nám připoměl naši hvězdnou diskošku. Radši jsem na to nemyslela.

Kathy se s trhnutím otočila.

,,Ty?!"vykřikla.
,,Ano já" přikývl a vysekl poklonu.
,,Co tu děláš?" svraštila moje kamarádka obočí.
,,Popravdě? Ani pořádně nevím. Jel jsem sem s bratrancem. Jenže na mě kašle a jezdí tu s kámošema. A já tu nemám co dělat. Šel jsem se projít a zastavil se tady. Asi tu neseženu někde trávu co?" vystětlil.

,,Aha.. No to asi vážně neseženeš"

,,Kevine?!" vyhrkla jsem. 

Napadl mě úžasný nápad.

,,Máš k dispozici auto?" zeptala jsem ho, když se na mě vyčkávavě zadíval.

,,Jo, proč?" zeptal se.

,,Potřebovali by jsme od tebe takovou maličkou laskavost.." hrála jsem si stydlivě s prsty.
,,Jakou?" zeptal se.

Zběžně jsem mu všechno vysvětlila.

,,Cože?" překvapeně valil oči.
,,Andy, není to moc nebezpečné? Co když nás objěví!" strachval se.
,,Není.. Je to důležité. Musíme zachránit ty děti a zjistit co s nimi vůbec dělají..A ty grázli dostat do vězení" řekla jsem rozhodně.

Kevin na mě pochybovačně hleděl.

,,Aha.. No okey.. Jak chcete.." řekl trochu nejistě.
,,Díky moc, Keve. Před šestou u Susan.. Tady máš adresu" vtiskla jsem mu do ruky papírek se Susaninou adresou.

Rozloučily jsme se s ním a šly dokoupit potřebné věci.

,,Nečekala bych ho tu" přiznala Kathy, když jsme šly po sluncem rozpáleném chodníku, neznámo kam.
,,To já taky ne" řekla jsem.

Ale hlavní bylo, že máme naprosto nenápadný odvoz. Bylo poledne, do šesti večer spousta času.

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat