Dvacet pět

667 26 0
                                    

Asi po půl hodině jízdy autem, jsme odbočili podle obří cedule s nápisem 'Zábavný park'.

Když jsme přijeli na parkoviště, Justin musel chvíli kličkovat, jelikož zaparkovat byl trochu problém. Když konečně našel místo, všimla jsem si dvou strážců, co tak divně civěli na to auto. Chápu. Takovýhle kousky se tu nevidí asi často.

Vystoupili jsme a Justin mě uchopil za ruku. Propletly jsme si prsty a zamířili k hlavnímu vchodu.

,,Dnešek si užijem" usmál se na mě. Úsměv jsem mu s chutí opětovala a prohrlábla jsem si volnou rukou vlasy.

Zaplatili jsme za vstup a nechali se vtáhnout do zmatku kolem nás. 

,,Půjdeme na horskou dráhu?" zaptala jsem se Justina. Jsem adrenalinový cvok a pohled na nebezpečně vypadající koleje po kterých jste jeli v dlouhém zeleném drakovi, mě nebezpečně vyhecoval.

Justin kývl a vydali jsme se daným směrem. Vystáli jsme si frontu a konečně přišli na řadu.

Po pěti minutách se zelený drak dal do pohybu a my, připásaný abychom nespadli si mohli užívat. Teda asi jenom já. Po prvním převrácení hlavou dolů, Juss vypadal, že asi omdlí..Asi mu nebylo dvakrát dobře. 

Nevšímala jsem si toho a asi jako jediná, jsem se pouštela kovových madel a zvedala ruce nad hlavu. Všichni ostatní se drželi jako klíšťata a to, že by se pustili nepřicházelo v úvahu.

Když jízda skončila byla jsem nejvíce happy a z draka vyskočila přehnaně hyperaktivně. Za to Justin se ven vypotácel jak opilý a už od pohledu, bylo jasné, že mu je špatně.

Na nic jsem nečekala a odvlekla jsem ho k toaletách. Strčila jsem ho dovnitř a zůstala čekat venku. Když se na mě nechápavě podíval, podotkla jsem, že jsem holka a ty na klučičí toalety nesmí. Zmateně pokýval hlavou a zmizel mi z dohledu. Zaslechla jsem ne zrovna příjemné zvuky a usoudila jsem, že Justinův oběd, právě skončil v záchodové míse.

Když konečně vyšel a opláchl si obličej i vypláchl ústa vodou, zdál se, že už je víceméně v pohodě.

,,Dobrý?" položila jsem mu ruku na paži, když ke mě došel.

,,Jo..Promiň ale netušil jsem, že se mi udělá špatně.

,,To je v pořádku. To se stane každému." řekla jsem rozumě a nadechla jsem se.

,,Viděl jsi to mega  kolo?" řekla jsem nadšeně a chystala se vyrazit k zmiňované atrakci.

Juss mě popadl za předloktí a zarazil mne. Otočil mě čelem k sobě a já nechtěně narazila do jeho hrudi.

,,Nejak moc aktivní, lásko, ne?" zašklebil se.

,,To víš. Miluji adrenalin. Tyhle věci, to jsou moje" vrátila jsem mu úšklebek.

,,Hmm..A jsi tahle hyperaktivní i v posteli?" podíval se mi do očí a šibalskými jiskřičkamy.

,,Co?!" vyjekla jsem a nakopla ho do holeně.

,,Nepleť si to miláčku, ano?" podívala jsem na něj a než stačil něco říct nebo udělat, utekla jsem mu. Jen ať si mě najde. Zatím se tam svíjel bolestí a držel si holeň. 

Doběhla jsem k obřímu kolu a počkala až lidé předemnou nastoupí. 

Jednalo se o takové to ruské kolo. Nebylo asi tak velké ale byly tam též, ty kabinky. Schválně jsem počkala až se ti lidé narvou to jedné a já šla pak do druhé. Byla prázdná. Teda až do chvíle než tam vlezl nějaký kluk. Byl celý v černém, na hlavě bejska a kapuce. Sedl si naproti mě a opřel se o stěnu. Byla jsem z něj celá nesvá ale ignorovala jsem to.

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat