Dvacet sedm

615 24 0
                                    

Jak tělo bez duše jsem vystoupala po schodech nahoru. Vešla jsem do s Kathy, společného pokoje a došla ke svojí posteli. Spadla jsem na ni a hlavu zabořila do polštáře.

Ležela jsem tam deset minut a hleděla do stropu.

,,Andy?" Mezi futry pokoje se objevila Kathyna blonďatovlnitá hlava. 

Mlčela jsem. Byla jsem moc smutná, abych odpovídala.

,,Co se stalo?" Než jsem se nadála Kathy seděla u mě na posteli a starostlivě se na mě dívala.

,,Justin... Zítra ráno na týden odjíždí do New Yorku..Kvuli koncertu" řekla jsem.

,,Aha..Ale je to jen na týden. Pak se zase vráti zpět za tebou" Kathy se mě snažila naladit na pozitivní náladu.

,,Jo já vím..Ale..Vůbec nevím jak to bude dále..Do budoucna.." přemýšlela jsem nahlas.

,,Co jak bude v budoucnu?" nechápala Kathy.

,,Náš vztah. My dva. Kathy za necelé tři týdny se vracíme domu..Pryč z Los Angeles. Zpátky do Las Vegas. Jak to bude  dál. On má svoje vážné povinosti. Zpěv. Jezdí po koncertech. Má spoustu práce. Musí tvrdě makat. Jezdí po světě. Bůhví, jak náš vztah bude vypadat." Bylo mi do pláče. Už jen ta představa...

,,Však já vím... Jen se nerada dívám jak se trápíš. Jsi má nejlepší kamarádka. A Andy..Nebudeš jediná, kdo řeší takovýhle problém" sklopila Kathy zrak. Najednou jí moje deka přišla strašně zajímavá.

,,Cože? ...Počkej, počkej Kathy. Jak to myslíš?" naléhala jsem.

,,No..Víš..Jak jsme se seznámili s Justinovým kámošem..Tím Ryanem. Byl tady i, aby nám dodal tu pizzu, jak si jistě vzpomínáš.."

,,Jóó, Ryan" bliklo mi.

,,Kathy? Ty ho vážně miluješ?"

,,Jo...A vlastně, dneska chvíli po tom, co jste vy s Justinem odjeli tu byl. Zeptal se mě, jsetli nechci jít ven. Řekla jsem, že ano. Byli jsme u Adamsova jezera a potom jsme šli do kavárny. Užili jsme si nejhezčí tři hodiny. Potom se musel vrátit na brigádu. Však víš.. Tam jak sme byly s holkama a ty jsi tam pak potkala Justina." Kathy byla červená jak rajče.

,,Jo aha.. Takže ty a Ryan.." snažila jsem se to pochopit.

,,Jo" uculila se.

No jo, holky! Amber, Mia,  Zoe, Vicky. Naše new kámošky. Budou mi hrozně chybět i ony. Ale doufám, že se budeme i nadále nějak vídat. Bylo by to fajn.

,,Hele Andy..?" ozvala se opět Kathy.

,,No?" zvedla jsem k ní hlavu. Už jsem neležela ale seděla. Přesunuly jsme se na Kathynu postel a opíraly se zády o zeď. Každá jsme obímali polštář a znovu prožívaly ty krásné momenty, kdy jsme jen tak bezstarostně seděli v pokoji, buď mém nebo jejím a kecaly o normálních holčičích věcech.

,,Nějak sme v poslední době, zapoměly na případ Sally" připoměla mi.

To byla pravda. Událo se tolik důležitých a vzrušujících věcí, že jsem neměla možnost se Sally více věnovat. Ať už přímo jí, nebo řešení tohoto záludného případu.

Nevšimla jsis něčeho nového?" zeptala jsem se jí. ,,Myslím jako jak bylo to s těmi vlasamy a barvou očí.."

,,Ne..Aspoň myslím."

,,Pokaždé když se potká s Justinem, oba dva se na sebe tak upřeně dívají. Justin pokaždé, když jí uvidí úplně ztuhne.." poznamenala jsem zamyšleně.

,,No tsk pozor. Aby ti ho nepřebrala" zasmála se Kathy.

,,Holky! Andy! Kathy!" zaslechly jsme zařvat Susan. Vylekaně jsme se na sebe s Kathy podívaly a seskočily z postele. Vyřítily jsme se na chodbu a seběhly po schodech dolů. Vřítily jsme se do obývacího pokoje. Susan klečela na zemi, před gaučem a vypadala vyděšeně.

Sally seděla v křesle a působila nervózně.

,,Co se stalo Susan?" zeptala jsem se. S Kathy jsme k ní došly.

Susan zvedla hlavu, odhrnula si z obličeje dlouhé hnědé vlasy a upřela na nás své hnědé oči.

,,Sally.." vydechla.

,,Co s ní?" podivila se Kathy.

,,Ona..Ona..ona.. Měla dvoje čočky.."

,,Cože?"

,,Je to tak. Když jsme jí našly měla hnědé oči a tmavě hnědé vlasy. Vlasy jsou obarvené a ona měla hnědé čočky. Proto je potom měla modré. Ale teď jsem zjistila, že ty modré jsou též čočky.. Její pravá barva očí, je opravdu hnědá.. Mělo nás  to zmást.. A ty vlasy..Má je asi světle hnědé..."

Obě dvě jsme na ni vyděšeně hleděly. Poté jsme se všechny tři podívaly na Sally. Ta na nás upřela své hnědé očka..

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat