Třicet šest

501 25 0
                                    

,,Je Susan normální? Nemůžu uvěřit, že to fakt udělala" nadávala Kathy a rychlým pohybem, utírala morký talíř.

Já stála vedle ní, u dřezu s důležitým výrazem jsem myla špinavou skleničku. Opláchla jsem ji čistou vodou a podala Kathy. Ta si ji vzala do péče s utěrkou a provedla s ní to, co s talířem.

,,Ryanee" sténala Kathy.

,,Prosím..Jak dlouho nás tu míníš ještě držet?" zkuhrala.

,,Nevím. Ale Susan říkala, že tři hodiny na začátek, minimálně.Takže ještě hodinu" usmál se a zvedl židly, kterou otočil a položil na stůl. 

,,Hodinu?" vzdychla jsem pro zmněnu já.

,,Jo. Až domyjete tu horu špinavého nádobí, vytřete podlahu, uklidíte nádobí, špinavé ubrusy naházíte do pračky, někdo by se měl jít podívat na záchody, na klučičích už jsem byl, takže vám zbívají dámské toalety a pak tu všechno zkontrolujete. Jestli jsou dobře zavřená okna atd. Pak tu zamknete a klíče mi donesete támhle naproti do hospody" vyjmenoval Ryan seznam věcí, co nás dneska ještě čeká. 

,,Jo a ráno přijďte brzy. Tak nějak kolem sedmé hodiny raní. Na stoly se musejí dát čisté ubrusy, posundavat židle a vše připravit" Ryan se uculil jak měsíček na hnoji a zmizel někde v šatně, kde ze sebe sundal pracovní oblečení a vyšel už v civilu.

,,Spoléhám na vás dámy. Tohle je oproti tomu, co váš ještě čeká, úplné nic!" s úsměvem nám zamával a pak za sebou zavřel dveře.

,,No to si  dělá prdel!" vykřikla Kathy.

Kam se poděla její zamilovanost? Žeby si to tímhle Ryan u Kathy podělal? Myslím, že jemu na tom nezáleží. 

Kathy supěla a silou drhla další pulitr, div ho nerozbila.

,,A on si v klidu odejde do hospody!" nadávala nahlas.

Musela jsem se smát.

Po pěti minutách jsme měly hotovo. 

,,Uff" oddechla jsem si, když jsem vypla vodu a Kathy odložila poslední talíř, na odkapávač.

,,Teď nás čeká ta zatracená podlaha" zamumlala a popadla mop.

Obě jsme se pustily do práce. To, že se tu vyskytovalo nespočet stolů,nám naši práci dost ztěžovalo. Zabralo nám to asi půl hodiny.

Kathy šla uklidit nádobí a já se vydala s horou špinavých ubrusů, do podzemních chodeb, této hospody.

Otevřela jsem dveře a rozsvítila. S košem na špinavé prádlo, niní se tam nacházely ubrusy, jsem pomalu sestupovala po dlážděných schodech.

Už sem byla skoro dole, když se mi smýkla noha já málem slítla.Opřela jsem se o zeď a zhluboka dýchala. Podívala jsem se na místo, kde jsem se opírala.

Přísahám, že jsem teď právě málem umřela. Vedle místa, kde jsem se opírala ramenem, si hověl veliký, černý pavouk.

Málem jsem zařvala. Překonala jsem to nutkání a radši jsem prchla pryč. Letěla jsem chodbou, s myšlenkou, že Ryana asi zabiju.

Rozrazila jsem první dveře, které jsem uviděla a s úlevou zjistila, že se opravdu nacházím v prádelně.

Položila jsem koš na lavičku a došla k jedné ze tří praček, prostudovat si manipulaci s tímto strojem.

Chvíli mi trvalo, než jsem přišla na to, jak se ten stroj ovládá. 

Naházela jsem špinavé ubrusy dovnitř a zaklapla víko.  Rychle jsem vykonala všechny pokyny, aby se pračka dala do své činnosti a když jsem se ujistila, že opravdu pere, prchla jsem zpět nahoru.

,,To ti to ale trvalo" poznamenala Kathy, vycházející z dámských toalet.

Všechno už je hotovo, teď už zbívá jen skontrolovat, jestli jsou všechna okna zavřena a můžeme jít.

Při pohledu na hodiny, jsem zjistila, že jsme tu opravdu skejsly ještě hodinu. Rychle ale důkladně jsme pohlídly všechna okna a pak jsme opustily tohle místo.

Zamkla jsem dveře a pak ještě mříže, co se dívaly přes to a s Kathy po boku si to namířila do protější hospody.

,,Ryane, tvoje holčičky už dodělaly svoji práci." uchechtl se jeden postarší chlap. 

Ignorovala jsem a zamířila k Ryanovi, který si poklidně seděl u baru. Popíjem pivo a povídal si s nějaký stejně starým kámošem.

,,Na" hodila jsem před něj klíče. 

,,Všechno dodělaný a skontrolovaný?" otázal se.

,,Jistě. Že váháš" ušklíbla jsem se.

,,Docela drzá, ne?" pousmál se ten kluk vedle.

,,Jop. Ví Bieber, co si to pověsil na krk?" zasmál se Ryan.

,,Počkej, tak to je ona? Slavná holka Justina Biebera?" vyprskl ten kluk.

,,Co je tu k smíchu, pánové" zamračila jsem se na ně.

,,Ale vkus má celkem dobrý" prohlásil a přejel mě pohledem.

Vůbec jsem nechápala, co to má znamenat.

,,Netrap se tím, zlatíčko. Justínek se s náma, nedávno trošku opil a sdělil nám, že tě ojel." řekl mi ten kluk, jako kdyby to byla samozřejmnost.

,,Ccco-Co-cože?!" vyprskla jsem.

,,Byl pod vlivem alkoholu, bejby. Ale prej si v posteli dobrá. A divoká. I když to teda není pravda, no" promnul si bradu.

Civěla jsem na něj, neschopna slova. Ten hajzl.. Jak může něco takového říct? Vždyť to není pravda!

,,Neděs ji tak, Danny" pousmál se Ryan.

,,Teď jsi asi Biebera, dostal do maléru" prohlásil s pohledem upřeným na mne.

,,Pojď Kat, jdeme" otočila jsem na patě. Funěla jsem vzteky jako být, div ze mě nešla pára. S naštvaným výrazem jsem si razila cestu ven. Opilý dědouchové, co na nás před tím, mlsně koukali, nám teď z cesty div neuskakovali.

,,Ten prevít" vztekala jsem se, jen co jsme zabouchly dveře našeho pokoje. 

Kathy se usmívala.

,,Proč se směješ!" vyčetla jsem ji.

,,Byl opilý Andy. Nevěděl co říká.. Navíc řekl, že jsi dobrá..To je přece dobrý ne? Lepší než kdyby řekl, že jsi špatná..Proč tě to štve?"

Mlčela jsem. Krev se mi jistě nahrnula do tváří a já byla červená, až za ušima.

,,Protože se bojím, že to není pravda.. Že až na to opravdu přijde, bude to pro něho zklamání. Že budu opravdu Špatná!" vzdychla jsem.

,,To neříkej. Nevíš jaký to bude, až to bude" s úsměvem mi položila ruku na rameno.

Pravda...

,,Tak co holky? Ani se nezastavíte a neřeknete jaký to bylo" ve dveřích se zjevila Susan.

,,Jaký by to asi mělo být? Donutila jsi nás do toho!" vyjela na ni Kathy.

,,Klid, má neteři" uzemnila ji Susan.

,,Víš, že jste si to zavinily samy" dodala.

,,Nebylo to nejhorší" vypadlo ze mne.

,,Vážně?" podívala se na mne Susan.

,,Jo, vážně?" civěla na mě překvapeně i Kathy.

,,Jo.. Pořád lepší, než abychom se  tu nudily" pohodila jsem rameny a vplula do koupelny.

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat