Devatenáct

791 32 2
                                    

Zjištění, že se Jazzy pohřeuje už měsíc, mě docela vzalo. Celý večer jsem byla zamlklá a tak trochu mimo. Když jsme už byly s Kathy u nás v pokoji, dělala si ze mě srandu, že jsem pomalu horší jak Sally.

,,Co se děje, Andy?" snažila se něco zjistit Kathy.

,,Dělá mi starosti to s Jazzy. Viděla jsem v kuchyni měcís starý časopis. Psali tam o zmizení Jazzy.. Chápeš to? Ona se pohřešuje už měsíc."

,,Vážně?" Kathy se na posteli posadila.

,,Hm.."

,,Hele, vím, že ti to je líto a tak, ale teď tím nic nevyřešíš. Pust to z hlavy. Zítřek si užijem" mrkla na mě.

,,Jo jo." pokývla jsem hlavou a přitáhla si peřinu až k bradě.

 Bylo mi jasný, že zítřek bude super. Má poslední myšlenka, před usnutím, byla věnována Justinovi a Jazmyn.

                                                                      ***

Zbudila jsem se, když Kathy zazvonil budík. Posadila jsem se a byla jsem docela překvapená, že vzhledem k situaci s Justinem a Jazzy, mám hodně dobrou náladu.

Kathy se ještě převalovala na posteli a tak jsem jí nebuzerovala. 

Vztala jsem a jen v pyžamu jsem se odebrala do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a učesala své rovné, červené vlasy. Nechala jsem je rozpuštěné a rovné. Vešla jsem zpět do pokoje a namířila si to ke skříni. Hodila jsem na sebe delší modré triko a staré legíny s dírou na jedné nohavici.

'Proč jsem je ještě nevyhodila?' podivila jsem se ve své hlavě.

Kathy už seděla na posteli a protahovala se.

,,V kolik a kde máme sraz s holkama?" zeptala jsem se jí.

,,Um..Kolem jedenáctý v Starbuksu." Odpověděla mi a vztala. Šouravým krokem se vydala do koupelny.

                                                                                   ***

Šly jsme na snídani. Susan nám podala krabici čokoládových lupínků a mléko. Nasypala jsem si do misky a na lžičku nabrala pár lupínků namočených v mléce.

Pochutnávaly jsme se si.

,,A k tomu životu, tu v domácnosti nepotřebujeme ani chlapa" zvedla ruku s lžící nahoru Kathy.

Zarazila jsem se a vzpoměla si na Justina. Trochu jsem se usmála, při vzpomínce na ten polibek.

Stop Andreo! Omlíváš to pořád dokola.

Chvíli jsme se dívaly na televizi.  Pokoušely jsme se se Sally nějak mluvit, ale ona mlčela. Ale od Justinova koncertu, na tom byla očividně lépe. Byla jako vyměněná, akorát, pořád mlčela.

Zahrály jsme si člověče nezlob se a my jsme s Kathy potom zamířily nahoru do pokoje, abychom se připravily.

Oblékla jsem si (viz. obrázek na straně. Jen si tam představte červené vlasy) a namalovala jsem se.

Kathy si oblékla volné bílé tílko s nápisem I love you, černé kraťásky a stejné boty.

Vzala jsem si náušnice, na ruce nandala náramky a zatím do vlasů, dala sluneční brýle. Vzaly jsme si kabelky a daly do nich důležité věci. Navoněly jsme se a s časem za deset minut jedenáct sme vypadly z baráku. Susan říkala, že pojede se Sally do aquaparku a tak sme si nemusely dělat výčitky, že jí tu necháváme.

Na místo srazu jsme dorazily přesně. Holky na nás mávaly z prostosného boxu, za sklem. Zamávály jsme ji nazpátek a vešly dovnitř. Objednaly jsme si a s kafem v ruce zamířily za nimi.

,,Ahooj" Amber vyskočila a objala nás. Potom se posunula úplně k oknu a my s Kathy si sedly vedle ní. Mia,Zoe a Vicki seděli vedle sebe, naproti nám. 

Popíjely jsme a naše řeč se zavedla na Justina.

,,Dělej Andy! Řekni jim to" pobízela mě Kathy.

,,Co se stalo?" chtěla vědět Mia.

Vyprávěla jsem jim o tom dopisu, pak jak jsem tam šla a on tam opravdu byl. Jak sme si povídali a jak mi vyprávěl o jeho zmizelé sestřicce, potom jak jsme šli do té cukrárny a povídali si. A to všechno. Jak mě doprovodil a nakonec mě políbil. 

,,Kecáš!" vykřikla Vicki. Lidé se na nás pobouřeně podívali a Vicki se stišila.

,,To jako vážně?" vyvalila oči Mia.

,,Chodíš s Bieberem. To je sen každé Belieberky" zasnila se Amber.

,,A to se Sally..Nemyslíš, že je nějak spojená s Jazzy? Myslím to všechno" prohrábla si Zoe své zrzavé vlasy.

,,Popravdě jsem o tom taky přemýšlela" přiznala jsem. 

Řekla jsem jim  o tom článku, který jsem našla včera v měsíc starým časopise.

,,Wow" vypadlo z Mii.

,,Takže Jazzy se pohřešuje měsíc? Tady něco nehraje" řekla Amber a napila se.

Miluji tu holku. Jsme tak stejné! Nejenom podobné ve vhledu, třeba vlasama, ikdyž já je mám červené a ona černé s modrými melíry a modře podbarvenou patkou ale tak nějak celkově. Stejně myslíme! 

,,Jo. A já na to přijdu" usmála jsem se.

                                                                        ***

*Andy jsi opravdu blbá*

                                                                       ***

Potom jsme se vydali k Adamsovu jezeru. Pobyli jsme tam asi půl hodinu a povídla jsme si a smály se.

Šly jsme na jeden kopec za městem a vyfotili spustu fotek. 

,,Ty půjdou na facebook, instagram a twitter!" smála se Zoe.

,,Půjdeme se najíst?" ozvala se Mia. Ta holka má pořád hlad!

,,Jo, to by jsme mohly" souhlasila Kathy.

Vydaly jsme se do jedné pěkné restaurace, celkem dost na ůrovni. Sedli jsme si do jednoho boxu a když přišla obsluha, objednaly jsme si.

,,Ten kluk byl dost fešnej" zašeptala Vicki, když kluk odešel. 

,,To jo" kousla se Kathy do rtu a věnovala pohlednému číšnikovy toužebný pohled.

,,Ryan." řekla s úsměvem Amber.

,,Ty ho znáš? Odkud? Seznámíš nás?!" sesypaly se na ní Kathy a Vicki.

Amber se jen zasmála.

,,Ne. Má to na jmenovce" usadila je. 

Vicki s Kathy protáhly obličeje a vydaly sklamaný povzdech.

,,Ó můj bože" ozvala se Zoe. Seděla naproti nám  vedle Mii, na židlích, zatímco já,Kathy, Amber a Vicki jsme seděly vedle sebe, na takové té sedačce, zády ke dveřím.

Upírala pohled na dveře a vypadala jak když spatřila boha Mia vedle ní zalapala po dechu.

Já s ostatníma holkama jsme se otočily. A vyvalily oči.

Tak tady je další. 

Omlouvám se, že jsem nepřidala už včera. Nějak to nevyšlo. Tak přidávám až dnes :)

Vote a komentáář :D potěší ^_^

Ahooj.

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat