Až do večera jsme poslouchaly v obývacím pokoji, cédéčko Believe, které dostala Sally od Justina.
Pořád jsem nechápala, proč se v její přítomnosti choval, tak jak se choval. Po večeři jsme si šly s Kathy sednout na verandu a povídaly si o dnešním dni, při západu slunce. Seděly jsme tam asi hodinu.
Později se k nám připojila Susan. Sally už vykoupala a uložila do postele.
,,Co se děje Susan?" zeptala se Kathy. Všimly jsme si, že Susan tváří ustaraně.
,,Sally.." vydechla. ,,Když jsem jí myla, umyla jsem jí rovnou i vlasy. Jenže..Pouštěli.. Omývala se z nich barva!"
,,Cože?!" vykřikly jsme s Kathy.
,,Cheš říct, že jí někdo nabarvil vlasy na tmavě hnědo?" svraštila jsem obočí.
,,Jo, přesně to." přikývla Susan.
S Kathy jsme si vyměnily zděšené pohledy. Co to má znamenat? Napřed Sallyny hnědé oči, které jsou najednou mordé..A teď obarvené vlasy na tmavě hnědo? Proč?
,,Tady se děje něco moc divného" zamumlala Kathy.
***
Ležely jsme v posteli, když jsem si vzpoměla na ten papírek, co mi Justin strčil do kapsy. Vztala jsem z postele a vytáhla ho.
,,Co to máš?" Kathy se zvědavě nadzvedla na loktech. Je to strašně zvědavý tvor.
,,Nevím.. Dal mi to Justin, když jsme byli na pódiu..Víš.. Jak mě obejmul ze zadu" řekla jsem a pocítila to, že jsem se začervenala.
,,Mhhmmm" Kathy se na mě šibalsky podívala. ,,Ach jak romantické!" zasmála se.
Sedla jsem si na postel a papírek rozevřela. Byl na něm text.
Milá Andy. Nevím jak se to stalo ale během těchto několik minut, jsem si tě strašně oblíbil.. No, přejdu rovnou k věci. Potřeboval bych se s tebou sejít. Nejlépe hned zítra. Je to důležité. Sešli bychom se o půl druhé u Adamsova jezera. Pod tím rozložitým dubem, pod kterým je ta lavička. Snad víš co myslím.. Potřebuju s tebou nutně mluvit. Prosím, přijď sama. Neber s sebou Sally ani tu tvojí kamarádku. Děkuju předem.
P.S: Prosím přijď. Je to opravdu moc důležité.. Tak nějak se to týká Sally! Zatím se měj hezky.. Pusu posílá Justin.
Napřed mě příjemně zahřálo u srdce. Potom jsem se ale naplnila obavamy.. Týká se to Sally?Podala jsem zprávu Kathy a si jí přečetla. Myslela jsem, že bude mít ty svoje poznámky, ale ta překvapivě nic takového teď v plánu neměla.
,,To je divné.." řekla. ,,Proč se to týká Sally? Nepřijde ti to divné? Napřed ty oči, vlasy a teď ti napíše vzkaz, slavná celebrita, že chce s tebou mluvit právě o ní?!.."
,,Jo. Je to divné. Ale víc zjistím, když tam zítra půjdu." odložila jsem papírek na noční stolek, mezi mou a Kathynou postelí a lehla jsem si.
,,No..Tahle záhada, je čím dál, tím víc záhadnější a divnější." Kathy si přitáhla v těmi to slovy, peřinu až k bradě.
,,To je" souhlasila jsem.
,,Víc se dozvíme až zítra. Začíná to tu smrdět nějakým tajemstvím" zamumlala.
Mlčky jsem souhlasila.
ČTEŠ
Story Belieber
FanfictionAndrea. Šestnáctiletá dívka, vypráví o tom, jak se stala Belieberkou. Z holky, kterou Justin Bieber nezajímal, holkou, která k němu chová vřelé city, obdivuje ho a touží ho spatřit. Jít na jeho koncert. To se jí splní. A stane se toho mnohem víc, ne...