Tři

1.1K 32 0
                                    

,,Andreo!" zalapala po dechu. Zjistila jsem, že si přišla umýt ruce od hlíny. Jak nespravedlivé, když dole v kuchyni, máme dřez na mytí nádobí, ale ona musela jít do koupelny. Civěla na mě. Čekla jsem kdy to začně.

,,Co to proboha vyvádíš!" zařvala. Připadala jsem si najednou strašně malinká. A má máma jak obr.      ,,Chtěla jsem si nabarvit vlasy na červeno" řekla jsem. Stejně už je pozdě. Němůže s tím nic dělat. Ta červená na mé hlavě už stejně je.

Viděla jsem jak se musí přemáhat. Vzdychla, unaveně si prohrábla hnědé vlasy a pohlédla na mne. Takový pohled, jsem u ní ještě neviděla. Byl tak.. jiný. 

,,Ty mě jednou přivedeš do hrobu.." řekla odměřeně, umyla si ruce a odešla z koupelny.  Já tam zustala stát a teprv teď jsem si uvědomila, že mi v mobilu hrajou písničky. Právě končila písnička As Long As You Love Me od Biebera, a vystřídala jí písnička Heart Attack od Demi Lovato.

Popravdě, nechápu proč mám s mojí mámou, takový vztah. Někdy mi přijde, že mi dává vinu za to, že se státou rozvedli. Přitom, já za to vůbec nemůžu! 

Nejednou jsem jí slyšela řvát: ,,Za to, že jsme se s Bradem rozvedli, stejně můžeš ty Andreo!"  Neberu to vážně. Máma tohle řve, jen když je opilá. Po rozvodu s tátou, docela dost pila. Pak se z toho dostala. Ale jak je vidět, niní do toho spadla nanovo. 

Tenkrát jí s alkoholem pomohl její dlouholetý kamarád Liam Sapar. On a jeho přítelkyně, moc milá žena, Bailey.  Kdo jí ale z chlastu vytáhne teď?. Liam s Bailey měli nedávno svatbu a odjeli na líbánky na Floridu. A ještě se nevrátili.  No co nadělám. Máma to musí zvládnout. Jinak zavolám babičce Isis, máminý mámě a to by nedopadlo dobře. Babička by se o všechno postarala ale máma by asi nedopadla nejlíp. Babička alkohol, cigarety a drogy, nesnáší. Už slyším co by jí asi tak na to řekla. ,,Proboha Lauro! Jak se ti to molho stát! Seber se! A to hned. Takhle by to nešlo. To teda ne!" Tato verze nebyla ještě tak krutá. Babička by toho dokázala mnohem víc. 

Vzdycha jsem. Co se tu teď pokouším řešit? Mám svoje vlastní problémy. Ty svoje ať si máma řeší sama. Vím, zní to hrozně. Ale přesně tohle by si řekla bohůžel moje drahá matinka. 

Naposledy jsem pohlédla na svůj nový vzhled do zrcadla, usmála jsem se a opustila jsem koupelnu.  Vešla jsem do svého pokoje a lehla jsem si na postel. Přemýšlela jsem o včerejším dni. Když jsem ve škole přiznala, že se mi začal líbit Justin Bieber, nikoho to niijak zvlášť nepřekvapilo. Jakoby věděli, že až ho konečně uvidím, změním na něj názor. Znovu jsem se pousmála. Život je fajn. 

*Další den ve škole.

Po příchodu další den do školy, na mě všichni tak zírali. Chápu to. Někdo jako já, kdo má strašný strach i z nového učitele na fyziku, to je obrovský čin. Nejvíc zírala Kathy. Došla jsem k její lavici a opřela se o ni. Nadhodila jsem výraz, alá vidíš? Já ti říkala, že to myslím vážně. 

,,Teda Andy. Překvapila jsi mě" řekla upřímně. Zazubila jse na ni. Vyrušilo nás zvonění. Nevadí. Den je dlouhý.

Následujících několik dní jsem přežila, ani nevím jak. Bylo léto a za chvíli prázdniny. Úžasné dva měsíce volna. Už za tři týdny. Jsme v Las Vegas. Tady žijí noci. Diskošky,hrací automaty, chlast, tráva, hazard, prachy.. Tohle je můj život. Město ve kterém žiju.Nádherné hlavně v noci. Nejraději bych odtud na třeba jen měsíc, vypadla. Říkej te to ale mámě, která mě neveme ani na dovolenou k moři. Jasně, máme tu moře. Teda oceán. Ale je daleko. Stejně se tam nedá koupat. Máme tu miliony aquaparků. 

Konečně jsem byla doma. Zapla jsem svůj notebook a přihlásila jsem se na facebook. Začala jsem si psát s Kathy.  Pomalu už jsme plánovaly program na prázdniny. 

'Vyrazíme taky konečně na nakou diskošku' psala Kathy. 'Jasně' odepsala jsem jí. Ani jedna jsme ještě nikdy na discotéce nebyly. A na svoji první jsme se těšily. Ani nevím, co si pod tím představujeme. Určitě tam bude plno alkoholu. A drogy. Páni, kdyby tohle zjistila babička. Zavřela by mě do sklepa, všechny možný únikový otvory by zabetonovala a držela by mě ve vězení, do konce mého života. 

Ani nevím jak, ale den uběhl a byl tu večer. Šla jsem se umýt a puštěla jsem si písničky od Biebera. Ani nevím proč mu pořád říkam Bieber. Líbí se mi to. Spát, jsem šla s myšlenkou na něj a s přáním, spatřit ho jednou na živo.

Doufám, že se líbilo. Zatím. :D*

Story BelieberKde žijí příběhy. Začni objevovat