אנדרס השתחרר ממנו ונכנס בחזרה לחדרי כשידו בוערת ומלאה בדם ששייך לכריס, אני חושבת.
הסתכלתי על כריס שהיה שרוע על הרצפה. לוקאס הסתכל עליי במבט חטוף ואז ירד בישיבת צפרדע לעבר כריס "כריס?" הוא נתן לו מכה חלשה על הלחי על מנת לעורר אותו אבל זה לא עזר.
הלכתי לעבר אנדרס שהתהלך בחדר מרוב שאינו ידע מה לעשות.
"למה עשית את זה?" קטעתי את הליכתו. הוא עצר והסתכל עליי. ואז המשיך לבחון את ידו שהייתה אדומה וכאובה.
הוא הסתכל עליי בחיוך לעג "את צוחקת נכון?" הוא העביר מבט לעבר היד והיישר מבט אליי בחזרה.
פתאום לבי חדל מלדפוק במהירות אחרי הסצנה הכואבת שאירעה ונזכרתי מדוע אנדרס עשה זאת.
זה היה בדיוק אחרי שאמרתי לו שאיימו על אנדי, האם זוהי הסיבה שאנדרס נהפך לחמום מוח בשניות? "זה בגללו?" התקרבתי לעברו מעט. הוא נרתע מקרבתי והוריד ידו שהייתה העיסוק האחרון שלו. הוא הקשיח לסתו ויכולתי לקרוא מחשבותיו, כרגע הוא חושב האם לחשוף את עצמו בפניי או שלא.
שיעולים רבים שהגיעו מפתח הדלת הסבו את תשומת לבנו וגרמו לי להסתובב, שהייתי עם הגב לעבר הדלת. זה היה כריס שהחל להשתעל. הלכתי לעברו ואילו אנדרס הלך להתיישב על מיטתי ולחקור עוד קצת את ידו.
"כריס אתה בסדר?" ירדתי גם אני אליו בישיבת צפרדע על יד לוקאס. השיעול שלו פלט המון דם, כבר חשבתי שקרה משהו הרבה יותר גרוע.
"בוא" ניסה לרומם אותו לוקאס "בוא אני אקח אותך לאדי" הסתכלתי על לוקאס במבט חוקר "הוא גם רופא" הוא מיד ענה כשהבין שהסתבכתי.
כריס התרומם בעוד כל שנייה הוא משתעל על היד שלו דם.
הם הלכו במסדרון כשגופו של כריס כולו שעון על לוקאס.
המשכתי להסתכל עליהם בעודם לאט לאט מתרחקים.
נכנסתי בחזרה לחדר וסגרתי את הדלת. אנדרס הרים מבטו אליי.
"תראה" התחלתי. רציתי להבהיר לו הכול, מהתחלה. מבטו היה מפוקס על כל דבר, חוץ מעליי.
"באתי לארגון הזה" הרמתי קולי בשביל שיתייחס אליי וכך היה "במטרה אחת" הדגשתי.
"לפני שרציתי להחזיר אותך אליי" השפלתי מבטי "רציתי להחזיר את האבא של הילד שלי".
אנדרס התרומם מהמיטה ועמד מולי, מחכה שאמשיך.
"רציתי שיהיו לו חיים של ילד בגילו" הסתכלתי על עיניו בקפידה "ויותר מזה, רציתי לדעת שאתה בחיים".
הוא בלע את רוקו שעבר במורד כל גרונו והיה ניתן להבחין זאת בקלות. הוא בא לפתוח את פיו וסגר אותו במהרה, חושב האם לומר לי או לא. אין לי מושג מה מונע ממנו להיות גלוי איתי.
YOU ARE READING
כלואה 2
Mistério / Suspenseספר המשך לספר "כלואה". עברו ארבע-עשרה שנים לאחר הבריחה הגדולה והסתערות השוטרים על בניין הארגון. מרי מתגוררת כעת עם אנדי, בנה ולילי, אחות של אנדרס. החיים של מרי עדיין מלאי תסבוכת וקשיים. מה הם הקשיים? מדוע מרי לא מצליחה להמשיך בחייה? קריאה מהנה. אשמח...