Capitolul 10

2.4K 109 25
                                    

<Alarma suna>

   Ma trezesc din pat cu o durere cumplita de cap. Merg la baie sa imi fac igiena si ma opresc in fata dulapului, de acolo imi iau: un tricou albastru pe care scrie "My king", jeansi albi si tenisi mei albastri.

   Cobor jos si le vad pe fete ca pregatesc micul dejun...

Eu: Hei fetelor, ce faceti? Le imbratisez pe amandoua si le pup pe obraz.

Alexa: Neata scumpo ! Vino, am facut clatite !

Eu: Iumiii, ador clatitele !! De mica mancam clatite aproape in fiecare dimineata, bunicul meu imi facea cele mai bune clatite ever.

   Terminam sa mancam micul dejun si ne indreptam spre liceu. Intram in liceu si pe cine credeti ca vad? Da, pe Max cu Ana !

   Normal, doar sunt impreuna, dăăă ! Ia mai taci, constiinta stupida. Heeiii !

   Imi continui drumul ignorandu-i pe amandoi si ne fiind atenta, ma lovesc de un corp solid care ma arunca pe jos.

Eu: Scuze ! Nu am vrut.. Era un baiat saten, cu ochii de un caprui care pur si simplu straluceau. Era baiatul perfect !

   Aloo, trezirea ! Vorbeste baiatul cu tine !

El: Nu-i nimic, eu nu am fost atent.. Mai vorbim, ceao.

Eu: Paa

   Oare cum il cheama? Si in ce clasa e? Le voi intreba pe fete..

   Acum dute la ora, s-a sunat. A da, mersi ca mi-ai amintit..

   Orele au trecut destul de greu, deoarece ma tot gandeam oare cine e baiatul ala..

Meli: Alooo, Eli !

Eu: Ăăă? Da, spune.

Alexa: Te-am spus ca daca mergem in mall...

Eu: Daa, chiar mi-e dor sa merg la shopping..

Meli: Ce e cu tine, draga mea? Esti cam pierduta..

Eu: Nimic, haide sa mergem.

   Ajungem la mall si incepem sa ne plimbam.

Eu: Fetee, m-am obosit !! Haideti sa mancam ceva.. Mi-e foame.

Alexa: Ok, haide mancacioaso !

   Ne-am pus la o masa si am comandat o pizza. La masa de langa noi apare el.. Baiatul de la liceu de care m-am lovit azi..

Eu: Fetelor? Il cunoasteti pe baiatul din spatele nostru?

Meli: Da, e de la noi de la liceu in a XI- a.. De ce?

Eu: Azi ne-am lovit unul de altul.. Ce frumos e..

Alexa: Aa.. E Nick !

Eu: Stai ce? Nick??

Meli: Da, Nick.. De ce esti asa surprinsa?

  Nick.. Oare sa fie baiatul de care mi-a spus bunicul cand am foat in coma? Nu cred.. Si ma rog de ce nu crezi? Pentru ca nu poate fi el.. Of, tu niciodata nu crezi nimic.. Mai taci!

Alexa: Elii? Ce e cu tine?

Meli: Fete, merg pana la baie.

Eu: Ok, te asteptam..

|Din perspectiva lui Melisa.|

Eu: Fete, merg pana la baie.

Eli: Ok, te asteptam..

   Ma indrept spre baie, iar cand sa intru, cineva ma trage de mana intr-un colt.

Eu: Ua.. Ce m-ai speriat, Nick !

Nick: Scuze, nu am vrut.. Pot sa te intreb ceva?

Eu: Sigur.. Spune

Nick: Cine e fata care a fost cu tine si Alexa?
Eu: Elisa.. De ce intrebi? Pentru ca s-a indragostit de ea, nu-i logic? Taci constiinta proasta ! Si daca nu?

Nick: Pai, e draguta..

Telefonul suna..

Eu: Scuze ma suna Eli.. Trebuie sa plec. Ne mai vedem, pa.

Nick: Pa

Convorbire telefonica:

Eu: Acuma vin !

Eli: Haide ca plecam la film..

Terminare convorbire telefonica.

|Din perspectiva lui Eli.|

   Dupa o ora ajung acasa si cum am stat toata ziua in mall si am fost la film, am ajuns la ora 21:00 acasa.

   Ma schimb in ceva lejer si ma pun in pat.. Dar nu pot adormi deoarece ma gandeam la baiatul ala.. Oare sa fie acelasi Nick de care mi-a spus bunicu? Doamne, da el e !! Tu de unde naiba sti? Si chiar nu vrei sa ma lasi in pace? Nu, sunt constiinta ta..cum sa te las?

<Alarma suna>

   Ma trezesc si imi fac igiena, ma indrept spre dulap si imi iau un tricou alb pe care scrie "My love is you", o fustita neagra deoarece e cald afara si tenisi negri. Mananc repede ceva si merg spre liceu.

                             •••
   Ajunsa la liceu ma intalnesc cu prietenele mele si intram inaontru.

Meli: Eli? Vreau sa iti spun ceva..

Eu: Spune.

Meli: Ce parere ai despre Nick?

   Cand am auzit vorbele prietenei mele, nu am stiut ce sa mai zic.. Ma gandeam, oare ce parere am despre el? Nici eu nu stiu..

Băiatul din Liceu I și IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum