Capitolul 20

2.2K 87 4
                                    

<Alarma suna>

   Astazi este prima zi de liceu dupa o vacanta frumoasa. Caderea soarelui si caderea frunzelor dadeau ceasului de toamna o gravitate ingandurata.

    Ma trezesc lenesa din pat, imi iau ce imi trebuie si merg sa imi fac igiena. Merg la usa unde iubitul meu doarme si raman surpinsa cand vad ca usa este deschisa, iar el nu este in pat.

   Ma indrept spre bucatatie si observ ca pe masa este asezata frumos o farfurie cu mancare, iar langa era o scrisoare.

"Buna dimineata soarele meu. M-a sunat mama sa merg pana acasa. Mananca si ne v-om intalni la liceu. Te iubesc. Nick"

   Ii ascult ordinele iubitului meu si incep sa mananc. Dupa ce termin, ma incalt, imi iau geanta si plec spre liceu.

                                •••
   Ajung in fata liceului, intru si ma indrept spre dulapul meu. Imi arunc ghiozdanul in dulap si imi iau caietul si cartea de chimie, dar cand sa inchid ghiozdanul, aud o voce cunoscuta mie. Era Ana cu prietena ei care barfeau de dimineata.

Ana: Am aflat ca azi este ziua lui Nick. Cand v-a ajunge la liceu v-oi incerca in asa fel incat sa fie si Elisa de fata cand v-oi sari in bratele lui si sa il pup pe obraz dar.. ups, l-am sarutat pe gura. Si incepe sa rada cu pofta.

Prietena Anei: Dar Max? Daca te v-a vedea?

Ana: Asa si? M-am plictisit de el.. Nick e mai frumos.

   Aa, sa o creada ea ca Nick se v-a uita vreodata la ea. Nu ii e de ajuns ca mi l-a luat pe Max? Ma enervez si trantesc usa dulapului si ma indrept spre clasa.
  
   Dupa 10 minute intra si profesoara si incepe sa vorbeasca despre lectia noua, dar nu puteam sa o ascult.

   Soneria enervanta cum ca inca o ora s-a sfarsit m-a scos din gandurile mele cum ca Ana ar putea fi cu Nick.

   Ies repede din clasa si ii trimit mesaj sa ne intalnim afara langa pom. In curtea liceului era un pom imens unde eu si Nick stateam impreuna in pauze.

   Ajung acolo si il vad pe brunet cum sta in sezut sprijinindu-se de pom. Ajung si ma opresc in fata lui intinzand mana sa il ajut sa se ridice.

Eu: La multi ani iubire ! Ii arat un zambet imens si il sarut pe buze.

Nick: Iti multumesc. Credeam ca ai uitat.. Spune cu un zambet aratandu-si dantura perfecta.

Eu: Cum sa uit de ziua de nastere a persoanei cea mai importanta din viata mea? Ii raspund chicotind.

   Din spatele meu aud din nou vocea pitigaiata si enervanta a Anei. Acum vrea sa isi puna acel plan oribil in aplicare.

Ana: Nicki dragul meu, la multi ani.

   Cand vine spre el si vrea sa il imbratiseze ma bag in fata brunetului si ii spun fetei acesteia cu un zambet stangaci.

Eu: Nick iti multumeste, acum dispari ! Spun vizibil nervoasa.

   Vrea sa ma dea la o parte impingandu-ma cu mana, dar nu apuca pentru ca ma intorc cu spatele la ea si il iau pe Nick in brate sarutandu-l lung.

   Nick era mirat de gestul ce tocmai l-am facut, dar si un zambet s-a simtit pe buzele lui cand l-am sarutat, iar Ana se uita urat si pleaca.

Nick: Ce a fost asta?

Eu: Un sarut?

Nick: Sti foarte bine ca nu la asta ma refer. De ce ai reactionat asa cand Ana a venit spre mine.. geloasa cumva? Spune si ridicand sprancenele in semn de curiozitate.

Băiatul din Liceu I și IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum