Capitolul 30

2.3K 99 10
                                    

Astazi este Craciunul ! Ma ridic repede de pe canapea si fug in bucatarie acolo gasind-o pe Alexa pregatind micul dejun.

Dupa ce toti mancam, eu si Alexa pregatim mancarurile traditionale de Craciun, iar baieti lenevesc ca de obicei.

Mancarea este terminata asa ca ne alaturam baietiilor si ne uitam impreuna la film.

Am stat pana seara si am ras, ne-am jucat si ne-am uitat la televizor. Acum s-a intunecat si este vremea sa impartim cadourile. Toti ne-am luat unul altuia cate un cadou.

Eu: Incep eu prima sa le impart ! Spun fericita.

Am luat cadoul fiecaruia si le-am dat acestia deschizandu-le. La Alexa i-am cumparat un lantisor frumos din aur in forma de inimioara care se deschidea si inaontru era o poza cu noi doua, la Will i-am luat un IPad pentru ca el iubesc tehnologia si la Nick i-am luat o cutie pentru depozitarea ceasurilor deoarece el are foarte multe ceasuri.

Eu: Sper sa va placa !

Alexa: Este cel mai frumos cadou, iti multumesc Eli ! Spune si ma strange in brate tare.

Will: Deci sti ca iubesc gadgeturile.

Eu: Normal.

Nick: Iti multumesc pentru cadou, ma bucur ca imi cunosti gusturile.

Eu: Doar suntem prieteni.

Toti si-au dat cadourile unul altuia si mie. Am primit de la Alexa un inel cu poza noastra care am promis ca nu il v-oi da jos niciodata, Will mi-a cumparat un aparat foto mare care mereu mi l-am dorit iar Nick mi-a cumparat..

Eu: Oo Nick, iti multumesc mult. Chiar imi sti si tu gusturile.

Nick: Am stiut ca ai nevoie de asa ceva.

Eu: Da. Spun fericita si ii sar in brate pozitionandu-mi picioarele in jurul abdomenului sau.

Ne-am luat cadorui aproximativ la fel. Eu i-am luat o cutie pentru ceasuri, iar el o cutie mare penteu bijuteri cu oglinda.

A doua zi am iesit afara si am urca pe munte apoi ne-am dat cu schiurile si ne-am bulgarit.

Craciunul a trecut repede, iar noi a trebui sa ne intoarcem acasa.

•••
Au trecut deja 3 luni de la Craciun si am reinceput liceul. Astazi este o zi importanta pentru mine si Alexa deoarece azi joaca echipa noastra de volei cu alta echipa de la alt liceu.

Eram la liceu in sala de sport facandu-ne incalzirea. Sper ca anul acesta sa castigam pentru ca anul trecut am pierdut.

Dupa ce am terminat incalzirea, ne-am aranjat pentru inceperea meciului. Am inceput sa ne jucam, meciul fiind la final.

Erau ultimele minute din meciul noului an. Două licee, două echipe şi o singură minge. Stăteam emoționată şi gata să-mi înfrunt concurentele.

Mingea a venit spre mine parca cu incetinitorul asa ca, cand era gata sa ma loveasca , am dat cu putere in ea asteptand sa vad daca acea serva, este de parte mea.

Momentul în care am marcat un punct, punctul castigator pentru echipa mea m-a făcut să realizez că tot ceea ce făcusem până atunci, ore nedormite, răni şi lacrimi, m-au ridicat în fruntea echipei.

Meciul s-a terminat, liceul nostru fiind castigator. Eram cele mai fericite noi si antrenorul.

Eram pe drumul spre casa alaturi de Alexa si Will. Povesteam despre meciul de astazi si eram foarte fericite.

Eram pe straduta in care se aflase casa mea asa ca mi-am luat la revedere de la prieteni mei si am pornit spre trecerea de pietoni, dar dintr-o data, un tipat de fata se auzise din spatele meu. Cand m-am uitat in stanga, o masina venea in viteza catre mine iar eu eram inghetata de frica.

Băiatul din Liceu I și IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum