Capitolul 17

1.9K 127 10
                                    

   Am ajuns la aeroport. Ne dam jos din masina si asteptam sa ne urcam in avion.

"Avionul 3 va rog sa va puneti bagajele si sa urcati. Multumesc." se aude o voce feminina.

   Mergem sa lasam bagajele si ne urcam in avion. Eu si Nick ne punem impreuna, Alexa si Will in fata noasta, iar Melisa si Marc in spatele nostru.

  Abea astept sa ajungem. Cand ne facem comozi, aceasi voce calda se aude din nou.

"Avionul v-a porni in scurt timp, inchideti telefoanele. Calatorie placuta."

   Inchid telefonul si imi indrept privirea catre brunetul meu.

Eu: Hei, s-a intamplat ceva? Spun curioasa.

Nick: Nu, e totul in regula.

Eu: Bine.

                               •••
   Privesc in jurul meu si observ ca toti oameni isi gasesc ceva de facut: citesc, asculta muzica la casti, povestesc intre ei sau dorm.

   Dau o privire si la scumpi mei prieteni care dorm ca niste copii mici.

  Cand imi intorc privirea, dau de doi ochii verzi ce ma privesc atent si parca cu o ura.. un baiat, in jur de 20 de ani se uita la mine incruntat fara sa isi ia privirea nici pentru o secunda. Nu spun nimic si ma prefac ca nu il observ si imi intorc capul spre ochii aceia caprui care mi-au furat inima.

Nick: Ai patit ceva? Pari speriata. Spune iubitul meu cu o voce ingrijorata.

Eu: Sunt bine. Spun schitand un zambet cat se poate de fals.

                              •••
   Dupa cateva ore bune de mers cu avionul ajungem. Deja se intunecase si se vedea doar de la felinarele slabe putina lumina.

   Imi trezesc prieteni si ne coboram jos indreptandu-ne spre bagaje.

Eu: Acum trebuie sa ne gasim un hotel unde sa mai fie locuri, daca mai sunt. Spun chicotind.

Nick: Nu, nu trebuie. Spune scumpul meu print hotarat.

Eu: Pai si unde ma rog ai vrea sa dormim?

Nick: Eu, Will si Marc am rezolvat totul. Spune zambind.

Alexa: Si unde v-om sta? Spune la fel de surprinsa ca mine.

Marc: Am inchiriat o cabana !

Will: Surprizaaa ! Si incep toti trei sa rada.

Alexa: Wuaa, ce frumos. Si unde se afla cabana?

Nick: Pe plaja, exact langa mare.

Eu: Dragut. Acum haideti sa mergem la acea cabana pentru ca e tarziu si sunt obosita, pentru ca spre deosebire de voi, eu nu am dormit deloc.

   Fara sa mai spuna nimeni nimic, baietii iau bagajele si ne indreptam spre cabana.

   Dupa 10 minute ajungem. Era o cabana nu prea mare dar frumoasa, iar inaontru era superb. Intram inaontru si observ ca sunt trei camere, iar in fiecare camera cate o baie si o bucatarie mare.

Eu: Sunt doar trei camere.. Cum dormim?

Alexa: Eu si Will v-om dormi in aceasta camera. Arata catre prima camera dragut amenajata cu un pat destul de mare. Si se indreapta spre ea.

Marc: Iar eu si Melisa in urmatoarea.. Marc ia bagajele si merg si ei sa despacheteze.

   A mai ramas o camera. Nick se uita atent la mine si pentru cateva secunde nu zice nimic.

Băiatul din Liceu I și IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum