-SARA & DIENA POV-
"We kau tunggu apa lagi?gerak ar pat!Irani dh gerak dh tu.Nanti kang ketinggalan pula" kata Diena sambil memukul lengan Sara.Geram dengan Sara.Dari tadi hanya membatu.Macam tak tau nak buat apa sekarang.Lol
'Baik bagi aku drive tadi😒Tulah batak sangat nak drive cer bagi aq tadi confirm kau pun sesame fefeeling ngan aku '
Sara pun mula menghidupkan enjin kereta.Enjin terus terhidup.Nampaknya enjin kereta wira yang dinaiki Sara Dan Diena masih utuh dan bekerja keras untuk menghidupkan enjin.Buktinya enjin itu tidak buat perangai macam enjin kereta Irani tadi.Huhai tabah wahai sekalian.
"So kita akan mula gerak.Sila pakai tali pinggang ye" kata Sara.Sedikit memerli Diena kerana masih tidak memakai tali pinggang.Tadi beria sangat nak gerak tapi tak pakai tali pinggang.
"Heeleh..Perlu ke? Time cemni polis dh tak amek kesah pasal undang undang lah we so kau takyah nak risau sangat polis akan saman" kata Diena.Dia memang tidak gemar memakai tali pinggang.Menyemak je baginya.
"Lantak kau lah.Aq bukan peduli pasal saman polis ke apa aku peduli kalau accident nanti kau ada jaminan nak selamat sebab pakai tali pinggang" kata Sara.
"Kalau kau bawak leklok tak kan accident😒" kata Diena.Dia tetap berdegil tidak ingin memakai tali pinggang.Lantak aku lah!
Baru sahaja Sara ingin menekan pedal minyak tiba tiba terhenti.
"Apalagi ?!" Kata Diena bengang kot dari tadi tak jalan jalan.Takut mereka kehilangan jejak Irani kang tak pasal pasal.
"Kalau ye pun tak payah geletek ketiak aku tho.😒Geli bodo" kata Sara fokus nya masih kehadapan tidak memandang ke arah Diena.
Diena membuat muka hairan.Eh dari tadi tangan dia hanya di atas ribanya sahaja.Tidak pula menjalar ke tubuh Sara apalagi ke ketiak busuknya itu.
Eh Diena pernah mencium bau ketiak Sara ke?
Diena tidak memberi respon apa apa.Tidak tahu ingin mengatakan ke Sara bahawa bukan dia yang mengeletek ketiak nya itu.
Sara pun menekan pedal minyak kereta.
Kereta pun berjalan
Dan terus berjalan
Tiba tiba
SSRREEAKK!!
Bunyi tayar kereta berhenti mendadak!
Sara terus memalingkan mukanya ke arah Diena.Muka bengang dan amarahnya di tayangkan kepada wajah Diena yang polos itu.
"Kau ni pehal hah!Boleh tak jangan kacau aku?Aku tengah drive kan?! Tak cukup ke geletek ketiak orang?Nak geletek lagi buat apa?!Ni pun untung tak accident accident nanti macam mana?!" Kata Sara marah.Bengang dengan Diena dari tadi asyik nak mengacau nya sahaja.
"Yang kau nak marah marah ni pehal?Bukan aku yang buat lah !" Balas Diena.Tetiba Sara nak mengamuk kat dia ni pehal siot.
"Kau takyah tipu boleh tak dah sah sah kita berdua je ada dalam kereta ni sape lagi yang kacau aku kalau bukan engkau😒" kata Sara.
Baru sahaja Diena ingin membidas kata kata Sara tiba tiba Diena merasakan satu nafas.Betul betul dihembuskan di tepi tengkuk Diena.
"Kau kalau marah takyah hembus nafas kau kuat kuat!Kalau keluar taik hidung ko melekat kat aku kau tanggungjawab.Mandikan aku 7 jenis bunga." Kata Diena.
YOU ARE READING
#1 : VIRUS OF RABIES (ADVENTURE COMING)
Mystery / ThrillerKehidupan lima orang gadis remaja yang serba sempurna tiba tiba sahaja dilanda kucar kacir akibat kedatangan satu virus yang dipanggil "RABIES". Mereka cuba lari dari diserang virus tersebut tapi mereka telah terjebak dalam konflik cinta masing masi...