BAB 21 - SELAMAT?

499 39 12
                                    

   Mereka pun masuk ke dalam perut kereta pajero tu ha.

   Oh tak gegirl semua dah cop tempat duduk belakang tinggal Fay yang tercengang.

'Ergh takkan diaorang tak nak kasi aku duduk siot?'

     Fay terpandang tempat kosong yang berada di sebelah pemuda yang pegang senapang itu.

   'Ergh?tak kan aku nak duduk sebelah mamat ni tho?dah ar pegang senapang hua takut lah tah tah ahli kongsi gelap?Hua mama Fay takut!!'

   "Ko ni lembap betul lah!" Kata pemuda itu kerana terasa Fay terlalu lama bediri lama dekat pintu tersebut.Dahlah zombie itu semakin dekat,lalu terasa ada sesuatu yang menarik tangan Fay.

Ergh

How dare you touch me?!!

Alah tangan je pun rileks ar Fay..💁🏻

   Pintu kereta pun ditutup.Kelihatan zombie zombie itu mengetuk ngetuk pintu kereta seakan mahu dipecahkan.Alah acah lah ko,tumbuk pun macam minah melayu terakhir.Raver betul zombie ni😂.Dipandang semula.Zombie itu mendekatkan muka nya ke cermin tingkap.Eii darah!!Gigi kotor!! Eiuww izinkan mereka muntah.

   Apabila si driver melihat mereka dibelakang yang macam senak tahan muntah ijo terus mengambil langkah memecut laju kereta pajero itu.

   Zombie itu pula kelihatannya jatuh tergolek golek macam nangka busuk.Tula sape suruh kau landing landing kat tingkap?Hamek sekali kereta gerak tergolek kau😂.

   "Zariq,Belakang tu semua tak apa apa kan?" Tanya si driver itu.

Zariq hanya mengangkat ibu jari nya tanda ok.

Fay memandang disebelahnya.

'Oh namanya Zariq hm sedap sedap.Muka pun boleh tahan😋Tapi tulah macam sombong je'

Zariq perasan akan pandangan Fay.Lalu ditoleh mukanya ke arah Fay.Mata saling bertentangan.

Dupdapdupdapdupdap.

Jantung Fay berdebar.

'Adakah ini cinta?'

"Apa pandang pandang?" Tanya Zariq dingin.
Fay terkejut.Ha mengelamun jauh sangat.

😂😂😂

"Erk sorry bukan pandang awak pandang luar sana tu " kata Fay menyembunyikan malu nya itu.Fuh reciks hawau malu malu ni.

"Alah kennot lah cenggini ada yang pandang pandangan" kata Diena tiba tiba.

Serentak semua memandang Diena.

"Apa ko merepek ni Diena?" Tanya Irani.

"Ko tak nampak ke tadi ada drama tak bebayar kat depan kita ni ha.Siap buat eye contact lagi ni ha ko tak rasa sweet ke?kennot lah🙈" kata Diena.

"Apa siot?Sudahlah Diena" kata Fay.Malunya semakin menebal setebal tilam empuk saiz king berdouble double huhai.

Zariq hanya memandang malas.Malas nak layan mereka ini serasa tidak matang sungguh nak main sweet sweet halah takde masa.

********************************************

Mereka pun tiba di sebuah rumah agam.Nak kata besar tu tak cukup.Dia macam istana tapi lebih besar dari istana.Ha ko😂

Siap ada bodyguard lagi dekat setiap ceruk gate.Tak kesah lah pintu gate sekecik kuman pon ada bodyguard.

Sudah tidak disangkal lagi ini pasti rumah ahli kongsi gelap!Oh tidak mereka sudah terjebak!Tolong!!!

#1 : VIRUS OF RABIES (ADVENTURE COMING)Where stories live. Discover now