BAB 38 - PEMILIHAN

442 32 4
                                    

     Intan hanya mengeluh sudah penat dia menyuruh kawan kawannya untuk berhenti menge'ship' 'ship' kan dia dengan Asyraf sejak tadi.Tiba tiba dia rasa menyesal menceritakan dari awal dia mengenali Asyraf.Mulalah nanti semua

'Alololo sweetnya'

'Macam hindustan je kena peluk peluk bagai'

'Pastu en tambah kena payung dengan jaket lagi'

'aduh kennot lah cenggini.Ship ship.Titanic nak lalu'

Masing masing gelak besar syok na dapat bahan Intan ini.

"Diam lah bangang!" Jerit Intan.Satu satu muka kawan nya dibaling dengan bantal.Semua tepat kena muka pula itu.Geram lelama ha mulut diaorang dari tadi tak reti nak senyap.Ha hamek kan dah kena!

Diaorang masih sambung gelak mereka.Oh shit na!Tak reti senyap ingat dah baling bantal ni dah insaf rupanya makin menjadi jadi.Argh sudah!Malas Intan nak dengar dia ambil bantal lalu baring meniarap.Bantal itu digunakan untuk menutup kedua telinganya.

"Dah blushing ar tu" kata Sara.Intan yang sudah menutup telinga itu masih dapat mendengar kata kata Sara.Lagipula Sara memang sekarang sedang duduk berhampiran dengan Intan.Laju sahaja tangan Intan mendekati paha gebu gebas milik Sara itu.Satu kesan lebam sudah diberi di peha Sara.Meringis Sara kena cubit dengan Intan.

'Hahahaha padan muka'

"Eh Diena tadi kau ada luka ke?Zaim dah ubatkan?" Tanya Irani.Dia mula mengambil tangan Diena.Dicek satu badan Diena mencari luka tersebut.Diena menunjukkan jarinya yang luka itu.Ada pembalut yang membaluti jari Diena yang molek itu.Cukup cantik diubati.

    "Oh dah balut lah ni?Ok tak?Tak de masuk kuman apa ye?" Tanya Irani.Wah prihatin betul.

     "Alah tak de nya lah.Yelah Zaim kan siap sanggup isap darah Diena tu semata mata nak buang kuman pe semua.Takkan ada kuman lagi en" kata Fay tiba tiba.

    "Asudah lah kennot lah cenggini" kata Diena malu malu.Mukanya sudah blushing .

    "Uyooooo..Patutlah asyik nak senyum je" kata Irani.Diena makin malu.

     "Alah kalau macam tu Zaim layan,Memang Diena kalau boleh nak luka setiap hari pun tak pe." Kata Intan pula.Hahaha habis dibahannya Diena.

    Semua sudah 'uyoo uyoo' pada Diena.Tadi Sibuk bahan Intan sekarang turn Diena pula.Hahaha!Makin makin merah muka Diena.Macam tomato sauce!😂

     "Sudah lah!Jom lah tidur bila nak tidur nya ni esok dah kena kumpul pagi pagi dekat dewan." Kata Diena mahu menamatkan ke'bahan'nan kawan kawannya.Mereka pun memandang satu sama lain lalu menggangguk bersetuju.Semua pun pergi ke tempat tidur masing masing dan tidur dengan lena yang sangat sangat sambil diulit mimpi putera kayangan ajak diaorang kahwin.😂

*******************************************

    Pagi itu setelah mengisi perut dengan sarapan.Seluruh orang yang berada di dalam rumah agam tersebut berkumpul di dewan.Mengikut teori author,Hari ini Uncle Kamal akan mengumumkan dan melantik Junior HAZAZ mengikut senarai yang telah lulus ujian semalam.

 
    Kali ini Mereka berlima tidak duduk di bahagian paling belakang.Tapi mereka duduk di bahagian tengah tengah.Mereka memang tak akan pernah mahu duduk dihadapan.Kira ok lah tengah tengah ni.

#1 : VIRUS OF RABIES (ADVENTURE COMING)Where stories live. Discover now