-Úristen annyira aranyosaak!! És annyira szeretnék velük találkozni!!!-visította Vic. Amúgy eközben a parkban voltunk, szóval neem, senki nem nézett minket hülyének.:D
-Jól van, jól van!-röhögtem el magam.
-De úú!! Neked melyik tetszik??
-Senki..-röhögtem.
-Nemár! Ők jó pasik! Válassz közülük! Muszááj!
-De nem muszáj-röhögtem mégjobban.
-De most igen! Mondd már!
-Jól van..ha kell, akkor..hmm..az-böktem a képen a barna hajú és szemű tagra.
-Ahh Braad!!! Ő tényleg nagyon cuki, és jól néz ki...összeillenétek.-ábrándozott.
-Felejtsd el!-röhögtem fel újra.
-De nemáár! Tök cukik lennétek!!-mondta egy perverz mosollyal a fején.
-Asszem jobb ha most nem kérdezem meg hogy mire gondolsz..a fejedből ítélve eléggé 18+-os-röhögtem, majd ő is felröhögött.
-Egyébként nem kéne haza indulni? Eléggé besötétedett..-néztem z égre, mire az arcomra esett egy esőcsepp.
-Dede..most már jó lenne.-bólogatott ő is és összébb húzta magán a szürke pulcsiját, ugyanis nemcsak besötétedett, de a levegő is igencsak lehűlt, ráadásul az eső is szemerkélni kezdett.
Gyorsan elköszöntünk egymástól, majd elindultunk haza.
********15 perc séta után********
-HAZAJÖTTEEM!!-üvöltöttem be az ajtóból. Apa szokás szerint a kanapén ült és a híradót nézte.
Anya a konyhában ügyködött.
-Merre voltál ilyen sokáig?-érdeklődött anya mosolyogva miközben nekilátott a mosogatásnak.
-Vic-kel voltam. Anyu..lenne egy kérdésem..Hey, Everybody! Remélem tetszett, és bocsánat az esetleges hibákért...köszönöm a csillagokat is, és ha bárkinek valami kérdése/mondani valója van nyugodtan írja meg. Nemsokára hozom a következő részt.
- xx Mesy