**5.rész**

443 31 0
                                    

Elengedtem a fát, és megfordultam. Az illető, melyhez a mély, gyúnyos hang tartozott, talpig feketében, kapucnival a fején és karbatett kézzel állt a járdán, és gyanítom, engem figyelt.

-Ki vagy és mit akarsz?-kérdeztem remegő hangon.
-Szuper! Már meg sem ismersz!-mondta, majd felnevetett. És a nevetésről jöttem rá, hogy ki az "ismeretlen".
-Luke?-kérdeztem bizonytalanul-Mit keresel itt?
-Visszajöttem...hiányzott minden..na meg persze te is-mosolyodott el és szoros ölelésbe vont.

Luke, Dylan legjobb barátja volt. Amikor a bátyám elment, ő segített átvészelni az egészet. Bátyám helyett bátyam volt. Aztán el kellett költözzön a suli miatt. Ez 2 éve volt. Annyira boldog voltam, hogy újra láthatom!

-Szóval kiszöktél és nem tudsz visszamenni? Ejnye, de rossz vagy kis pókmajmom!-nevetett fel.
-Jól van na. Vic volt itt. Holnap este megyek el. Meg Vic is...
-Hova?
-Hát..eredetileg úgy volt, hogy Vamps koncertre, de Dylan meghívott minket. Ezért holnap indulunk..-hajtottam le a fejem.
-Értem.-mondta idegesen. Bármit is akart mondani, inkább magában tartotta.
-Átadjak neki valami üzenetet?-kérdeztem.
-Nem.
Válasza mindent elárult-még mindig haragszik Dylanre a történtekért.
-Segítek felmenni.-mondta gyorsan és elindult a fa felé.
-Meddig leszel még itt?-kérdeztem mit sem törődve azzal, hogy engem vár.
-Nemtudom..de biztos visszajövök még Rachel! Ne aggódj, sosem hagylak egyedül!-mondta és adott egy puszit.
Bólintottam és felmásztam a fára. Luke jött utánam. Az ablakban ültünk mindketten. Kérdezgettem kicsit az új lakhelyéről, meg a suliról. Válaszolgatott, ímmel-ámmal, de tudtam, hogy igazábol összetört lelkileg, hogy Dylant választom helyette. Nekem viszont muszáj volt elmenjek. Elköszöntünk, mivel már hajnalodott. Kicsit elrepült az idő. Leugrott, intett egyet, majd elsétált. Én meg az ablakban ültem, egy csomó gondolattal a fejemben, és néztem a napfelkeltét.

Hello, itt az új rész, remélem tetszik!:) Köszönök mindent, és elnézést ha van benne hiba.
A kövi rész lehet, hogy ilyen visszaemlékezős valami lesz, amiből láthatjátok majd mi történt régen Rachel,Dylan és Luke közt.
Sietek vele:D

- xx Mesy

Complicated Love (The Vamps ff.)Where stories live. Discover now