**21.rész**

143 14 0
                                    

Az elmúlt néhány napom nagyrészt Luke-al és Vic-el töltöttem. Dylan dolgozott, ezért kevesebb ideje volt. Lukenak a második Dylannél töltött nap után haza kellett mennie. Nagyon hiányzik.
És Bradley is hiányzik. Nálam maradt az AM-os pólója amiben aludtam. Brad illata volt. Eszméletlenül rossz volt, hogy nem láthatom.

Na és akkor ott volt még Blake Davis.
Azóta se hallottam róla. Vicnek persze elmeséltem mi volt.

Ja hát igen. Vic a bíztatásunkra felhívta az anyukáját és beszámolt neki arról, hogy újra együtt van egy híres bandataggal de most egy baba is becsúszott.
Az anyukája először ledöbbent. Aztán meghatódott és sírt. Végül könnyei közt el-elcsukló hanggal leteremtette egyetlen lányát, hogy milyen felelőtlen volt.
Összességében jól fogadta, aminek örültünk.

Épp a rántottámban turkáltam amit Vic sütött, amikor megcsörrent a mobilom. Ismeretlen számot jelzett. Nem szokáaom felvenni, de most úgy éreztem, kivételt kell tennem.

-Szia! Blake Davis vagyok. Emlékszel még rám?
-Uramatyám! De örülök, hogy hallak! Honnan van meg a számom?
-Brad volt olyan kedves és felkeresett. Azt mondta hívjalak fel mert szükséged van rám.
-Oh, Brad. Ah..mindegy..van kedved találkozni ma?
-Az a helyzet, hogy programom van, de igazán jó lenne összefutni.
-Hát jó, akkor majd beszélünk.
-Remélem..szia, Hercegnő!
-Szia, Blake-nevettem el magam azon, hogy meginr hercegnőnek hívott.

-Na?-faggatott Vic miközben izgatottan fürkészte csodálkozó arcomat.
-Kinyírom Bradet-sóhajtottam és enni kezdtem.
-Várj, te most Bradley William Simpsonnal beszéltél??-húta fel fél szemöldökét Vic.
-Nem. Blake Davis volt. Felhívott mert Brad szerint szükségem van Blakere.
-Vagyis Brad megfogadta a tanácsodat és továbblépett, viszont azt nem akarta, hogy te egyedül érezd magad akár egy pillanatig is. Szeret téged.
-Jajj Vic..nem szabad szeressen..-sóhajtottam és idegesen bevágtam a mosogatóba a tányéromat.

Délután elmentünk vásárolni. Vettünk egy-két ruhát magunknak aztán főztünk spagettit. Négykor hazaért Dylan. Beszélgettünk egy kicsit, de aztán felmentünk Vickel filmezni. Csakhogy a filmezésből inkáb tracsparti lett.

-Szóval akkor tisztázzuk. Bocsánat, muszáj TÉNYLEG MINDENKIT említeni. Szóval. Dylan a bátyád, úgyhogy ő nem számít. Luke?
-Ő a pótbátyám..olyan nekem mint Dylan.
-Rendben. Akkor..James gondolom nem mert ő az enyém..illetve nem gondolom, hanem ajánlom-nevetett fel.
-Persze, hogy nem-nevettem én is és egy marék chipset tömtem a számba.
-Connor?
-Ő egy jó barát. És Tris is..
-Oké..és akkor most jön a feketeleves. Bradley?
-Én..én nem tudom..
-Nemnem, ilyen válaszlehetőség nincsen-csóválta a fejét Vic.
-Akkor sem tudom-tártam szét a karom.
-Rendben akkor válaszolj a kérdéseimre. Ha tudnád, hogy ez lenne az utolsó napod mit csinálnál, ami vele kapcsolatos?
-Gyereket-vágtam rá gondolkodás nélkül mire mindkettőnkből kitört a röhögés.
-De most komolyan.
-Tényleg lefeküdnék vele. Meg elmondanám neki, hogy nagyon szeretem, és hogy majd vigyázni fogok rá a szellemvilágból. És, hogy lépjen tovább-sóhajtottam.
-Rendben. Melyik zeneszám jut róla eszedbe?
-Öhm..I hate U, I love U asszem..
-Okéé..mi a legkedvesebb emléked róla?
-Az, amikor felébredtem és az ágyam mellett ült és bocsánatot kért amiért fejbevágott a deszkájával.
-Komolyan?
-Ja..ez volt az első igazi emlékem róla. Ha ez nem történt volna meg akkor most ez se így lenne szerintem..
-Valószínű..
-Szóval? Mi az eredmény?
-Olyanok vagytok, mint egy idős házaspár-nevetett fel.
-Najó-nevettem én is.
-Következő. Blake Davis-váltottunk komolyra.
-Lehetne tesztelni?-húztam el a számat.
-Lehetne-sóhajtott Vic.-A kérdések ugyanazok.
-Ha ez lenne az utolsó napom, akkor elhívnám abba a kávéházba, ahova beültünk. Shawn Mendes Never be alone ééés a legkedvesebb emlékem róla az, amikor a padon ültem és megvígasztalt azon a bizonyos estén.
-Wow..szóval..úgy néz ki, ő a lelkitársad.
-Hogy mi van?
-Ő a lelkitársad-ismételte meg magát Vic.
-Bassz..akkor most mi van?
-Nem tudom..nem lehetne kettő pasid. Mármint tudod sokat olvasok erről és..egyikőjüknek nem kéne léteznie..
-Bassz...

Halihó embik!
Hoztam egy picivel hosszabb részt. Remélem tetszik.❤

Complicated Love (The Vamps ff.)Where stories live. Discover now