**22.rész**

152 14 0
                                    

-RachelRachelRaaaacheeeel!-ugrott rám kiabálva Vic, felébresztve édes álmaimból.
-Victoria! HAGYJ MÁR!-kiáltottam és a fejemre húztam a takarót.
-Nemnem! Neked ma és holnal is lesz randid, és el kell készülnöd.
-Hogy micsodám lesz?-pattant ki a szemem és idegesen felültem az ágyban.
-Randijaid! Méghozzá a csodálatos és egyetlen Blake Davis-szel ééés a bámulatos és híres Brad Simpsonnal!
-HOGYMIVAN?

Hát igen..Amíg én az igazak álmát aludtam, addig barátnőm találkozókat szervezett nekem. Iszonyúan izgultam, de Vic még nálam is jobban. Egész nap körülöttem császkált a megfelelő outfit után kutatva.

Végül egy fekete ruhát és egy fekete tűsarkút viseltem, ami inkább volt Vic választása mint az enyém. A hajamat is Vic vasalta ki, ahogy a natúr sminkemet is ő készítette el.
Alig vártam, hogy találkozzak Braddel.

Csengettek én pedig remegő kézzel nyitottam ajtót. Az ajtóban Bradley állt egy hatalmas csokor vörös rózsa kíséretében.
-Szia..ezt neked hoztam-nyújtotta át a rengeteg virágot.
Betipegtem és vázába tettem majd megöleltem Vicet és kisétáltam az ajtón. Beültem Brad mellé a kocsiba és  máris sokkal jobban éreztem magam a fűtött járműben, mint a szeles utcán.

Brad egy elég puccos étterembe vitt. Igazán kitett magáért. Vacsora közben beszélgettünk és nevetgéltünk. Úgy éreztem magam, mint valami hercegnő a királyi vacsoránál. Vacsora után nem a házunk felé vette az irányt, hanem egyenesen ki a városból.

Szótlanul bámultam előre és az utat kémleltem. Az idő már éjfélhez közeledett, de mi mégis az ellenkező irányba tartottunk. Bradley letért egy földútra, ami egyenesen az erdőbe kanyarodott. Innen még további 10 perc kocsikázás következett. Brad lefékezett és leállította a motort. Rám nézett. Én visszanéztem rá.

-Mutatok valamit-mondta majd kiszállt a kocsiból. Megkerülte a fekete járművet és kinyitotta nekem az ajtót. Megfogta a kezem és kivezetett egy tisztásra.

A füvet mindenféle mezei virág tarkította. A hold fénye világított meg minket, és egy pokrócot a tisztás közepén. Bradley felkapott és a kezében vitt odáig. Leültünk a pokrócra. Volt egy kosár is a sarkában. Felé nyúltam.

-Én nem tenném-törte meg a csendet Brad.
-Miért?-néztem rá visszahúzva a kezem.
-Mert lelövöd a poént-suttogta a fülembe. Kirázott a hideg. Bradley a kosárért nyúlt és kivett belőle két borospoharat és egy üveg bort is.

A bor már rég elfogyott. Bradley mellkasán feküdtem és a holdat néztem. Bradley lassan végigsimított az oldalamon. Felültem és csukott szemmel a hold felé fordultam. Úgy éreztem megtölt energiával.

Éreztem Bradleyt, ahogy végigsimítja az arcom. Másik keze a kezemért nyúlt és összekulcsolta ujjainkat. Nem mozdultam. A következő amit éreztem, Bradley ajka volt az enyémen. Finoman ellöktem és a szemébe néztem. Tükröződött benne a hold.

Bradley újra megcsókolt de ezúttal nem olyan finoman. Lecipzározta a ruhámat és ledöntött a hátamra.

**reggel**

A fejem úgy zúgott mintha egy méhkas lenne. Felültem és körbenéztem. A tisztáson feküdtem Brad pólójában, miközben ő mellettem aludt. Eszembe jutott a tegnap este és akaratlanul is elmosolyodtam. Lassan Bradleyhez hajoltam és megpusziltam az arcát. Mocorogni kezdett majd lassan kinyitotta a szemét.
-Jó reggelt Csipkerózsika-mosolyogtam rá.
-Jó reggelt-motyogta és felült.
-Hogy érzed magad?-simított végig az arcomon.
-Jól. Bár azt hiszem tegnap berúgtam-gondolkodtam el.
-Azt hiszem én is-nevetett fel ő is.
-De..öm..csak álmodtam vagy mi tényleg..
-Nem álmodtad-mosolygott.
-Úristen és..
-Ne aggódj, nem vagyok olyan feledékeny mint James-nevetett.
-Huh..akkor jó.
-Gondolom szeretnéd, hogy hazadobjalak.
-Jó lenne. És köszönök mindent-meg akartam csókolni de elfordult.
-Ez nem az én napom.
-Mi van?-néztem rá értetlenül.
-Belementem abba, hogy kapok veled egy estét és, hogy Blake is kap egy estét. Aztán majd eldöntöd mit akarsz.
-Wow..-sütöttem le a szemem.
-Hé-emelte meg az állam-én mindig itt leszek neked amíg el nem küldessz.
-Nem küldelek el-öleltem meg.

-Rachel mégis mi a fészkes fenét csináltál ennyi ideig? Észrevetted, hogy dél van?? DÉL!-kiabált kétségbeesetten Vic.
-Igen-ültem le a kanapéra.
-Oké, akkor rohanj tusolni, mosd meg a hajad, aztán majd sminkelés közbe mesélsz-lökött be Vic a fürdőszobába.

-Behoztam az asztalodra a virágot. Remélem, nem bánod. Gondoltam látni sze..
-Lefeküdtünk-vágtam közbe.

Sziasztok! Amint látjátok kicsit bepörgettem a történetet.
Remélem tetszik nektek❤

Complicated Love (The Vamps ff.)Where stories live. Discover now