**2.rész**

496 35 2
                                    

-Igen? Mi lenne az?-nézett rám érdeklődve.
-Öhm..van az a banda..tudod.. The Vamps a nevük..és hát..úgy alakult, hogy Vic-nek van két jegye a következő koncertjükre, és elhívott...ugye elmehetek? Légysziiii-meresztettem rá hatalmas boci szemeket. Lefagyott.
-Hogy mi? Nem...azt hiszem nem, nem mehetsz el...hova? És mikor? Neem...nem hiszem..és azt sem hiszem, hogy Vic-et elengedték..
-Hát kössz..17 éves vagyok, a jegyeim se olyan rosszak és nem vagyok én se egy "rossz kislány", soha nem voltam egyetlen buliban sem, kivéve Vic szülinapját, de az nem olyan..de ha nem, hát nem..amúgy meg akkor hívd fel Vic anyját és kérdezd meg, hogy ő miért nem teszi tönkre a lánya életét-mondtam hisztisen majd egyenesen a szobámba futottam és hangosan becsaptam magam mögött az ajtót.

A könnyeim előtörtek. Nem tudom meddig feküdhettem ott bőgve, de tény, hogy besötétedett. Felültem az ágyamba és bekapcsoltam a gépem, hogy nézzek valami filmet, amikor kopogásra lettem figyelmes. De ez a kopogás nem a szokványos kopogás volt, mivel nem az ajtón, hanem az ablakon kopogtak, de elég erőteljesen. Nagyon megilyedtem. Mivel jobb dolgot nem találtam hirtelen, felkaptam a zseblámpám ami addig a fiókomban pihent, majd felálltam és az ablakhoz közelítettem. Óvatosan kinyitottam, miközben másik kezemben a harci fegyveremet szorongattam.

-Pszt! Rachel! Itt vagyok lent!-ahogy meghallottam az ismerős hangot, megnyugodtam és leraktam az addig görcsösen fogott lámpát.
-Vic? Te meg mit keresel itt?-néztem csodálkozva barátnőmre.
-Rachel...beszélnünk kell..-mondta és hangjából csak úgy áradt a szomorúság.

Hello, itt a 2. rész! Remélem elnyerte tetszéseteket! Bocsi ha van benne hiba:P Mindenkinek szép napot!:)

- xx Mesy

Complicated Love (The Vamps ff.)Where stories live. Discover now