-James! Neked tetszik Vic?-néztem rá hatalmas vigyorral a fejemen.
-Neem!! Dehogy is!! Mármint..szép lány meg minden de nem..-mentegetőzött, miközben az arca a piros minden árnyalatát magára öltötte. Egy elpiruló ember, akkor lesz még pirosabb, ha megkérdezed, hogy "elpirultál?", szóval én is feltettem ezt a kérdést, bár már tudtam, hogy tetszik neki a barátnőm.
-Mi?? Én?? Te rosszul látsz!! Nagyon beüthetted a fejed!-hajolt oda és megsimogatta a homlokom miközben-ha ez lehetséges-még pirosabb lett.
-Ne aggódj, nem árullak el!-kuncogtam.
-Hát jó! Ha nekem tetszik Vic, akkor neked tetszik Bradley.-vágott vissza sokat sejtően.
-Hogy mi? James..ugyan már!-nevettem fel kínosan, és..és igen..elpirultam pont úgy, mint ahogy az előbb James!
-Na, mi van? Elpirultál?-próbálta utánozni a hangom, majd felröhögött, én meg lesütöttem a szemem.
-Ez nem ér..-motyogtam.
-Azt hitted, hogy nem veszem észre? Az első kérdésed az volt hozzám, hogy 'hol van Brad?'-mosolygott.
-De nem..nekem Bradley csak egy iszonyú jó barát! Oké?
-Miért akarod eltitkolni, hogy mit érzel iránta?-váltott 'komolyanlelkizős' arcra.
-Nem akarom eltitkolni! Egyszerűen nincsenek OLYAN-nyomtam meg a szót- érzéseim iránta. És neki sem irántam. Úgyhogy nincs miről beszélni.
-Szóval tetszik, de azt hiszed, hogy jobb, ha abban a tudatban élsz, hogy nem szeret.
-Te mióta látsz a fejembe?
-Amióta a szerelmeink egymással randiznak. Egy cipőben járunk.
-Ez igaz..huhh..ajjhhh...nem értem, hogy hogy teheti ezt velem Vic!
-Figyelj! Lehet, hogy nem tudta, hogy tetszik neked. Ügyesen tudsz ám titkolózni!
-Nem is szoktam titkolózni!
-Á, te nem, csak beadtad mindenkinek, hogy nem bírod a bandát.
-Mi? Ez nem igaz! Csak azt mondtam, hogy nem vagyok fan! A kettő nem ugyanaz oké?
-Mi a kedvenc színem?
-Kék!-vágtam rá kapásból, majd mikor széles mosolyra húzta a száját leesett.-Ez nem ér! Minden fiú szereti a kéket azért mondtam!
-Igen? Minden fiú? Naés Brad?
-Ő a pirosat szereti!-mondtam ki gyorsan majd rácsaptam a saját számra, hogy itt kotyogok és totál leleplezem magam.
-Hmm..te nem vagy fan..Mikor és hol született Connor?
-Hagyjál már!-szóltam rá.
-Szóval nem tudod?-nevetett fel.
-MI?? Dehogynem tudom!....Ajj bakker...tudod mit? Ha te így, akkor én is így! Milyen színű Vic fogkeféje?
-Rózsaszín!-mondta ki gyorsan.-Minden lánynak rózsaszín.
-Haha! Tévedsz!-nevettem.
-Dehát ott volt a táskájába! Láttam mikor kivette!
-Ohó! Lebuktál!-nevettem.
-Hé..jól van, ezt megkaptam!-nevetett ő is.
-Amúgy mit kerestél a mi hotelszobánkba?
-Ööö..hát..hogy is mondjam...öö..tulajdonképpen Vic-et kerestem...vagyis hát...-pirosodott el. Ekkor leesett.
-TI MEGŐRÜLTETEK???-fakadtam ki.
-Az anyja ha megtudja ki fogja dobni Vic-et! Ez mégis mikor történt? Mert értem én, hogy 7 órán át ki voltam ütve, de akkor is!
-Nem most!-sütötte le a szemét James.
-Mi? Ezt hogy érted?
-Huhh..szóval az úgy volt, hogy..Hello, nagyon nagyon nagyon sajnálom, hogy ilyen későn hoztam részt!!! Mentségemre szóljon, hogy beteg voltam..Azért remélem tetszik, és kárpótlásul a következő rész különlegesebb lesz. Vic és Brad randija lesz benne. Ha gondoljátok írjátok meg, hogy kinek a szemszögéből szeretnétek olvasni. Köszi mindent.
- xx Mesy