11. BÖLÜM

174 15 3
                                    

Arkadaşlar yorum ve vote yapmayı lütfen unutmayın:)
Iyi okumalar.

Sabah gözlerimi bacağımda ki ağırlıkla açtım. Boynuma çarpan nefes enseme doğru ılık ve nemli darbeler bırakıyor , belimi sımsıkı sarmış sert kol nefes almamı zorlaştırıyordu ve vücudum bu durumdan hiç rahatsızlık duymadan kaslı bedene sokulmuştu. Elimi Kaya'nın boynunun altından geçirmiş ve tırnaklarımı ensesine batırmıştım. Diğer elimi ise omzunun üstünden saçlarına doğru geçirmiş iyice boynuma yapıştırmışdım. Gözlerimin önündeki kahverengi saç yumağı burnumun kaşınmasına yol açtı. Tanrım , bu adam saçlarına hangi şampuanı kullanıyordu ki böyle enfes kokuyordu. Burnumun kaşınmasına rağmen biraz daha yaklaşıp kokusunu içime çektim. Öyle güzel kokuyordu ki , bir ömür boyu bu kokuyla yaşamak istedim bir an. Içimden kafama bir tane geçirip kendimi toplamaya çalıştım. Ve buradan Kaya ' yı uyandırmadan nasıl kalkacağımın yolunu bulmaya çalıştım. Baya zordu çünkü Kaya kafasını boynuma gömmüş , kolları belimi sıkıca sarmıştı ayrıca bacaklarıyla da bacaklarımı hapsetmişti. Bu tıpkı bir çocuğun annesine sarıldığı gibiydi. Kafasına boynuma gömmesi ya da kollarıyla belimi tutması ve bacaklarıyla bacaklarımı sarması sanki bir çocuğun annesinin bacaklarına bacaklarını dolayıp ısıtma çabası gibiydi. Ensesinde tırnaklarımı geçirerek tuttuğum derisinden yavaşça tırnaklarımı çektim. Artık tırnaklarımı ne kadar sert geçirdiysem çıkartırken sanki kalıplarından çekmiştim. Diğer elimi de yumuşak saçlarından çektim ve kendimi geriye doğru iteklemeye başladım. Ama Kaya o kadar sıkı tutmuştu ki sanki uyumuyordu. Hafif kıpırdanınca ellerim kollarında öylece durdum. Tekrar uykusuna döndü ve ben tekrar kollarını belimden uzaklaştırmaya çalıştım. Bu sefer boynuma değen gözlerinden kirpiklerini bir kaç kez kırpıştırdığını hissettim. Burnuma gelen saçları yüzünden hapşıracağım sırada Kaya kollarını çekti ve ben zaten kendimi geride tutmaya çalıştığım için yataktan sert bir şekilde düşüşümle birlikte hapşurdum. Popomla yer öpüşürken Kaya 'nın saçlarından dolayı kaşınan burnumu sertçe kaşıdım ve tekrar hapşurdum. Bu adamın bende alerji yapma ihtimali olabilir mi acaba.
Düşünceme gözlerimi devirdim. Kokusunu çekmek için bilerek yaklaşan ben değildim sanki. Bazen gerçekten çok salakça düşünüyordum. Popomun acısı ile hapşuruk dolayı kızarmış burnum , dağılmış saçlarım ve muhtemelen hafif nemli gözlerimi Kaya ' ya çevirdim.
Kesinlikle dağınık iki yandan örülmüş saçlar ve üzerime büyük gelen kıyafetlerle oldukça komiktim. Kaya 'nın zaten bende olan gözleri birbirine sıkıca bastırılmış dudaklarla gülmek üzere olduğunu anladım. Kaşlarım çatıldı ve hızla ayağa kalktım. Ya da yanlış oldu kalkmaya çalıştım çünkü tekrar pijamanın paçalarına takılıp popomun üstüne düştüm. Yüzüm iyice buruştu ve akan burnumu kabaca çektim. Kaya sonunda kendini tutamayınca minik bir gülme sesi firar etti. Hatta gülme bile diyemeyiz buna , dudakları sadece ilk defa alayla değilde daha farklı bir şey için kıvrıldı. Dudakları hafif yukarı kıvrıldığı için doğal olarak gözlerinin kenarları hafif kırıştı ve bembeyaz dişleri ortaya çıktı. Sert görüntüsü yerini bambaşka bir aleme bırakmıştı. Bu çok güzel saklanılması , hatta hiç gün yüzüne çıkarılmaması gerekiyormuş gibi. Gülüşü o kadar güzel ki , karşısında saatlerce oturup kalp ritminizi bozmanıza yardımcı olabilirdi. Kaya 'da bunun farkında olmalı ki , zaten hiç gülümüyor. İyi de yapıyor aslında çünkü , gülüşü tüm kızları baştan çıkarır hatta kalpten götürebilir.
Benim ses çıkarmadığımı ve üzerinde ki bakışları hissetmiş olacak ki , birden durdu ve bana baktı. Gözleri gözlerimde takılı kaldı ve donmuş bir ifadeyle bakışlarıma odaklandı. Neden şimdi gözlerimin içine sanki bir suç işlemişim gibi bakıyordu anlayamadım.
İç sesim kafama bir tane geçirdi ve 'adama yiyecekmiş gibi bakıyorsun da ondan amip
beyinli ' iç sesimin haklılığıyla silkelenip hemen kendime geldim. Aslında bütün suç kaya ya aitti şuanda. Bu kadar güzel kokmak , bu kadar güzel gülmek bu kadar güzel bakmak ve bu kadar kusursuz olmakla suçlu.
Öyle bir görüntüye sahip ki , aynı aynı zamanda hem şirin hemde seksi seksi bir görüntüye sahipti. Ona bakmaya doyamiyorum insan. Karşısında oturup saatlerce izleyesi geliyor. Bu hiçbir kadının kaldiramayacagi kadar güzel bir görüntü. Muazzam bir güzelliğe sahip. Karşımda ki görüntü kaybolunca Kaya ' nın ayağa kalktığını anlayarak bakışlarım yukarı tırmandı.

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin