13

148 13 0
                                    

Denise triafala jedného nemŕtveho za druhým a tí padali sťa hnilé ovocie. Aj keď už zneškodnili desiatky Zombie, stále ich tam bolo priveľa. Denise prebila brokovnicu a vypálila. Jedného nemŕtveho zasiahla rovno do hlavy. Ten padol na zem v závane stuhnutej krvi.
Alec prešiel čo najbližšie k vchodu do budovy a zastal si do bojového postoja. Z opasku na zbrane vytiahol sekeru a zovrel ju v dlani. Keď sa začali nemŕtvi blížiť k nemu rozbehol sa im naproti a začal sa oháňať sekerov. Rezal, krájal, sekal. Okolo neho poletovali hlavy nemŕtvych.
Daniel bojoval s dvomi nemŕtvymi. Jedného kopol do stehna a keď sa predklonil priložil mu obyčajnú devinku k hlave a vpálil mu do nej guľku. Tá mu prevŕtala mozog a zombie padol na zem. Druhý využil Danielovu nepozornosť a okamžite sa na neho vrhol. Zvalil ho na zem a snažil sa pohrýzť. Zrazu Daniel začul mohutný výstrel a zombie čo ho chcel pohrýzť ho zavalil. Daniel odsunul jeho bezvládne telo a postavil sa na nohy. Zrazu všade zavládlo ohlušujúce ticho.
"Priestor zaistený," vzduch preťal Jamesov hlas. Denise k nemu podišla. James sa cez bluetooth slúchadlo rozprával z Mikeom.
"Dobre poďme dnu, možno z toho môžeme spraviť druhý bunker alebo tam môžu byť nejaké potraviny, hlavne sa musíme ponáhľať, do zotmenia musíme byť späť," riekla Denise a poklepala Daniela brokovnicou po pleci. Spoločne sa vydali k vchodvým dverám budovy.

Denník Tých Čo Prezili (1)Where stories live. Discover now