19

101 12 0
                                    

Niekto s Denise prudko trhol a postavil ju na nohy. Chytil ju pod pazuchu a vliekol ju so sebou. Znova sa ozvali zvuky otvárajúcej sa brány a taktiež hlasný ruch. Vôkol nej boli ľudia, veľa ľudí. Zhlboka sa nadýchla. Zrazu jej niekto z hlavy strhol vrece a pred ňou sa odhalil priestor plný ľudí. nachádzala v nejakej budove, zrejme sa ju týmto ľuďom podarilo dobyť. Dvaja vojaci ju vzali so sebou do miestnosti nachádzajúcej sa úplne v zadnej časti prízemia.

James otvoril dvere na Danielovej izbe a vošiel dovnútra. Trocha sa poobzeral a keď uvidel Shondel s úsmevom prešiel k posteli a pohladil ju po jemnom kožúšku. Pohľad mu zrazu padol na malú knižku, ktorá sa rozvaľovala na podlahe. Pomaly sa po ňu natiahol, zdvihol ju a otvoril. Keď zistil ze je to Danielov denník, zatvoril ho, no nedalo mu niečo si z neho neprečítať. Znova ho teda otvoril a prizrel sa upravenému písmu. Lietal pohľadom po stránkach a neveril vlastným očiam. Vydesilo ho, ale zároveň aj nadchlo čím si musel Daniel prejsť. Prežil hrôzy, ktoré by nemal nik zažiť. Teraz bol James odhodlaný ho nájsť, pomôcť mu a bojovať po jeho boku. Vstal, vzal so sebou aj denník a posadil sa za kovový stôl. Vzal si do rúk pero, nalistoval čistú stranu a zamyslel sa.

Milý denník

Dostali sme dar v podobe nového bojovníka a zároveň priateľa. Pri prvom výjazde, ktorý s nami zažil sa na nás vrhlo príliš veľa nemŕtvych a nemohli sme ich zničiť. Objavili sa tam aj ľudia. Bol to šok. Nikdy som nevidel iných ľudí okrem preživších z nášho bunkru. Tí ľudia uniesli Denise, našu nezničiteľnú bojovníčku. Daniel sa ju pokúsil zachrániť, ale bolo už pozde a my sme ho tam nechali. Ja ho však nájdem a zachránim a spoločne zistíme čo sú tí ľudia zač a čo chcú.

James Pratt

Zabuchol denník a posunul ho na stole ďalej od seba. Položil lakte na stôl a tvár si ponoril do dlaní. Ticho, ktoré okolo neho zavládlo ho donútilo rozmýšľať.

Keď už bol dosť ďaleko a zombie mu zmizli z dohľadu Daniel zastavil a lapal dych. Srdce mu bilo ako o preteky. Bál sa však jediného. Slnko skĺzlo za zničené budovy a to znamenalo že večer sa chystá ovládnuť svet. Bál sa ako prežije noc. Rozhodol sa teda že vyskúša šťastie a prenocuje v jednej zo zničených budov.

Denník Tých Čo Prezili (1)Where stories live. Discover now