Ako sa Daniel hnal k panelu, aby si trocha oddýchol v tieni a nazbieral sily, všimol si zaprášené špinavé auto stojace uprostred nahromadeného piesku a všelijakého bordelu. Zastavil teda a zahľadel sa naň. V hlave sa mu rozvírili myšlienky a elektromagnetické impulzy v mozgu nabrali na intenzite. V aute predsa bude vo väčšom bezpečí a k tomu sa nebude musieť celý doráňaný terigať okolím a hľadať útočisko kým napokon neumrie. Prešiel teda k autu. Pomaly si ho obhliadol. Vnútri nebol nik, ani nemŕtvy, ani živý. Otvoril teda dvere a opatrne nastúpil dnu. Snažil sa, aby si svoje boľavé telo nenarazil o palubnú dosku, či inú časť interiéru auta. Kľúče sa nikde nenachádzali a tak sa sklonil pod volant a vytiahol odtiaľ káble. Vzal dva konce do ruky a spojil ich. Trel ich o seba kým auto nenaštartovalo. Keď motor agresívne zapriadol Daniel sa pousmial, zatvoril dvere a vydal sa na cestu. Problém však bol, že nemal ani tušenia kde sa nachádzal a ktorým smerom by sa mal vydať späť k bunkru. Nehodlal však zastaviť.
Alec s Jamesom utekali pred nemŕtvymi. Keď však vošli do haly James zmätene vykríkol: "Čo tu ešte robia všetci tí ľudia, už dávno mali byť v kryte!"
"Je ich priveľa, ale niektorí tam už sú," vykríkol Mike. James sa teda prudko otočil. To čo zbadal ho doslova prikovalo k zemi. Zombie sa nahrnuli do haly a vrhali sa na svoju korisť.
Jeden nemŕtvy skočil na nevinnú ženu utekajúcu do krytu. Lapil ju do svojho drsného, tvrdého zovretia a zahryzol sa jej rovno do krku. Vytrhol jej z neho kus mäsa a žena vykríkla od bolesti. James strelil do nemŕtveho, no netrafil sa do hlavy, ale iba do krku a tak vystrelil znova a teraz sa trafil rovno do čela. Potom pribehol k žene a chytil jej ranu. Žena vzlikala a triasla sa od strachu a bolesti.
"Psst, to bude dobré, všetko bude v poriadku," upokojoval ju. Žena však pokrútila hlavou.
"Všetci predsa vieme, čo sa stane keď niekoho uhryznú, nemám šancu, musíte ma zabiť," pri jej slovách Jamesa pichlo do spánkov.
"No tak, nevzdávaj to, ja ťa nezabijem..."
"Tak mi daj zbraň a urobím to sama," povedala a natiahla ruku k jeho puške. Nanajvýš neochotne jej ju podal, pretože vedel, že je to nutné a vedel aj to, že zabiť živého človeka by nedokázal. Otočil teda hlavu a po chvíli začul výstrel. Krv z ženinej hlavy sa rozstrekla na stene a ruky s puškou jej klesli k zemi. James si zbraň vzal a pokračoval v ochrane ľudí a boji s nemŕtvymi. Alec zabíjal jedného nemŕtveho za druhým. Tí sa však stále valili do bunkra, ich stádo nemalo konca. Hnali sa tak rýchlo a ťarbavo že obíjali stenu a váľali sa po sebe a znova vstávali na nohy. Jeden zombie zrazu tresol o stenu a odrazil plynové trúbky, ktoré sa hadili po stene. Začal sa z nich zrazu valiť biely plynový oblak. A vtedy Alec urobil najväčšiu chybu, akú kedy spravil. Prudko vystrelil na nemŕtveho a vtedy plyn vo vzduchu vyhlásil vzburu. Po výstrele totiž nasledovala ohromná explózia. Alec sa okamžite hodil na zem a zakryl si hlavu rukami. Ľudí i nemŕtvych vyhodilo do vzduchu a preleteli ponad zem. Niektorí vrazili do steny iný len popadali o pár metrov ďalej na zem ako hrušky. Explózia so sebou barala i omietku, ba aj tehly a múr. Všetko bolo zničené a stratené. Žiadne útočisko a domov už neexistovali."Počuli ste to?" Opýtal sa Jack všetkých, čo sa nachádzali v aute. Denise prikývla.
"Čo to bolo?" Opýtala sa zmätene. "Niekto musel zrejme spraviť krajné riešenie, možno niekoho napadlo priveľa monštier," polemizoval Jack.
"Myslíte, že to mohlo ísť od bunkra?" Spýtala sa vydesene a chytila sa za hruď. Jack sa na ňu súcitne pozrel.
"To zistíme, pevne verím, že nie a dúfam že sú v poriadku," povedal napokon. Zrazu auto zastavilo.
"Tak, sme tu, chcela si aby sme zastavili ďalej a ty to tam s nimi poriešiš, choď a vezmi si zbraň, dúfam, že ten výbuch nešiel odtiaľto," povedal Jack a podal jej do ruky Desert Eagle. "Plne nabitá," ubezpečil ju. Prikývla. Vzala si ju a poďakovala sa.
"Veľa šťastia, budeš ho potrebovať," poprial jej a potom jej ešte do ruky vložil vysielačku. Tú si pripla na zadné vrecko obtiahnutých nohavíc. Napokon vyšla von z auta a vybrala sa domov.
YOU ARE READING
Denník Tých Čo Prezili (1)
ActionDiel 1 Svetom otriasla katastrofa. Žiadni ľudia ani zvieratá. Obrovské mestá zahalil prach a poznačil ich čas. Na zemi neostal nikto, až na jedného človeka. Uchýlil sa k životu v podzemí. Snaží sa prežiť, ale najviac ho trápi myšlienka či je naozaj...