Prechádzali okolo skupinky ľudí ktorí sa zabávali na nejakom zaujímavom vtipe. Taktiež prešli okolo niekoľkých rodín, ktoré uspávali svoje deti. Nebolo tu veľa ľudí, no aj tak Daniela milo prekvapilo, že prežili aspoň desiatky ľudí.
Denise ich viedla rozľahlou halou do menšej miestnosti. Keď všetci traja vošli dnu Denise zatvorila dvere a zamkla. Predstavila im dvoch mužov, ktorí sedeli za dosť vymakanými počítačmi.
"Toto je Alec a Mike," povedala Denise a prešla za nich. "Tak, zistili sme niečo nové?" Spýtala sa napokon. Mike- muž vľavo od nej pokrútil hlavou, no Alec ju potiahol za ruku, aby sa pozrela na monitor.
"Objavil som jednu budovu, ktorú sme ešte nepreskúmali." Odvetil jej.
"Dobre, je v meste?" Spýtala sa ho napokon. Prikývol.
"Nachádza sa asi kilometer odtiaľto," informoval ju. Denise sa pozrela na Daniela a pery vykrivila do jemného úškrnu.
"Máš šťastie chlapče, čaká ťa prvá výprava do terénu," prihovorila sa mu.
"Som Daniel a rád vám pomôžem, ako som už povedal, som s vami, vo všetkom," ubezpečil ich. Podišla ku nemu a obhliadla si ho od hlavy po päty. Napokon sa prihovorila Jamesovi.
"Mali by sme ho vyzbrojiť a poriadne obliecť a neuškodilo by mu okúpať sa a oholiť," riekla.
"Haló, ja som tu a počujem vás," upozornil na seba.
"Veľmi dobre, asi by som ťa mala aj ostrihať," robila sa akoby ho nepočula. Daniel sa pousmial. Tak dlho sa už nebavil s ľuďmi, že zabudol aké milé je sa s niekým podpichovať. Denise v ňom vzbudzovala rešpekt, ale bola aj zábavná. Niečo ho na nej priťahovalo. Bola dokonalá.
Napokon sa Denise otočila a pobrala sa von z miestnosti. Danielov pohľad upútal jej chutnučký zaoblený zadoček. Daniel musel zatvoriť oči, aby si niekto nevšimol, že sa tak dravo pozerá na jej zadok. Zalial ho pot.
"Mohol by som si ísť pospať, som strašne unavený," prihovoril sa Jamesovi. James prikývol a ponúkol sa, že ho zavedie do izby. Daniel poďakoval a šiel s ním. V hlave mal stále krásne tvarovanú Denise. Ona totiž bola žena, po ktorej by túžil akýkoľvek muž.
James zastavil pri ťažkých železných dverách a otvoril ich. Pomaly a ťažko sa otvorili a vôkol nich sa rozľahlo vŕzganie. Daniel sa poďakoval a vošiel do izby. James sa pousmial a pobral sa naspäť.
ESTÁS LEYENDO
Denník Tých Čo Prezili (1)
AcciónDiel 1 Svetom otriasla katastrofa. Žiadni ľudia ani zvieratá. Obrovské mestá zahalil prach a poznačil ich čas. Na zemi neostal nikto, až na jedného človeka. Uchýlil sa k životu v podzemí. Snaží sa prežiť, ale najviac ho trápi myšlienka či je naozaj...