18

109 11 0
                                    

Daniel pomaly vstal zo zeme. Všetko ho bolelo na lakti sa mu zjavila krvavá rana. Sykol od bolesti. Keď sa však rozhliadol vôkol seba prestal sa starať o lakeť a zdvihol pred seba pištoľ. Vypálil na jedného nemŕtveho a prestrelil mu hlavu. Namieril na druhého a spravil to isté. Otočil sa teda k ďalšiemu a znova vystrelil, trafil sa však do hrude a preto vystrelil znova. Trafil rovno do čela a zombie padol k zemi. Zbraň teda namieril na nemŕtveho, ktorý bol najbližšie k nemu, no keď stlačil spúšť zbraň už nevystrelila.
"Do riti," zahrešil a tresol teda nemŕtveho rukoväťou pištole do tváre a zložil ho na zem. Potom mu z plných síl šliapol na hlavu a rozmliaždil ju. Keď sa znova rozhliadol zistil, že sa k nemu blíži čoraz viac zombie, nemohol ich všetkých pozabíjať. Rozhodol sa teda pre jedinú rozumnú vec. Rozbehol sa pomedzi budovy, neobzeral sa a nezastavoval. Mal v pláne zastaviť až keď bude niekde, kde to bude bezpečnejšie, i keď v tomto svete už nie je bezpečne nikde.

James si zložil zbraň na kovový stôl v zbrojárni v Bunkry a namieril si to do riadiacej miestnosti, kde za počítačom sedel Mike.
"Stratili sme dvoch ľudí," oznámil hneď pri vstupe. Mike na neho vyjavene pozrel.
"Ktorých?" Obával sa odpovede.
"Denise a Daniela, zaútočili na nás nemŕtvi a potom sa tam zjavili nejakí ľudia a..."
"Počkať, boli tam ľudia?" Mike neveril tomu čo sa dopočul.
"Áno, ale to nie je podstatné, ide o to, že musíme nájsť Denise a Daniela, ale najprv Daniela, on totiž tam vonku ostal sám, nechránený," povedal mu James.
"A čo Denise, ona nie je vonku?"
"Uniesli ju tí ľudia, mýslim, že o ňu sa až tak obávať nemusíme, možno je tam v lepšom bezpečí ako sme my tu," odpovedal mu James.

"Kde, kde to sme?" Hlas Denise preťal vzduch. Odpoveďou jej však bolo len ticho. Jediné plus bolo, že boli stále v aute a keby sa pokúsila ujsť mohla by odbehnúť dosť ďaleko na to, aby ju nemohli nájsť.
"O chvíľu sme na mieste," začula zrazu mužský hlas. Potom sa okolo ozval tlmený zvuk vŕzgajúceho železa. Potom Denise zistila, že je to zvuk otvárajúcej sa železnej brány. Napla svaly a zatajila dych.

Denník Tých Čo Prezili (1)Where stories live. Discover now