"Utrpeli sme veľké straty na životoch, ktoré nás budú raniť ešte dlhý čas, no musíme sa posunúť ďalej, musíme zistiť, kto sú tí ľudia, čo na nás zaútočili a čo majú v pláne..." prehováral Jack v hlavnej sále k pozostalím. Niektorí plakali, iní len nemo pozerali do zeme.
Denise prešla sálou a namierila si to do zbrojárne, v ktorej sa nachádzal aj Daniel. Keď ju uvidel musel zatajiť dych. Srdce sa mu rozbúchalo a začal sa potiť. Bola nádherná. Dotrhanú bojovú kombinézu nahradila priliehavým tielkom, ktorý zvýraznil jej bujné poprsie a nohy mala schované v latexových legínach, ktoré taktiež dokonale tvarovali jej perfektnú postavu. Mala v nich pevný zadok a zvýraznené stehenné svaly. Dlhé čierne vlasy mala zopnuté do chvosta.
"Hrávala si tenis?" Napadla ho jediná otázka, za ktorú si v hlave poriadne vynadal.
"Áno, ako si to vedel?" vypleštil oči.
"Máš takú postavu," usmiala sa.
"Fajn, ideme trénovať?" Zmenila teda tému a postavila sa na miesto pred terč a z opasku na zbrane vytiahla Desert Eagle.
"Denise, ja nejdem trénovať a ani tu neostanem, musím zistiť kto sú tí ľudia, musím nájsť ich základňu a zničiť ich," oznámil jej a ona len s otvorenými ústami pozerala do prázdna. Po dlhšej odmlke prehovorila.
"Zošalel si? To nemôžeš, oni ťa zabijú, videl si čoho sú schopní," snažila sa mu to vyhovoriť.
"Áno videl a nebojím sa ich, nemajú bojový plán, ani stratégiu, v boji fungujú vlastne na slepo, robia čo v tú chvíľu považujú za vhodné," bránil stále svoj nápad.
"Tak fajn, ale ja idem s tebou," prekrížila si ruky na prsiach.James a Alec kráčali pomedzi ruiny bunkru a hľadali čokoľvek, čo ostalo nepoškodené. James mal však určený cieľ, prečo sa sem vrátili. Hľadal totiž Danielov Denník, ktorý tu niekde jednoznačne nájde. Prechádzali teda pomedzi mŕtvoly, betónové panely a ostatné pozostatky bunkru. Po dlhom pátraní a chodení James našiel čo hľadal pod nánosom prachu, piesku a menších panelových úlomkov. Vytiahol teda denník spod nánosu, oprášil ho a vložil do zadného vrecka nohavíc.
"Alec, musíme odtiaľto vypadnúť," povedal mu.
"Mhm, a kam máme namierené?" Spýtal sa a podišiel k nemu.
"Pôjdeme do mesta a pokúsime sa nájsť ľudí, ktorí uniesli Denise, možno by nám pomohli," povedal mu.
"Počúvaš sa vôbec, oni uniesli Denise, nemyslím že by k nám boli nejako priateľskí, sú to únoscovia a možno aj vrahovia, nemyslím, že by sme ich mali hľadať," vybrechol na neho Alec. James len pokrútil hlavou.
"Tak máš nejaký lepší navrh?" Nastala dlhšia odmlka, ktorú prerušil James tým, že zavelil k nájdeniu únoscov Denise.Daniel zvraštil obočie a tiež si prekrížil ruky na hrudi.
"Nie, je to príliš nebezpečné..."
"Vidíš a ty do toho aj tak ideš, ja teda idem s tebou, no tak, ja sa trocha akcie a adrenalínu nebojím," snažila sa ho obmäkčiť.
"Tak dobre, si dospelá, nemôžem ti porúčat, ale tam vonku budeš robiť všetko čo ti poviem jasne," zdvihol ukazovák a ona prikývla. "Dobre, hlavne aby sme našli tých hajzlov a zničili ich," spravila nahnevanú grimasu a napokon spoločne s Danielom odišli zo zbrojárne a namierili si to do Jackovej pracovne.
DU LIEST GERADE
Denník Tých Čo Prezili (1)
ActionDiel 1 Svetom otriasla katastrofa. Žiadni ľudia ani zvieratá. Obrovské mestá zahalil prach a poznačil ich čas. Na zemi neostal nikto, až na jedného človeka. Uchýlil sa k životu v podzemí. Snaží sa prežiť, ale najviac ho trápi myšlienka či je naozaj...