Nová škola

37 2 0
                                    

Ráno....4:59

Modré moře krásně lemovalo odraz slunce, zase bude parný den...
"Ležela jsem na Bradově hrudi. Ruku měl obvázanou obvazem. Sedla jsem si a hned jsem měla před sebou příjemné překvapení, Šarlota byla schoulená u Alex a ta se o ní starala. Takže Janett měla pravdu, Alex se změnila. Jen škoda, že Šarlota musí dneska zpátky.
Zvedla jsem se a nechala Brada spát, šla jsem do vedlejší místnosti. Psi šli se mnou. Kluci se v noci vrátili o den dříve.
Zazvonil telefon....

KLÁRA:
"Ano prosím?" a sedla jsem si na kuchyňskou linku.

Z TELEFONU:
"Dobrý den, tady ředitel Wilder, volám vám ohledně vaší přihlášky na naší školu..."

KLÁRA:
"Ano, můžete mluvit."

ŘEDITEL ŠKOLY:
"Dobře, jenom jsem se vás chtěl zeptat, v kolonce nemoci, tam je napsané: smrdí mi ponožky a demence na veliké úrovni?...."

KLÁRA:
"Já ho přetrhnu! Pane, samozřejmě tam nemá být nic, jen si zase někdo ze mě vystřelil."

ŘEDITEL ŠKOLY:
"Tak já to škrtám a tím jsme si vyřízení, děkuji za váš čas a přeji hezký den." típnul mi telefon.

KLÁRA:
"Já toho........ Já ho zabiju!" Vešla jsem do pokoje od Connora a zaútočila jsem na něho.
"Kdo si myslíš, že jsi?!"

CONNOR:
"Co jsem udělal?"

KLÁRA:
"Ty to nevíš?! Fakt ne?" řekla jsem s rozčílením a přinesla jsem mu prázdnou přihlášku na školu. "A co je tohle?!" nastavila jsem ruku proti němu.

CONNOR:
"Papír....." dívám se na to donekonečna.
"a kurva...." chytl jsem se za vlasy, ona na to přišla. A potichu jsem se zasmál.

KLÁRA:
"TY SE SMĚJEŠ???!!! Já ti dám smát se, chtěla jsem na něho vystartovat, ale Brad byl rychlejší a chytl mě za ramena.

BRAD:
"Klid, to se vysvětlí." řekl jsem s klidem.

KLÁRA:
"A ty ses vzal kde? Máš kouzelnou hůlku? Ten smrad mi napsal do kolonky na nemoci takové kraviny." dodala jsem naštvaně.

BRAD:
"Connore? Otočil se na mě.
"Tento týden se staráš o barák." a odešel jsem.

CONNOR:
"Cože?! Už zase..."

KLÁRA:
"A máš to. A začala jsem se jemu smát."

ROSS:
"O co jsem přišel? A zvedl hlavu z postele.

KLÁRA:
"O nic." a dělala jsem, že je to v pohodě.

CONNOR:
"Brácho?......já to posral." a podíval jsem se na Kláru, která na mě stále bodala pohled do očí.

ROSS:
"Radši ke mě nechoď."

CONNOR:
"Odkdy já chodím k tobě?"

KLÁRA:
"Vy spolu spíte?" zasmála jsem se.

CONNOR:
"Ne!" řekl jsem chladnokrevně.

ROSS:
"Ale no tak, přiznej se, že mi slintáš deku."

CONNOR:
"To si děláš sám, viděl jsem to." zvedl jsem se z postele do koupelny si dát sprchu.

ROSS:
"No aby ses nepotento." a taky jsem vstal.
"Dneska mám hnusné vězení, hnusné pondělí." zavdychl jsem a šel se chystat.

KLÁRA:
"Kluci počkáte na mě? Vezete mě taky." chystala jsem se.

ROSS:
"Ok, ale hni nebudeme čekat." a dooblíkl jsem se.

Přátelství na zkouškuKde žijí příběhy. Začni objevovat